جدید ترین مقالات - توسعه فردی، روانشناسی،سبک زندگی،آموزش های کاربردی،علمی، فرهنگی خبری
تکنیک ها و ایده های هوشمندانه برای 
یوتیوبر | نظر متخصصین

تکنیک ها و ایده های هوشمندانه برای یوتیوبر | نظر متخصصین

پس از ساخت کانال یوتیوب و در اولین روزهای فعالیت در یوتیوب، به خطر عدم آشنایی با فضای آن، یوتیوبرها اشتباهات زیادی مرتکب می شوند که ممکن است، در آینده به کانال آسیب بزند! حال اگر از ابتدا این اشتباهات را بشناسند و انجام ندهند؛ نسبت به رقبای خود پیشرفت چشمگیری خواهند داشت. در این مطلب به بررسی اشتباهات رایج یوتیوبرهای تازه کار خواهیم پرداخت. با افراک همراه باشید.

۱. انتظارات غیر منطقی

بیشتر یوتیوبرهای تازه کار با شروع فعالیت در Youtube، انتظاراتی غیرمنطقی و نابه جا از کانالشان دارند، که همین باعث می شود زود مایوس شده و فعالیت در یوتیوب را متوقف کنند. به عنوان مثال انتظار دارند که در مدت زمان ۲ تا ۳ ماه افراد زیادی از ویدیوهای آن ها بازدید کنند و یا یوتیوب ویدیوهای آن ها را به کاربران زیادی پیشنهاد دهد.

موفقیت در یوتیوب نیازمند برنامه ریزی است. یوتیوبرها باید در مرحله اول برای انتشار ویدیوها برنامه ریزی کنند و توجه داشته باشند که رسیدن به هدف ممکن است تا ۲ سال طول بکشد. در مرحله دوم به دنبال تولید محتوای حرفه ای و منحصر به فرد باشند تا در کمتر از ۱ سال به هدف مورد نظر برسند.

تولید محتوا-بازاریابی محتوا

  • اسم کانال یوتیوب ـ برای کانال یوتیوب چه اسمی انتخاب کنیم؟

۲. عدم برقراری ارتباط با مخاطب

یکی از مواردی که اکثر یوتیوبرها اهمیت آن را نادیده می گیرند؛ برقراری ارتباط با مخاطبان است. یوتیوبرهای تازه کار بیشتر وقت خود، درگیر تولید محتوا هستند؛ به همین خاطر زیاد با مخاطب ارتباط برقرار نمی کنند. داشتن تعامل با مخاطب، روشی است که باعث می شود یوتیوبرها بتوانند مخاطبان وفادار برای کانال خود جذب کنند که متاسفانه برخی ازیوتیوبرهای تازه کار این تعامل را نادیده میگیرند.

پاسخ دادن به نظرات کاربران، برقراری ارتباط و پاسخگو بودن موجب می شود، افراد بیشتری بر روی ویدیوها کامنت بگذارند. در نهایت فرصت بهتری برای جذب مخاطبان بیشتر فراهم خواهد شد.

۳. استفاده از تصاویر تامبنیل معمولی

استفاده از تصاویر آماده و بی کیفیت یا کپی در تامبنیل ویدیو یوتیوب باعث می شود بازخورد خوبی دریافت نکنید. تامبنیل یکی از مهم ترین موارد برای جذب افراد و ترغیب آن ها به کلیک کردن و مشاهده یک ویدیو است. بنابرای ن برای اینکه مخاطب را ترغیب به دیدن ویدیوی خود کنید، یک تامبنیل اختصاصی و جذاب طراحی کنید و در کانال قرار دهید.

کسب درآمد از یوتیوب

شروع کنید

۴. مقایسه با یوتیوبرهای قدیمی

یکی دیگر از اشتباهات یوتیوبرهای تازه کار مقایسه است؛ مقایسه خود با یوتیوبرهای باتجربه باعث می شود؛ اعتماد به نفس و انگیزه فرد از بین برود و فعالیتش در یوتیوب کم شود. در اینکه تجهیزات و تجربه یوتیوبرهای موفق و بزرگ شاید از شما خیلی بهتر باشد هیچ شکی نیست اما باید این حقیقت را هم بدانید که اولویت افراد برای مشاهده ویدیوها تنها کیفیت ویدیو نیست؛ بلکه توانایی فردی در تولید و اجرای ویدیو و رساندن پیام است.

اعتماد به نفس

برای رساندن پیام و افزایش توانایی فردی می توانید بر روی شیوه و لحن اجرا تمرکز کنید؛ تا محتوای با کیفیت و جذابی برای مخاطبان تولید شود، در این صورت به مرور با جذب مخاطب، کیفیت تجهیزات خود را هم بهبود می بخشید.

  • افزایش بازدید ویدیوهای یوتیوب

۵. تمرکز بر روی اعداد

افزایش و کاهش آمار و اعداد وسوسه انگیز است اما زمانی که اعداد ب می شود، مشکلات شروع می شود! تلاش برای کسب بازدید بیشتر و تبلیغ ویدیوها به جای تمرکز بر افزایش کیفیت محتوا اشتباه بزرگی است. الگو قرار دادن کانال های بزرگتر چون آمار میلیونی دارند، باعث می شود در روند تولید محتوا نا امید شوید!

شما باید مقدار زیادی محتوای خوب منتشر کنید و قبل از اینکه بازدیدهای زیادی داشته باشید، مدتی آنجا باشید. بنابرای ن به جای صرف زمان و انرژی اضافی برای تلاش برای تبلیغ ویدیوها در هر پلتفرم اجتماعی، زمان بیشتری را صرف ساختن ویدیوهای بیشتر و بهبود مهارت های خود کنید.

تولید محتوا-بازاریابی محتوا

تبلیغ در یوتیوب

سفارش دهید

۶. کمال گرایی

تمایل به ساختن یک ویدیوی عالی و ترس از شکست می تواند شروع فعالیت یوتیوبر را به تعویق بیندازد. وقتی می ترسید بهانه ای برای انجام ندادن کار پیدا می کنید. در واقع کمال گرایی یکی از مشکلاتی است که همه تولید کنندگان محتوا در ابتدای کار با آن روبرو هستند.

در ابتدا، الگو و الهام گرفتن از بلاگرهای موفق ایده خوبی است، اما ممکن است در خطر کپی شدن باشید. تقلید از سبک ویرایش، انتخاب موسیقی و الگوهای گفتاری یک وبلاگ نویس دیگر که برای شما طنین انداز نیست، بازدید و مشترکینی را به همراه نخواهد داشت. فقط زمانی که اصالت دارید و کاری را انجام می دهید که دوست دارید، این کار با دیگران طنین انداز می شود و دیدگاه شما را جلب می کند.

ایده

۸. استفاده از عناوین و توضیحات کپی در ویدیو

احتمالاً رایج ترین اشتباهی که یک یوتیوبر جدید می تواند مرتکب شود، کپی عناوین و توضیحات سایر ویدیوهای پربازدید و استفاده از آن در ویدیوی خود است. به این امید واهی که ویدیو پربازدید شود! سعی کنید عناوین و توضیحات جذاب و البته یونیک بنویسید تا اینکه از ویدیوهای دیگر کپی کنید. سئو ویدیوهای یوتیوب اهمیت بسیار زیادی دارد، از آن غافل نشوید.

بهینه سازی سایت برای  موتورهای جستجو (سئو)

۹. انجام عمل ساب فور ساب

یکی از اشتباهات متعدد یوتیوبرهای تازه کار، انجام عمل “ساب فور ساب” است. انجام این کار باعث می شود شما به نوعی سابسکرایب مرده جذب کنید. کاربرانی که فعالیت نمی کنند باعث می شوند میزان تعامل کانال پایین بیاید و الگوریتم یوتیوب ویدیوهای کانل را به دیگران پیشنهاد نکنند.

افزایش درآمد ویدیوهای یوتیوب با youtube shorts !

افزایش درآمد در کسب و کار

۱۰. تولید ویدیو زیاد با تصور گرفتن بازدید و سابسکرایب بیشتر

تصور اشتباهی که در بین یوتیوبرهای جدید زیاد به چشم می خورد، تولید ویدیوهای زیاد و انتشار آن به دنبال جذب بازدیدکننده و دنبال کننده بیشتر است. در صورتیکه این باور اشتباه است. سعی کنید به جای تولید ویدیوهای زیاد و بی کیفیت، تعداد محدودی ویدیو اما با کیفیت خوب تولید کنید تا بتوانید مخاطبان بیشتری جذب کنید.

  • چگونه سابسکرایب های کانال یوتیوب را افزایش دهیم؟

کلام آخر

  • رشد کانال یوتیوب با تقویم محتوایی مناسب!
  • نحوه تبلیغات در تیک تاک
  • معرفی لایسنس های انتشار ویدیو در یوتیوب
  • تجهیزات یوتیوب: وسایل مورد نیاز برای یوتیوبر شدن
  • چگونه دیجیتال مارکتر شویم؟

ادامه مطلب

یوتیوبرها، پس از شروع فعالیت در یوتیوب سوالات زیادی در مورد نحوه ی کار الگوریتم یوتیوب برای شان پیش می آید. در این مقاله به بررسی اینکه الگوریتم یوتیوب چگونه کار میکند، می پردازیم و به سوالاتی که در مورد سیستم پیشنهادی Youtube پرسیده می شود، پاسخ می دهیم با افراک همراه باشید.

پرسش های یوتیوبرها در مورد نحوه ی کار الگوریتم یوتیوب

۱. آیا ویدیویی که بازدید های کمی کسب کرده، منجر به افت کردن کانال یوتیوبم می شود؟

پاسخ یوتیوب: خیر ـ برای الگوریتم یوتیوب اصلا اهمیتی ندارد که کانال شما در چه جایگاهی قرار دارد، بیشتر، ویدیوها مدنظر یوتیوب است و هر ویدیو به صورت جداگانه بررسی می شود. اگر قرار بر این بود که با عملکرد پایین یک ویدیو کانال یوتیوب تحت تاثیر قرار بگیرد، عملا هیچ ویدیویی وایرال نمی شد، پس اگر یکی از ویدیوهای کانالتان بازدید قابل توجهی را کسب نکرده است. برای تولید ویدیوهای جدیدی که مخاطبانتان بپسندند، متمرکز شوید.

مطالب مرتبط :

۲. آیا تغییر لوکیشن کانال بر روی بازدید کانال یوتیوب تاثیر دارد یا نه؟

پاسخ یوتیوب: خیر ـ بسیاری از یوتیوبرها بر این باورند که اگر لوکیشن کانال خود را به آمریکا و آلمان تغییر دهند، ویدیوهای کانالشان بازدید بیشتری کسب می کند، کارشناسان یوتیوب در پاسخ به این سوال یوتیوبرها گفتند که، این موضوع صحت ندارد و فرقی نمی کند که لوکیشن کانال شما کجا باشد، مخاطب مشخص می کند که الگوریتم های یوتیوب ویدیوی شما را به کاربران پیشنهاد دهند یا خیر؟ پس تغییر لوکیشن کانال شما تاثیری در بازدید کانال شما نخواهد داشت، انتخاب لوکیشن کانال و لوکیشن یوتیبر تاثیری در میزان مالیات نخواهد داشت بلکه مالیات بر روی ویوهایی که از IP کشورهای مختلف هست کسر میشود.

مقاله دیگر :   ترفندهای بی نظیر دربارهمدیریت استراتژیک محتوا

۳. اگر ویدیویی اول به شکل خصوصی یا لیست نشده منتشر شده باشد، امکان دارد بعد از انتشار بازدید مناسب نگیرد؟

پاسخ یوتیوب: خیر ـ از نظر الگوریتم یوتیوب این موضوع مهم نیست، الگوریتم ها به واکنش کاربران به ویدیو حساس هستند، و اگر یک ویدیو برای کاربران جذاب بوده و تعداد بازدیدهای آن زیاد باشد آن را به افراد بیشتری نشان خواهد داد.

اسم کانال یوتیوب – برای کانال یوتیوب چه اسمی انتخاب کنیم؟

۴. چرا ویدیوهای که هم نرخ کلیک بالایی دارد و بخش زیادی از ویدیوها توسط بیننده دیده میشود همچنان بازدید کمی دارند؟

Click-through rate-ctr-نرخ کلیک

پاسخ یوتیوب: در زمینه فعالیت شما، کانال های دیگری وجود دارند که عملکرد بسیار بهتری نسبت به ویدیوهای شما دارند به همین دلیل ویدیوهای شما کمتر به دیگران پیشنهاد داده می شود، شما می توایند ویدیوهای آن ها را ببینید و کارهایی که آن ها برای جذاب تر شدن ویدیوشان انجام دادند را یادداشت کنید، از آن ها درس بگیرید تا بتوانید کانال خود را بهینه کنید.

میزان مالیات کانال یوتیوب چقدر است؟

۵. آیا حقیقت دارد که یوتیوب کانال هایی که مانتایز شده را بیشتر به بقیه پیشنهاد میدهد؟

پاسخ یوتیوب: خیرـ هیچ فرقی میان ویدیوهایی یک کانال مانیتایز شده با ویدیوهای کانال مانیتایز نشده وجود ندارد، تنها مسئله ای که در الگوریتم یوتیوب اهمیت دارد، این است که چند نفر بر روی ویدیو کلیک کرده و چه میزان از ویدیو دیده شده است، فکر کردن به اینکه چون کانال مانیتایز نیست، بازدید نمی گیرید کاری بسیار اشتباه است. خبر مهم اینکه مطابق بروزرسانی های اخیر گوگل، کانال هایی که مانیتایز نیستند هم تبلیغات یوتیوب در آن ها نمایش داده می شود که تمام پول حاصل از نمایش تبلیغات از آن خود یوتیوب است.

۶. آیا عوض کردن تیتر و تامبنیل ویدیو باعث تغییر رتبه و رنک ویدیو می شود؟

پاسخ یوتیوب: تاثیر مستقیم ندارد ـ الگوریتم های یوتیوب چک می کنند که نسبت به تغییراتی که اعمال کردید، واکنش مخاطبان به چه صورت بوده است. آیا کاربران بر روی ویدیو کلیک می کنند، در صورت کلیک چند دقیقه از ویدیو را تماشا می کنند؟ در نتیجه به صورت غیر مستقیم می تواند اثر گذار باشد، اما اینکه با تغییرات اعمال شده بلافاصله رتبه کانال شما کاهش یابد و ویدیوهای شما بازدید بیشتری کسب کنند خیر.

کلام آخر – الگوریتم یوتیوب چگونه کار میکند؟

  • رشد کانال یوتیوب با تقویم محتوایی مناسب!
  • نحوه تبلیغات در تیک تاک
  • معرفی لایسنس های انتشار ویدیو در یوتیوب
  • تجهیزات یوتیوب: وسایل مورد نیاز برای یوتیوبر شدن
  • چگونه دیجیتال مارکتر شویم؟

ادامه مقاله در سایت منبع

گوگل در بلاگ خود آپدیتی از قوانین جدید یوتیوب قرار داده است که در این مقاله به آن ها می پردازیم. در نوامبر ۲۰۲۰ قوانین جدید برای یوتیوبر ها و کسانی که به نحوی برای یوتیوب تولید محتوا می کنند معرفی شد. تا به امروز تنها تبلیغات یوتیوب برای کانال هایی که پاتنر یوتیوب هستند قرار داده می شد اما اکنون یوتیوب تصمیم دارد در روی کانال هایی که اصطلاحا monetize نشده اند نیز تبلیغ نمایش دهد. این از قوانین جدید یوتیوب است و به زودی بر روی تمامی کانال ها اعمال می شود. باید در نظر داشته باشید که تا زمانی که کانال به پاتنر رسمی یوتیوب تبدیل نشده و شرایط لازم را نداشته باشد نمی توانید برای نقد کردن درآمد یوتیوب خود اقدام کنید.

قوانین یوتیوب برای شرکای رسمی خود

برنامه ی یوتیوب پارتنر به تولید کنندگان محتوا دسترسی های بیشتری ارائه می دهد کسانی که به عنوان شریک رسمی یوتیوب فعالیت می کنند می توانند به صورت مستقیم با تیم پشتیبانی در ارتباط باشند و همچنین از تبلیغات نمایش داده شده بر روی محتواهایشان درآمد کسب می کنند. این مقاله مروری بر ویژگی های موجود، معیار های عضویت و برخی از سوالات متداول دارد.

شرکای یوتیوب چیزی به دست می آورند:

حداقل شرایط لازم برای عضویت:

تمام سیاست های کسب درآمد در YouTube را دنبال کنید

خط مشی های کسب درآمد YouTube مجموعه ای از سیاست ها است که به شما امکان می دهد از YouTube درآمد کسب کنید. اگر یک شریک YouTube هستید ، توافق شما از جمله سیاست های برنامه شریک YouTube به منظور کسب درآمد بالقوه در YouTube ، مستلزم رعایت این سیاست های کسب درآمد است.

  • در کشور یا منطقه ای زندگی کنید که برنامه YouTube Partner در آن موجود است.
  • در ۱۲ ماه گذشته بیش از ۴۰۰۰ ساعت تماشای عمومی معتبر داشته باشید.
  • بیش از ۱۰۰۰ مشترک داشته باشید.
  • یک حساب AdSense برای وصل کردن به حساب داشته باشید.

چک لیست بررسی برنامه YouTube Partner Program

هر کسی که از لازمه های بالا برخوردار باشد می تواند درخواست یوتیوب پاتنر انجام دهد اما پیش از آن باید تمامی دستورالعمل های یوتیوب را رعایت کند. این چک لیست برای راهنمای شما در روند در خواست تهیه شده است.

  1. مطمئن شوید کانال شما از خط مشی ها و دستورالعمل های یوتیوب پیروی می کند. هنگامی که درخواست می دهید ، یک فرایند بررسی استاندارد برای بررسی اینکه آیا کانال شما با خط مشی ها و دستورالعمل های ما مطابقت دارد ، انجام می دهید. فقط کانالهایی که با آنها مطابقت داشته باشند به عنوان شریک یوتیوب پذیرفته می شوند. یوتیوب همچنین به طور مداوم کانال های موجود در برنامه را بررسی می کند تا مطمئن شود که آنها همچنان مطابق با خط مشی ها و دستورالعمل های آن هستند.
  2. تأیید صحت دو مرحله ای را برای حساب Google خود فعال کنید ، این بدان معناست که از حساب خود با رمز ورود و دستگاه دیگر محافظت خواهید کرد. عدم تأیید صحت دو مرحله ای ممکن است باعث تأخیر در بررسی برنامه شما شود ، بنابرای ن ما به شدت توصیه می کنیم این کار را انجام دهید.
  3. حداقل ۱۰۰۰ مشترک و ۴۰۰۰ ساعت تماشای عمومی معتبر داشته باشید. وقتی کانال های دسترسی YouTube Partner Program را یوتیوب بررسی می کند این نکته را حتما در نظر می گیرد. وقتی به این آستانه رسیدید ، معمولاً به این معنی است که محتوای بیشتری دارید. این آستانه به ما کمک می کند تا در مورد اینکه کانال شما از خط مشی ها و دستورالعمل های ما مطابقت دارد آگاهانه تر تصمیم بگیریم. فقط در صورت رسیدن به این آستانه می توانید برای YPP یا یوتیوب پاتنر شدن اقدام کنید.
  4. شرایط YPP را امضا کنید. می توانید هنگام رسیدن به مشترک و آستانه ساعت تماشای عمومی ، به شما اطلاع داده شود. هنگامی که کانال شما آستانه را دریافت کرد ، این دستورالعمل ها را دنبال کنید:

دیگر اقدامات از سمت یوتیوب انجام می شود.

۵٫ مطمئن شوید که فقط یک حساب AdSense دارید. به عنوان بخشی از فرایند درخواست ، برای دریافت پول باید حساب AdSense را متصل کنید.

افزایش درآمد ویدیوهای یوتیوب با youtube shorts !

کلام آخر:

با قوانین جدید یوتیوب آشنا شدید. آیا تا به حال از یوتیوب کسب درآمد داشته اید؟ آیا می دانید که در صورت داشتن موارد گفته شده در بالا می توانید درآمد زایی خود را شروع کنید؟ برای نقد کردن درآمد یوتیوب خود در ایران می توانید از مشاوره ی تیم افراک استفاده کنید.

  • رشد کانال یوتیوب با تقویم محتوایی مناسب!
  • نحوه تبلیغات در تیک تاک
  • معرفی لایسنس های انتشار ویدیو در یوتیوب
  • تجهیزات یوتیوب: وسایل مورد نیاز برای یوتیوبر شدن
  • چگونه دیجیتال مارکتر شویم؟

ادامه مقاله در سایت منبع

چه اتفاقی افتاده است؟

مطابق قوانین جدید یوتیوب، موقعیت مکانی کاربران حتی با استفاده از فیلترشکن نیز کاملا مشخص می شود. در این صورت لوکیشن تمام کاربران ایرانی، ایران نشان داده می شود. این قانون باعث ترس کاربران، مبنی بر کاهش درآمد یوتیوبرهای ایرانی شده است. برای اینکه متوجه شوید لوکیشن بازدیدهای ویدئوی شما در کجا هستند می توانید به آنالیتیکس Video> Advense>Geography>your estimated revenue مراجعه کنید. با بررسی های انجام شده پس از وضع قوانین جدید cpm تغییری نکرده، اما RPM افت داشته است. بهترین راه برای اینکه متوجه شوید که درآمدهای یوتیوب شما کاهش یافته است یا خیر، یک ماه بعد دوباره چک کنید.

مقاله دیگر :   ایده های ارزشمند دربارهالگوریتم Hilltop

احتمالات ممکن برای آینده یوتیوب فارسی

اولین احتمال این است که، این اتفاق موقتی بوده و حاصل تغییرات زیرساخت های اینترنت ایران است؛ یوتیوب موقتا باز شده است و کاربران بدون فیلترشکن از ویدئوها بازدید کرده اند. البته با توجه به اینکه تمام اتفاقات در یک روز رخ داده است، این احتمال به راحتی رد می شود؛ چون وقتی شما با وی پی ان به یک سرور متصل می شوید؛ ارتباط بین شما و سرور، رمز نگاری می شود و کسی آی پی شما را نخواهد دید.

احتمال دوم، فعالیت های گوگل برای تقویت سیستم تشخیص کاربران است. یکی از اصلی ترین سرویس های گوگل، هدفمند قرار دادن تبلیغ در مقابل کاربران است. این سیستم براساس آی پی آدرس کار می کند؛ با وی پی ان تبلیغ درست در دید کاربران قرار نخواهد گرفت. به عنوان مثال استفاده از وی پی ان با موقعیت آلمان در ایران، تبلیغ آلمانی نشان می دهد. به تازگی گوگل امکان ورود به تعدادی از سرویس های خود، حتی با استفاده از وی پی ان را بسته است. از جمله این سرویس ها می توان به و اشاره کرد؛ پس می توان نتیجه گرفت که تمام این فعالیت ها توسط گوگل انجام شده و ورای فعالیت های خود یوتیوب است.

تصورات غلط رایج شده

اولین تصور غلط رایج شده در بین کاربران، قرارداد یوتیوب با شرکت های وی پی ان برای به دست آوردن اطلاعات کاربران است؛ این تصور صحت ندارد! Nord vpn و express vpn از بهترین و معتبر ترین وی پی ان های موجود هستند که هیچ اطلاعاتی از کاربران ذخیره نمی کنند در نتیجه اطلاعات به هیچ عنوان فروخته نمی شود. مگر وی پی ان های کاملا رایگان!

دومین تصور رایج شده در میان کاربران، یوتیوب تصمیم گرفته است که برای کسانی که از وی پی ان استفاده می کنند تبلیغ نشان ندهد که این تئوری نیز به راحتی رد می شود! کاربران یوتیوب در سرار جهان هستند و عده بسیار زیادی از آن ها به منظور ایمن سازی اتصال خود از وی پی ان استفاده می کنند؛ اگر قرار بر این باشد که یوتیوب به کسانی که از وی پی ان استفاده می کنند تبلیغ نشان ندهد، بخش زیادی از تبلیغات خود را از دست می دهد و در نهایت گوگل دچار ضرر می شود.

تصور غلط بعدی، یکی از برنامه های مهم گوگل این است که موقعیت جغرافیایی کاربر را تشخیص دهد، تا مطابق کشور فرد تبلیغ مناسب را به آن نشان دهد. با توجه به تحریم بودن کشور ایران، با این شرایط تبلیغی در یوتیوب نمایش داده نمی شود. در نهایت از تبلیغات ویدئوها درآمدی کسب نخواهد شد. تصور غلط بعدی، صفر شدن درآمد یوتیوبرهای ایرانی است. در حال حاضر یوتیوب ۲۵ درصد کاربران را شناسایی می کند و مشخص نیست که با کدام متد این کار را انجام می دهد. حتی اگر یوتیوب تمام کاربران ایرانی را شناسایی کند، بقیه بازدید ها از کشورهای دیگر است پس در نتیجه درآمد یوتیوبرهای ایرانی صفر نمی شود.

خلاصه مطلب

قوانین جدید یوتیوب بسیاری از یوتیوبرهای ایرانی را ترسانده است. اصلا نترسید! جزئیات ماجرا هنوز معلوم نیست. تا کامل مشخص نشدن ماجرا صبر کنید. روال کاری خود را مانند قبل پیش ببرید؛ حتی اگر تمام کاربران ایرانی یوتیوب شناسایی شوند و تبلیغات در بین ویدئو نمایش داده نشود؛ به این فکر کنید که تعداد واقعی مشترک ها، لایک ها و کامنت ها نشان داده می شود در این صورت یوتیوب کانال شما را بهتر در مقابل دید کاربران قرار می دهد و درآمدی که کاهش یافته جبران می شود. افراک در زمینه نقد کردن درآمد یوتیوب بسیار کمک کننده است.

  • رشد کانال یوتیوب با تقویم محتوایی مناسب!
  • نحوه تبلیغات در تیک تاک
  • معرفی لایسنس های انتشار ویدیو در یوتیوب
  • تجهیزات یوتیوب: وسایل مورد نیاز برای یوتیوبر شدن
  • چگونه دیجیتال مارکتر شویم؟

ادامه مقاله در سایت منبع

چگونه برخی از افرادی که در یوتیوب کار می کنند، ۱۰۰۰۰۰ دنبال کننده را به کانال های YouTube خود آوردند و بازاریابان محتوا چگونه می توانند این درس ها را برای دستیابی به موفقیت خود به کار گیرند؟ در چند سال گذشته ، وبلاگ نویسی کاکادو در YouTube محبوب شده است.

بازاریابان محتوا

کاکادوی تاج دار گوگردی!

۱٫ فرکانس و سازگاری واقعا خوب کار می کند!

دان ، مالک مکس ، حداقل یک بار در روز و گاهی دو بار در روز ویدئویی از مکس را در کانال YouTube خود ارسال می کند. او با برنامه هایی که ارسال می کند بسیار معروف شده است و کانال مکس برای دوستداران پرندگان محبوب است.

سر و صدا در بازاریابی محتوا

بازاریابی

بازاریابی

بازاریابی

دن اولین ویدئوی خود از مکس را در ۲۸ ژوئیه ۲۰۰۸ ، تقریبا بیش از ۱۰ سال پیش منتشر کرد ، اما برنامه ارسال مداوم در سالهای اخیر آغاز شد. رشد کانال وی در سال های اخیر بسیار زیاد شده است و Max در حال حاضر بیش از ۱۴۸،۰۰۰ مشترک سابسکرایب کننده دارد و این تعداد در حال افزایش است.

محتوای با کیفیت

نمونه هایی در زندگی واقعی!

ترافیک جستجو

نرم افزار سئو هاب اسپات

ارائه دهنده نرم افزار سئو هاب اسپات شرکتی دیگر است که به طور مکرر و مداوم منتشر می کند. در واقع ، هاب اسپات برخی از داده ها را منتشر کرد که نشان می داد شرکت هایی که بیشتر وبلاگ دارند ترافیک بیشتری دارند. وبلاگ هایی که بیش از ۱۶ بار در ماه منتشر می کنند ، به طور متوسط ۳٫۵ برابر بیشتر از وبلاگ هایی که ۰-۲ بار در ماه منتشر می کنند ، ترافیک بیشتری دارند.

۲٫ تمایز می تواند نتیجه آفرین باشد!

در اینجا فقط چند فیلم محبوب از Pebble وجود دارد:

  • Pebble عاشق AC/DC است

  • Pebble از My Toque متنفر است

  • کاکادوی دیوانه

Pebble به طور مداوم پست نمی کند و گاهی اوقات یک ماه کامل می تواند بدون هیچ ویدیوی جدید Pebble بگذرد.با این حال ، مردم هنوز ویدئوهای قدیمی او را می یابند و مشترک می شوند که به کانال او اجازه می دهد تا بیش از ۲۶۰۰۰ مشترک و ۳ میلیون بازدید ویدیو داشته باشد (اگر از کانال قدیمی وی بازدیدها را اضافه کنید ، ۳۵ میلیون).

پبل حتی چند بار در رسانه های اصلی منتشر شده است.

یک مثال خوب که بسیاری از افرادی که می خوانند با آن آشنا خواهند بود ، تکنیک آسمان خراش برای ان دین است. دین اغلب آن را منتشر نمی کند اما بر ایجاد محتوای برجسته تمرکز می کند. در نتیجه ، او می گوید که توانسته است یک کسب و کار هفت رقمی از وبلاگ خود ایجاد کند.

۳٫ نتایجی از محتوا در کوتاه ترین زمان!

Gotcha the Cockatoo اخیرا بیش از ۱۰۰،۰۰۰ مشترک داشت و صاحبش این ویدیو را در ماه مه ۲۰۱۷ ارسال کرد تا از طرفداران Gotcha تشکر کند.

اولین ویدیوی Gotcha در دسامبر ۲۰۱۴ منتشر شد ، بنابرای ن رسیدن به این نقطه عطف حدود دو سال و نیم طول کشید. اما طی چهار ماه گذشته ، تعداد مشترکان به بیش از ۱۵۴۰۰۰ نفر افزایش یافته است که ۵۰ درصد افزایش را نشان می دهد.

مثال زندگی واقعی

دارمش شاه در سال ۲۰۰۹ مقاله ای نوشت و نمودار رشد درآمد هاب اسپات را نشان داد. درآمد آنها در سال ۲۰۰۷ کندتر شد اما در سالهای بعد شتاب قابل توجهی یافت. بسیاری از مشاغل از بازاریابی محتوا صرف نظر می کنند زیرا نتایج را فورا نمی بینند. مشاغل هوشمند می دانند که بازاریابی محتوا کار می کند و تا زمانی که نتایج آن را نبینند به آن پایبند هستند.

مقاله دیگر :   ایده ها و ترفندهای هوشمندانه برای سفارش تبلیغات | نظر متخصصین

۴٫ Piggybacking روندها و موضوعات محبوب می توانند باعث ایجاد ترافیک شوند!

گاهی اوقات رد کردن موضوعات و موضوعات محبوب می تواند راه خوبی برای افزایش ترافیک و جذب بازاریابی محتوا باشد. گسترش ایده عمومی یا مخالفت با جریان دو راه رایج برای این کار است.

در این ویدئو ، جوجو کاکادو ‘اجازه دهید بدن ها تغییر کنند’ را می خواند. این ویدیو بیش از ۸۵۰۰۰ بازدیدکننده داشت ، اگرچه یک کانال محبوب YouTube نیست ، اما به نظر نمی رسد توسط مالک تبلیغ شده باشد و فقط چند ویدیو دارد.در یک ویدئوی قدیمی تر طوطی خاکستری آفریقایی همان آهنگ را می خواند و بیش از ۱۰ میلیون نمایش ویدیو ایجاد می کند.

مثالی در زندگی واقعی!

۵٫ موفقیت های گذشته را با استراتژی های دقیق مجددا اجرا کنید!

از آن زمان ، او چند ویدئوی مشابه را منتشر کرد که با طرفدارانش نیز خوب بوده است. در اینجا چند مورد از آنها وجود دارد:

  • Max In The Carrier For The Visit Visit 2015بیش از ۲۰۰،۰۰۰ بازدید

  • عکسهایی از بازدید دامپزشک Max بیش از ۱۵۰،۰۰۰ بازدید

نمونه های زندگی واقعی

یکی از محبوب ترین مطالب Orbit Media ، نظرسنجی سالانه وبلاگ نویس آنها است که در آن بیش از ۱۰۰۰ وبلاگ نویس را بررسی کرده و داده ها را تجزیه و تحلیل می کنند تا روندهای وبلاگ نویسی نشان داده شود. نظرسنجی سالانه آنها هرساله مقدار زیادی سهم ، نام و لینک اجتماعی را به خود جلب می کند.

عملکرد تجارت و بازاریابی

یکی دیگر از نمونه های موفقیت گذشته ، گزارش سالانه Moz است که به خوانندگان اجازه می دهد از نحوه عملکرد تجارت و بازاریابی خود مطلع شوند.

هر سال مردمی که شیفته کسب و کارها و مشاهده داده های مربوط به رشد و کارایی آنها هستند ، باعث شده اند که این گزارشات در بین طرفداران Moz بسیار محبوب شده است.

کلیدی ترین نکات!

بازاریابی محتوا ، مانند بسیاری از تاکتیک های بازاریابی ، یک تاکتیک بلند مدت است که نتایج آن می تواند با گذشت زمان تسریع شود. کمی شخصیت جذاب خود را نشان دهید و مخاطبان خود را سرگرم کنید. مردم به طور طبیعی به سمت سرگرمی کشیده می شوند.

به روندهای موفق در این زمینه توجه کنید و راه هایی برای استفاده از آنها به نفع خود فکر کنید. همچنین می توانید از محتوای محبوبی که در گذشته برای شما خوب کار می کرد استفاده کنید تا در آینده ترافیک بیشتری ایجاد کنید.

روندهای موفق

محتوای کامل در سایت منبع

درآمد یوتیوبر ها چه برای کاربران ایرانی و چه برای کاربران خارجی، یکی از ملاک های فعالیت و داشتن کانال در یوتیوبر است. اما منبع معتبری که بتوان درآمد کانال های یوتیوب را از آن استخراج کرد وجود دارد. در ادامه با ما همراه باشید.

همین موضوع باعث می شود که بارگذاری می کنند، مخاطب بیشتری داشته باشد و آنها نیز به مراتب درآمد خود را افزایش دهند. یکی دیگر از راه های کسب درآمد از طریق اینترنت می تواند یوتیوب باشد. در این مقاله مبحث سایت برای دیدن درآمد یوتیوبرها را برای تان می شکافیم.

معرفی سایت برای دیدن درآمد یوتیوبرها

احتمالاً بسیاری از شما کنجکاو هستید که ببینید یوتیوبرها چقدر درآمد دارند تا ببینید که آیا وارد شدن به این کار، مناسبتان هست یا نه. در این قسمت به معرفی سایت برای دیدن درآمد یوتیوبرها می پردازیم که احتمالاً به دردتان بخورد.

وب سایت Social blade

این وب سایت برای تان یک ابزار رایگان فراهم می کند؛ ابزاری که به تجزیه و تحلیل، آنالیز شبکه های اجتماعی مختلف، نصب یوتیوب، توییتر یا اینستاگرام می پردازد. در نتیجه بعد از وارد شدن به این سایت در قسمت نوار جستجو، نام کانال یوتیوب مدنظر خود را تایپ می کنید.

کانال یوتیوب

همه جزئیات از جمله تعداد فالوورها، تعداد بازدید ویدیوها در طول روز، هفته یا در طول ماه، بازدیدها در ماه گذشته و اطلاعات دیگر در دسترستان قرار می گیرد.

درآمد یوتیوبرها

البته این سایت آنالیزهای تخمینی بسیار گسترده ای را در اختیارتان قرار می دهد که شما باید خودتان، حداقل و حداکثر درآمد این افراد را محاسبه کنید، زیرا درآمد حاصل از یوتیوب بستگی به عوامل بسیار زیادی دارد.

درآمد یوتیوبر های ایرانی چقدر است؟

به دلیل تفاوت قیمت دلار و با پول ایران درآمد ایرانیان از یوتیوب رقمی قابل قبول است. اما یوتیوبر های ایرانی از این موضوع خیلی صحبت نمی کنند. به همین دلیل دقیقا مشخص نیست که در چه حوزه ای بعد از چه بازه زمانی و با چه تریک هایی، یک کانال ایرانی چقدر میتواند برای ما درآمد داشته باشد. آقای میثم حسینی یکی از فالوور هایی هستند که در زمینه درآمد یوتیوب خود در کانال تلگرامی شان صحبت کردند. توصیه می کنم ویدئو ایشان را نیز مشاهده کنید.

لینک ویدئو: (کانال مورد نظر با موضوع مهاجرت فعال است.)

افزونه Tube Buddy برای مرورگر

این سرویس به وسیله یک افزونه کار می کند که از طریق مرورگر ارائه می شود و در واقع شبیه به سایت برای دیدن درآمد یوتیوبرها عمل می کند. به این صورت که از طریق آن می توانید ابزارهای کمکی زیادی در اختیار داشته باشید تا بتوانید وضعیت کانال های یوتیوب را آنالیز کنید و مدیریت محتوا در یوتیوب را بسنجید.

کافی است که این افزونه را داخل وب سایت خود و روی مرورگرتان نصب کنید. سپس وارد وب سایت یوتیوب شده و در آنجا هم این افزونه را فعال کنید. بعد از اینکه این افزونه فعال شود، با وارد شدن در هر کانال یوتیوب، آنالیز و تجزیه و تحلیلی از فعالیت های آن کانال خواهید دید. یعنی می توانید میزان بازدید، تعداد دنبال کنندگان یا هر اطلاعات دیگری را مشاهده کنید و درآمد را تخمین بزنید.

یوتیوب چگونه پول پرداخت می کند؟

به عنوان مثال بازدید از تبلیغات یا برنامه یوتیوب پارتنر، راه های درآمدی آن ها است و از این طریق پول خود را دریافت می کنند، اما برای اینکه بتوانند دریافتی خود را به حداکثر برسانند، بسیار مهم است که قبل از شروع، همه گزینه ها و آپشن ها را بشناسند.

دریافت پول از طریق مشاهده تبلیغات

زمانی که وارد یوتیوب می شوید تا یک ویدئو ببینید، قطعاً تبلیغاتی روی ویدئو ظاهر می شود. همچنین پرداخت پول از طریق تبلیغات بستگی به این دارد که هزینه بر اساس هر هزار بازدید از آن تبلیغ چقدر باشد. تبلیغی که مخاطبان حداقل باید ۳۰ ثانیه از آن یا نصف را تماشا کنند، معمولاً ویدیوهای کوتاهی هستند و پرداخت بر اساس هر ۱۰۰۰ بازدید است.

پرداخت پول از طریق کلیک

اشتباه نکنید! زمانی که برای اولین بار کانال یوتیوب بزنید، نمی توانید پول دریافت کنید، بلکه باید به حد مورد نظر بازدید در یوتیوب برسید.

فروش تبلیغات توسط گوگل

۶۸ درصد هزینه فروش توسط گوگل پرداخت می شود و بنابرای ن برای هر ۱۰۰ دلار که تبلیغ کننده به گوگل پرداخت می کند، حدود ۶۸ دلار از سمت گوگل به تبلیغ کننده پرداخت می شود که چیزی بین ۱۰ تا ۳۰ سنت برای هر بازدید تبلیغ است.

به عنوان مثال اگر در نظر بگیرید که تقریباً ۱۵ درصد بازدید کنندگان، تبلیغ را تا حدی که باید تماشا کرده اند، پس یک ویدئو که هزار بازدید داشته باشد، احتمالاً ۱۵۰ بازدید تبلیغاتی دریافت می کند. البته باید ۱۰۰۰ بازدید از تبلیغات وجود داشته باشد تا فرد بتواند عددی برابر ۱۸ دلار را از تبلیغات به دست آورد. از طرف دیگر به خاطر دیدن خود ویدیو، به ازا ۱۰۰۰ بازدید، چیزی برابر با ۳ الی ۵ دلار به حساب فرد واریز می شود.

آیا وب سایتی وجود دارد که از شما بخواهد محصولاتش را داخل یوتیوب تبلیغ کنید؟

یکی از این سایت ها است که می توانید تبلیغ کنندگانی را که می خواهند محصولات یا وب سایت خودشان را تبلیغ کنند، داخل آن ببینید. این سایت ۱۰۰% امن و قابل اطمینان است و می توانید تمام جزئیات را به خاطر تبلیغ محصولات و هر محتوایی داخل آن مشاهده کنید و ببینید که تبلیغ کدام یک برای تان مناسب تر است.

این سایت از هرگونه کلاهبرداری برای تبلیغات جلوگیری می کند و شما می توانید در صورت نیاز، کانال یوتیوب خود را از طریق آن بفروشید. همچنین تمام سؤالات شما را پاسخ می دهد و مشکلاتی که پیش روی شما است را بررسی و برطرف می کند.

جمع بندی

با تمام توضیحاتی که در بالا ارائه دادیم، می توانید تصمیم بگیرید که در یوتیوب فعالیت کنید یا نه و از سایت برای دیدن درآمد یوتیوبرها کمک بگیرید. در حال حاضر برخی از افراد در حال کوچ از اینستا به سمت یوتیوب هستند. شبکه اجتماعی با هزاران مخاطب و گستردگی بسیار زیاد در خدمت شما خواهد بود.

ادامه خواندن در سایت منبع