جدید ترین مقالات - توسعه فردی، روانشناسی،سبک زندگی،آموزش های کاربردی،علمی، فرهنگی خبری
تکنیک ها و روش های هوشمندانه برای 
تولید محتوای خود + تکمیلی ۱۴۰۲

تکنیک ها و روش های هوشمندانه برای تولید محتوای خود + تکمیلی ۱۴۰۲

وبلاگ نویسی و تولید محتوا، یکی از مباحث مهم در دنیای وب می باشد. امروزه بسیاری از افراد به عنوان نویسنده اقدام به وبلاگ نویسی و تولید محتوا در سایت های معروف می نمایند. HUFFPOST یکی از این پلتفرم ها می باشد. اما به تازگی HuffPostتصمیم گرفته است که تمام پلتفرم های وبلاگ نویسی و تولید محتوا مشارکت کنندگان خود را تعطیل کند. آیا این آغاز عصر جدیدی از وبلاگ نویسی و است؟

تولید محتوا-بازاریابی محتوا

وبلاگ نویسی و تولید محتوا در HuffPost

شرکت HuffPost معروف به هافینگتون پست به تازگی تصمیم گرفته است تمام پلتفرم های وبلاگ نویسی و تولید محتوای مشارکت کنندگان خود را که از ماه مه ۲۰۰۵ راه اندازی شد، تعطیل کند. این پلتفرم محل زندگی حدود ۱۰۰۰۰۰ مشارکت کننده بوده که همه چیز را از امور مالی تا روابط بین مطالب تحت پوشش قرار می دهد.در زیر بخشی از ایمیل هایی که جهت وبلاگ نویسی و تولید محتوا برای اعضا، ارسال شده است را مشاهده می نمایید:

وبلاگ نویسی و تولید محتوا

ما تصمیم گرفته ایم که بستر مشارکت کنندگان وبلاگ نویسی و تولید محتوا را در سایت ایالات متحده خود ببندیم. GBH، وقتی وارد پورتال به نشانی می شوید، خواهید دید که می توانید به پیش نویس ها و پست های منتشر شده قبلی خود دسترسی داشته باشید. ما خودمان تغییراتی را در محتوای منتشر شده قبلی ایجاد نمی کنیم….

ترافیک سایت

افزایش بازدید سایت-ترافیک سایت

HuffPost تصمیم گرفته است محتوای مشارکت کننده را با دو بخش جدید جایگزین کند: Opinion و Personal که در زیر کاملاً توضیح داده می شوند. نیویورک تایمز گزارش می دهد که پلت فرم مشارکت کننده تنها حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد از ترافیک سایت خود را به خود اختصاص داده است، بنابرای ن HuffPost حجم قابل توجهی از ترافیک را از دست نمی دهد.

تلاش های بازاریابی شما

بازاریابی

با این حال، این تغییر برای بسیاری از همکاران که برای افزایش دید و بازدید از وب سایت خود به HuffPost کمک کرده اند، ناراحت کننده می باشد. اما همه چیز از دست نرفته است. فقط زمان شما برای وبلاگ نویسی و برای HuffPost به پایان رسیده است، این بدان معنا نیست که تمام تلاش های بازاریابی شما از بین رفته است. بهترین بازاریابی محتوا معمولاً از طریق دیدگاه ها در یک وب سایت انجام می شود، به این معنی که قرار دادن همه تخم مرغ ها در یک سبد (به قول معروف) بهترین استراتژی نیست.

پیوندهای وبلاگ نویسی

تصمیم HuffPost برای بستن بستر آنها می تواند نشانه این باشد که دوران جدیدی از وبلاگ نویسی مهمانان و استراتژی محتوا در راه است. مدتهاست که در صنعت بیان شده که سیستم عامل هایی مانند HuffPost و Forbes گاهی اوقات در سیاست های بک لینک خود سست عمل می نمایند که منجر به راه اندازی شرکت ها شده است که تنها بر ارائه پیوندهای وبلاگ نویسی به مشتریان تمرکز می کنند.

بک لینک

شهرت یک سایت

مشهود است که این روش پرداخت بک لینک (صرف نظر از خروجی) در درازمدت جواب نمی دهد زیرا پیوندها می توانند ناپدید شوند و کیفیت بالایی نداشته باشند. علاوه بر این، گری ایلیز از گوگل اظهار داشته است که گوگل استراتژی بسیار خوبی برای نادیده گرفتن پیوندها در صورتی که معتبر یا ارزشمند نباشند صرف نظر از شهرت یک سایت، دارد.

قدم بعدی برای وبلاگ نویسی به عنوان مهمان چیست؟

به دست آوردن محتوای منحصر به فرد در پلتفرم های خارجی همیشه راه خوبی برای بازگرداندن بازدیدکنندگان به سایت شما بوده است. آنها اطلاعات، مشاوره و بینش جدیدی را بر اساس آنچه تجربه کرده اند ارائه می دهند که می تواند به دیگران کمک کند تا در کار خود یا رسیدن به اهداف خود بهتر شوند. اما سوال اینجا است که کجا می توانید محتوا منتشر کنید؟

مشارکت کنندگان مهمان

بسیاری از رسانه های دیگر وجود دارد که هنوز مشارکت کنندگان مهمان متخصص را می پذیرند که می تواند گزینه مناسبی برای حرکت به آینده یا تمرکز بر پیشرفت باشد. بسته به صنعت شما، سایت هایی مانند Forbes و Fast Company هنوز همکاران دائمی دارند و حتی ناشران برجسته ای مانند MindBodyGreen که بر زندگی سالم تمرکز دارد، دوست دارند از وبلاگ نویسی و تولید محتوا به صورت مهمان بهره ببرد.

وبلاگ نویسی و تولید محتوا به صورت مهمان

اگر مطمئن نیستید که می خواهید امیدها و رویاهای خود را در پلت فرم دیگری قرار دهید که ممکن است مانند HuffPost بسته شود، مکان های دیگری را که می توانید برای ایجاد و تولید محتوا در نظر بگیرید، لیست نمایید. این لیست می تواند شامل موارد زیر باشد

  • پست های دقیق تر در وب سایت خود.

  • جایگزینی در رسانه های دیگر، مانند پادکست یا مجموعه ویدیویی.

  • مبادله وبلاگ نویسی مهمان (نه برای پیوندها) در وب سایت همکاران (به عنوان مثال، شما یک پست وبلاگ برای وب سایت من می نویسید و من یک پست برای وب سایت شما می نویسم).

  • همکاری با شرکت ها در زمینه .

  • ایجاد محتوا به نفع سایر زمینه های فعال که هنوز در حال کار هستند، مانند ایجاد لینک یا کمپین های رسانه های اجتماعی.

    شبکه های اجتماعی

محتوای عالی

اگر به دنبال یک تجربه بزرگ شبیه به HuffPost هستید، می توانید به نوشتن های پولی نیز فکر کنید. اگر می خواهید به نوشتن برای یک سایت ادامه دهید، می توانید به دسته های جدید نظرات و شخصی HuffPost مراجعه کنید. پلتفرم هایی مانند Contently از طرف برند ها، مبلغی برای محتوای عالی به نویسندگان پرداخت می کنند زیرا چندین میلیون شرکت می دانند که توسط متخصصان می تواند منجر به جذب مخاطب و بازگشت بازدیدکنندگان شود.

منابع دیگری مانند ProBlogger یا حتی رسانه های اجتماعی برای جستجوی افرادی که به دنبال محتوای عالی هستند وجود دارد. بسیاری از مارک ها اجازه می دهند بیوگرافی شما شامل وب سایت یا آدرس های رسانه های اجتماعی شما منتشر شود. این پلتفرم ها حتی به شما پول پرداخت می کنند تا نتایج شما در معرض دید همه قرار گیرد.

نتیجه

دنیای بازاریابی دیجیتال هر سال در حال تغییر و تحول است. اگرچه HuffPost به تازگی از ۱۰۰۰۰۰ وبلاگ نویسی و تولید محتوا خداحافظی کرده است، اما این بدان معنا نیست که این نویسندگان قرار نیست خوانندگان و بستری دیگری را در جایی دیگر پیدا کنند. انواع مختلف محتوا و بسترهای مختلف را که بر مخاطبان تأثیر می گذارد آزمایش کنید. راه های جدایی با HuffPost ممکن است نقطه پرتاب شما به سوی آینده ای درخشان تر باشد. این کار می تواند حتی در دراز مدت باعث سود بیشتر نیز شود.

بازاریابی دیجیتال-تجارت الکترونیک-دیجیتال مارکتینگ

ادامه مطلب در سایت منبع

اگر شما دارای یک وب سایت در اینترنت باشید، قطعا به دنبال روش هایی بوده اید که با استفاده از آن، آمار بازدید سایت خود را بالا برده و در نتیجه شاهد افزایش فروش خود باشید. به احتمال زیاد با هر فردی که در این رابطه صحبت کرده باشید، استفاده از گوگل ادوردز یکی از اولین گزینه های پیشنهادی به شما بوده است. با استفاده از این ابزار نه تنها شما می توانید تولید محتوای هدفمند داشته باشید، بلکه می توانید با استفاده از تبلیغات آنلاین و هم چنین در گوگل ادسنس و سایر سایت ها مانند و هم آمار بازدید سایت خود را افزایش دهید و هم روشی جدید برای خود ایجاد کنید. با توجه به این که بسیاری از عزیزان در مورد ساخت اکانت گوگل ادوردز از ما سوال کرده اند، گروه افراک تصمیم گرفته است که در این مقاله، روند انجام این کار را به شما آموزش دهد.

تبلیغات آنلاین-تبلیغات اینترنتی

همان طور که گفته شد، شما می توانید با داشتن حساب گوگل ادوردز و همچنین صفحات لندینگ پیج در سایت، افراد را به سایت خود بیاورید و با استفاده از گزینه های Call to Action که در اختیارشان قرار می دهید، آنها را قانع کنید که از سایت شما خرید انجام دهند. بنابرای ن اگر این صفحات شما دارای اطلاعات کافی و راهنمایی برای استفاده از خدمات شما نباشد، به طور قطع شما بخش عظیمی از مشتریان احتمالی خود را از دست خواهید داد.

چرا باید از از حساب گوگل ادوردز استفاده کرد؟

مقاله دیگر :   راهکارهای نوین برای صاحبان کسب و کار - آپدیت شده جدید ۱۴۰۲

زمانی که شما می خواهید صفحات لندنیگ سایت را طراحی کنید و یا برنامه ای برای تولید محتوای خود تدوین کنید، قطعا نقطه شروع کار را نمی دانید زیرا از شرایط میدان رقابت در فضای مجازی اطلاعی ندارید. به همین دلیل است که باید از ابزار گوگل ادوردز استفاده کنید تا متوجه شوید کاربران شما به دنبال چه محتوا با چه عنوانی هستند و رقیبان شما روی چه موضوعاتی کار نکرده اند. در این صورت است که شما می توانید از کلمات کلیدی استفاده بهتری کرده و استراتژی طراحی لندینگ پیج و استراتژی تبلیغات خود در گوگل ادوردز را به بهترین شکل تدوین نمایید. از گوگل ادورز علاوه بر تبلیغ در گوگل، برای نیز می توانید استفاده کنید.

از طرف دیگر، شما برای تبلیغ در گوگل نیاز به تعیین پارامترهایی مانند تعیین هزینه به ازای هر کلیک، کلمه کلیدی و … دارید. زمانی که شما کلمه کلیدی پر رقابتی را انتخاب می کنید، احتمال اینکه تبلیغ شما در میان سایر رقبا اصلا دیده نشود، در حالی که هزینه زیادی برای انجام این کار در نظر گرفته اید!

پس به شما توصیه می کنیم که قبل از استفاده از تبلیغات کلیکی، چند هفته ای روی روند انجام این کار تحقیق کنید، تا با تمام نکات مهم آشنا شده و آنها را در کمپین تبلیغاتی خود رعایت نمایید. اگر هم احساس می کنید که زمان انجام این کار را ندارید، درخواست خود را از طریق لینک زیر برای ما ارسال کنید تا کمپین تبلیغاتی شما را در گوگل راه اندازی کنیم.

تبلیغات کلیکی-ppc-pay-per_click

تبلیغات در گوگل

مراحل ساخت اکانت گوگل ادوردز

اگر شما با تمام مواردی که باید هنگام ساخت کمپین تبیلغاتی خود در نظر بگیرید، آشنا هستید، الان زمان آن رسیده است که ساخت اکانت گوگل ادوردز را آغاز نمایید.

مرحله اول

برای ساخت اکانت گوگل ادوردز باید به سایت ads.google.com مراجعه نمایید. برای ساخت حساب، شما به آدرس ایمیل نیاز دارید. برای آدرس ایمیل شما می توانید از حساب قبلی یا شخصی خود استفاده کنید یا یک اکانت جدید گوگل راه اندازی کنید.

پیشنهاد ما به شما، ایجاد یک حساب جدید گوگل است چرا که در غیر این صورت ایمیل های شخصی و کاری شما با یکدیگر قاطی شده و کنترل شرایط برای شما دشوار می شود!

مرحله دوم

بعد از وارد کردن آدرس ایمیل، وارد صفحه ای خواهید شد که در آن باید تنظیمات شخصی مانند تعیین موقعیت جغرافیایی را انجام دهید.

مرحله سوم

در این مرحله شما باید روش پرداخت به گوگل را تعیین نمایید. در حالت کلی دو روش برای پرداخت هزینه به گوگل وجود دارد :

پرداخت اتوماتیک در گوگل ادوردز

روش اول پرداخت به ازای کلیکی است که تبلیغ شما دریافت کرده است.

پرداخت دستی در گوگل ادوردز

در این روش شما به صورت پیش پرداخت هزینه ای را به گوگل پرداخت می کنید، تا به ازای هر کلیک مبلغ از شارژ شما کم شود. زمانی که شارژ حساب شما تمام شود، تمامی تبلیغ ها به حالت تعلیق در می آیند، تا بار دیگر شما حساب خود را شارژ نمایید.

روش پرداخت هزینه در گوگل ادوردز چیست؟

برای پرداخت هزینه هنگام ساخت اکانت گوگل ادوردز، شما می توانید از کارت های اعتباری استفاده کنید چرا که سرعت پرداخت بالایی دارند. برای استفاده از این کارت ها شما می توانید از خدمات ارزی شرکت استفاده نمایید.

در غیر این صورت می توانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط بوده و درخواست شارژ حساب را برای ما ارسال نمایید.

شارژ اکانت گوگل ادوردز

با طی کردن همین مراحل ساده، آموزش ساخت اکانت گوگل ادوردز شما به پایان می رسد! شما برای انجام تبلیغات کلیکی در گوگل آماده اید …

  • رشد کانال یوتیوب با تقویم محتوایی مناسب!
  • نحوه تبلیغات در تیک تاک
  • معرفی لایسنس های انتشار ویدیو در یوتیوب
  • تجهیزات یوتیوب: وسایل مورد نیاز برای یوتیوبر شدن
  • چگونه دیجیتال مارکتر شویم؟

محتوای کامل در سایت منبع

معمولاً برای ارزیابی بازدهی تبلیغات کلیکی گوگل می توان کلمات کلیدی را مورد بررسی قرار داد. کلمات کلیدی برای تقویت سئو سایت استفاده می شوند که بررسی آنها می تواند فرصت های موجود برای رسیدن به رتبه سئو بهتر و تغییراتی که موجب افزایش فروش می شوند را برای تبلیغ کنندگان مشخص کند و به آن ها کمک کند تا عملکرد رقبای خود را نیز ارزیابی کنند. ابزارهایی به صورت رایگان وجود دارند که به سایت ها کمک می کنند عملکرد خود را با استفاده از کلمات کلیدی بررسی کنند. در این مقاله به چند مورد از این ابزار که کاربرد مناسب تری دارند می پردازیم.

۱- Rank Tracker:

(کلمات کلیدی پیشنهادی از منابع مختلف)

نسخه رایگان: به کاربر دسترسی به قابلیت بررسی کلمات کلیدی را که از نزدیک به ۲۰ منبع، از جمله ، گوگل ساجست، وردترکر، سمراش و غیره در تبلیغات کلیکی گوگل به دست می آورد،میدهد. از دیگر قابلیت های نسخه رایگان رنک ترکر، تحلیلگر کلمه کلیدی است که به کاربر کم میکند کلمات کلیدی تضمین شده تری را برای استراتژی تولید محتوای خود پیدا کند. برخی از معیارهای اندازه گیری آن موارد زیر هستند.

  • حجم جستجوی ماهانه (بر اساس آمار گوگل) این کلمات چقدر بوده است؟
  • رقابت تبلیغات کلیکی گوگل در چه سطحی است؟
  • سختی های کلمات کلیدی که برآوردی از سطح رقابت سر هر کوئری (query) را بیان میکند.

نسخه پولی: ویژگی هایی از جمله قابلیت استفاده از گزارشات ابزارهای مختلف و انتقال آن ها به یکدیگر، برنامه ریزی امور، پروژه های متنوع …می باشد.

برای استفاده از این سرویس باید با استفاده از ایمیل و نام خود آن را دانلود نمایید.

۲- Answer The Public:

(سوالات پیشنهادی از گوگل ساجست)

این سرویس که کاملاً رایگان است و نیازی به عضویت ندارد، از داده های گوگل ساجست برای پیدا کردن سوالات، کوئری هایی که مبنی بر مقایسه هستند و کلمات کلیدی حاوی حروف اضافه استفاده میکند.

این سرویس داده ها را به دو صورت به شما نشان میدهد: تصویری (مثل نقشه ذهنی) و متنی

اخیراً نسخه پولی این سرویس راه اندازی شده که به شما این امکان را میدهد که کلمات کلیدی را بر اساس موقعیت مکانی تحلیل کنید، داده ها را با هم مقایسه کنید و اعضای تیم خود را برای همکاری بیشتر عضو کنید.

۳- Text Optimizer:

(بهینه سازی مفاهیم و عبارات مرتبط)

این سرویس ابزار تحلیل معنایی گوگل ادوردز است که به کاربر کمک میکند مفاهیم مرتبط پشت هر موضوع یا کوئری را بیابد. برای تحلیل محتوای کلمات کلیدی و رسیدن به مفاهیم مرتبط بین آنها از search snippets گوگل استفاده میکند.

این سرویس در واقع هم قابلیت بهینه سازی محتوا دارد و هم ابزاری برای بررسی است که به کاربر کمک میکند همه ی فرایند تولید محتوای خود را هدایت کند.

البته اشتباه نکنید. این به معنی پر کردن محتوای خودتان با عبارت های پیشنهاد شده نیست. از این ابزار برای درک عمیق تر موضوعات و راهنمایی برای تولید محتوا استفاده کنید.

نسخه ی پولی به شما امکان هدف گیری براساس موقعیت جغرافیایی، ایجاد ساختار تمام جملات به منظور کمک در نوشتار و دسترسی به گزارش های ثبت شده، میدهد.

۴- Kparser

(کلمات کلیدی پیشنهادی به صورت خوشه ای)

این سرویس سئو تمام تحلیل های کلمات کلیدی را به صورت رایگان انجام میدهد و نیازی به عضویت دارد. این کلمات کلیدی ای که توصیه میکند قابل کپی شدن و استفاده بیرون از پنل ینستند اما میتوانید آنها را براساس ویژگی های مشترک، به خوشه های مختلف دسته بندی کنید.

Kparser از منابع مختلفی از جمله Ebay، Google Trends، آمازون و یوتیوب کلمات کلیدی را ترکیب میکند.

از جهاتی این رویکرد برای دسته بندی در تبلیغات کلیکی گوگل بسیار ابتدایی است اما از این نظر که ابزاری کاملاً رایگان در اختیار داشته باشید که به یافتن کوئری های بیشتر برای بهینه سازی کمک میکند، مناسب است.

سخه پولی شامل ویژگی هایی از جمله جستجوی نا محدود، هدف گیری مبنی بر موقعیت جغرافیایی است.

مقاله دیگر :   روش های سریع و آسان در موردبهترین روش‌های تبلیغات

محتوای کامل در سایت منبع

در مقاله قبل سعی کردیم هر آنچه که در رابطه با گوگل ادسنس و اهمیت استفاده از آن برای کسب درآمد ارزی، نیاز است بدانید را در اختیارتان قرار دهیم. بنابرای ن در این مقاله نحوه ثبت نام و کسب درآمد از گوگل ادسنس را به شما آموزش می دهد، تا بتوانید از سایت یا بلاگی که راه اندازی کرده اید، بهترین نتیجه را دریافت نمایید. افراک علاوه بر گوگل ادسنس آموزش های جالبی در زمینه نیز ارائه کرده است. هر چند که موارد دیگر به عنوان جایگزین گوگل ادسنس مانند BuySellAds و Blogads وجود دارد، اما این ابزار به دلیل حمایت گوگل از آن، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

نحوه ثبت نام در گوگل ادسنس :

برای ثبت نام در این سایت، نیازی نیست که روند چندان پیچیده ای را طی کنید. اگر شما دارای حساب گوگل یا همان جیمیل هستید، می توانید با انتخاب گزینه sign in وارد سایت شوید. در غیر این صورت باید گزینه سبز رنگ یا همان Signup Now را برای ساخت اکانت جدید انتخاب نمایید. بعد از ورود به سایت، صفحه ای برای شما نمایش داده می شود که باید اطلاعات لازم را در آن وارد نموده و در نهایت، گزینه پذیرفتن قوانین و مقررات گوگل ادسنس را انتخاب می کنید، تا حساب کاربری شما تکمیل گردد. بعد از آن در پیامی که برای شما ظاهر می شود، به شما گفته می شود که ظرف ۲۴ الی ۴۸ ساعت آینده، نتیجه بررسی تیم گوگل ادسنس برای درخواستتان به شما اعلام خواهد شد.

مهمترین نکات برای کسب درآمد از گوگل ادسنس :

برای ثبت نام در در گوگل ادسنس عجله نکنید

یکی از اشتباهاتی که بسیاری از وبلاگ نویسان انجام میدهند، این است که تنها بعد از چند روز از ثبت سایت خود، درخواست ثبت سایت خود را در گوگل ادسنس اعلام می کنند. این اشتباه را انجام ندهید، چرا که گوگل ادسنس تنها به ترافیک سایت شما اهمیت می دهد نه تعداد مقاله هایی که منتشر کرده اید. بنابرای ن بهتر است که کمی صبور بوده و اجازه دهید آمار ترافیک سایت شما ارگانیک و بالا باشد. پس بهتر است، حداقل ۳ ماه بعد از ایجاد سایت صبر کنید تا بتوانید برای کسب درآمد از گوگل ادسنس اقدام نمایید.

فضاهای تبلیغاتی مختلفی را در سایت خود امتحان کنید

همان طور که می دانید برای پذیرش تبلیغ در سایت، باید فضایی برای آن در نظر گرفته باشید. پس بهتر است که چند فضای ممکن را برای این کار انتخاب کنید. هر بار یک فضا را برای تبلیغ پیشنهاد دهید، تا متوجه شوید کدام یک از قسمت های سایت بازخورد بهتری داشته و موجب افزایش کسب درآمد از گوگل ادسنس می شود.

تولید محتوای منظمی داشته باشید

زمانی که شما در کارتان، خصوصا تولید محتوا ثبات داشته باشید، شانس خود را برای موفقیتتان بالا برده اید. پس سعی کنید برای افزایش ترافیک سایت خود، از محتوای یکتا و منحصر به خودتان استفاده کنید، تا شانس اشتراک گذاریش را در سایر شبکه های اجتماعی افزایش دهید که البته فاکتورهای مختلفی در این زمینه تاثیر گذار هستند. به عنوان مثال، اگر سعی کنید که محتوای سایت را به صورت خصوصی برای گروهی خاص از افراد یا حل یک مشکل خاص منتشر کنید، شانس این که توجه بسیاری را به خود جلب نمایید، افزایش پیدا می کند.

جایی سرمایه گذاری کنید که به آن توجه نشده است

سایت های کپی بسیاری در گوگل پیدا می شوند، که برای تولید محتوای خود از کپی گردن مطالب دیگران استفاده می کنند. این کار نه تنها برای رتبه سئو شما خوب نیست ، بلکه از دید گوگل ادسنس یک کار خیر اخلاقی محسوب می شود. پس اگر می خواهید آمار بازدید سایت خود را به سرعت افزایش دهید تا را آغاز کنید، بهتر است در رابطه با موضوع هایی محتوا تولید کنید که خیلی در رابطه با آنها کار نشده است. پس بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که روی تمام جنبه های کسب و کارتان تمرکز کنید.

بین المللی کار کنید

شاید برای شما جال باشد که ارزش کلیکی که به عنوان مثال از یکی از کشورهای اروپایی یا امریکا روی تبلیغ شما می خورد، با ارزش کلیک از مناطقی مانند کنیا یکسان نخواهد بود! پس بهتر است که محتوایی تولید کنید که به سوال افراد مختلف در سطح جهان پاسخ دهد، که ۱۰۰ درصد کار مشکل و البته نتیجه بخشی است.

راه میانبری وجود ندارد

اگر می خواهید افراد را به سایت خود بیاورید تا آمار بازدیدتان را افزایش دهید، باید سایت جذاب همراه با خدمات موثری داشته باشید. پس تصور نکنید با یک قالب ساده که کاربری آسانی هم ندارد، می توانید شانسی برای کسب درآمد از گوگل ادسنس داشته باشید. اگر شما ظاهر زیبا همراه با محتوای با کیفیت را همزمان به کاربر عرضه کنید، می توانید برای طولانی مدت او را در سایت خود نگهدارید.

از طریق کدام کلمات می توان کسب درآمد از گوگل ادسنس را افزایش داد؟

شانس شما هنگامی که در رابطه با برخی از کلمات خاص تولید محتوا می کنید، برای کسب درآمد از گوگل ادسنس افزایش خواهد یافت. به عنوان مثال برخی از این کلمه کلیدی ها عبارت هستند از :

  • وکالت
  • بانکداری، سیستم های پرداخت ارزی، روش های اعطای وام و …
  • خرید خانه و ماشین
  • نکات سلامتی
  • هاستینگ

میزان کسب درآمد از گوگل ادسنس چقدر است؟

میزان کسب درآمد ارزی شما با استفاده از این سیستم به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. برخی از مهمترین آنها عبارت هستند از :

  • مقدار هزینه ای که برای هر کلیک تعیین می کنید.
  • مقدار بازدید سایت یا صفحه تبلیغات شما

روش های پرداخت در گوگل ادسنس چیست؟

چون افراد مختلفی از سطح جهان از این روش برای کسب درآمد ارزی استفاده می کنند، روش های مختلفی برای پرداخت هزینه در نظر گرفته شده است. وسترن یونیون، یکی از همین روش ها است. اگر شما با این حساب بین المللی آشنایی ندارید، می توانید از طریق لینک زیر، درخواست خود را برای افتتاح این حساب به شرکت ایرانیکارت، ارسال نمایید.

همچنین اگر می خواهید درآمد خود را نقد کرده و به ریال تبدیل کنید، از لینک زیر استفاده نمایید :

همراهان عزیز برای ثبت نام و کسب درآمد از گوگل ادسنس باید زمان کافی برای به روز رسانی سایت خود قرار دهید، تا بتوانید به نتیجه دلخواه خود برسید. اگر در رابطه با استفاده از این ابزار سوالی دارید می توانید از طریق شماره های موجود در سایت، با ما در ارتبط باشید.

  • رشد کانال یوتیوب با تقویم محتوایی مناسب!
  • نحوه تبلیغات در تیک تاک
  • معرفی لایسنس های انتشار ویدیو در یوتیوب
  • تجهیزات یوتیوب: وسایل مورد نیاز برای یوتیوبر شدن
  • چگونه دیجیتال مارکتر شویم؟

ادامه خواندن در سایت منبع

جالب است بدانید که برای بازاریابی B2B به نوع خاصی از محتوا احتیاج داریم؛ یعنی محتوایی باکیفیت تا بتوانیم به کمک آن کسب وکار خود را به درستی به بقیه معرفی و توجه مخاطبان را جلب کنیم. با این اوصاف، دانستن این حقیقت که اکثر مشاغل B2B هر سال بودجه بیشتری را به تولید محتوای باکیفیت اختصاص می دهند، خیلی هم عجیب و دور از ذهن نیست. درحالی که تولید محتوا مناسب برای موفقیت در کار بسیار ارزشمند است اما انجام درست آن برای بازاریابان چالش های زیادی به همراه دارد و اصلا ساده نیست. چطور باید چنین محتوایی تولید کرد تا شرکت های B2B افزایش فروش داشته باشند؟ برای پاسخ به این پرسش تا انتهای مقاله با افراک همراه باشید.

منظور از بازاریابی محتوایی B2B چیست؟

پیش از دانستن بازاریابی محتوایی B2B بهتر است با مفهوم بازاریابی B2B آشنا شوید. حال بازاریابی محتوایی B2B به معنای مهارت استفاده از محتوای مناسب در گسترش کسب وکار و جلب توجه سایر مشاغل است. در یک کلام، در این نوع بازاریابی محتوایی مشاغل تمام سعی خودشان را می کنند که با تولید محتوای باکیفیت، با مشاغل دیگر ارتباط برقرار کنند تا خدمات و محصولات شان را به فروش برسانند. درواقع، این نوع تولید محتوا برای مصرف کننده کاربرد خاصی ندارد و صرفا مختص به ارتباط بین مشاغل است.

مقاله دیگر :   نکته های حرفه ای در مورددرج آگهی تبلیغاتی رایگان

بازاریابی محتوایی B2B و B2C چه فرقی با هم دارند؟

خب قبل از هر چیزی اجازه بدهید که خیلی مختصر تکلیف یک موضوعی را روشن کنیم. همان طور که بالاتر هم اشاره کردیم، بازاریابی محتوایی B2B برای برقراری ارتباط بین مشاغل است و ربطی به مصرف کننده ندارد. این نوع بازاریابی مخفف عبارت Business to Business مارکتینگ است و در آن هر دو طرف معامله، کسب وکارهای حقوقی هستند. اما بازاریابی محتوایی B2C، مخفف عبارت Business to Costumer یا Business to Consumer مارکتینگ است که در یک طرف معامله تاجر یا کسب وکار حقوقی و در طرف دیگر یک یا چند مشتری ساده قرار دارند. حالا که این مسئله را روشن کردیم می توانیم با خیال راحت به سراغ ادامه ماجرا برویم!

چرا تولید محتوای مناسب برای بازاریابی B2B چالش برانگیز است؟

برخلاف محتوای B2C که معمولا یک مشتری ساده و معمولی را هدف قرار می دهد، در B2B با یک جمع متخصص روبرو هستیم. پس هنگام بازاریابی محتوایی B2B این موضوع را در نظر داشته باشید که شما قرار است یک گروه حرفه ای را تحت تاثیر قرار بدهید. این گروه متخصص که DMU (Decision maker unit) نامیده می شوند، واحد تصمیم گیری هستند و بسته به ساختار سازمان هدف شما می توانند شامل مدیر بازاریابی، مدیرعامل، نماینده فناوری اطلاعات، CTO و غیره باشند.

خیلی واضح است که تولید چنین محتوایی که بتواند افرادی که در زمینه کاری خود حرفه ای هستند را متقاعد کند، کمی سخت و زمان بر است. در ادامه، یک سری از این چالش ها را آورده ایم تا با آن ها آشنا بشوید و بدانید چه مسیری پیش روی شماست:

  • مدیرعامل شرکت ممکن است نیاز داشته باشد که بداند محصول شما قرار است چگونه در هزینه های آن ها صرفه جویی کند.
  • مدیر بازاریابی می خواهد مطمئن شود که محصول شما می تواند مشکلات موجود را حل کند.
  • تیم فناوری اطلاعات باید اطمینان حاصل کند که محصولات و یا خدمات شما از نظر فنی امکان پذیر است.

مراحل لازم برای تولید محتوای مناسب که باعث افزایش فروش شرکت های B2B می شود عبارتند از:

۱. آنالیز کردن گروه هدف

برای تولید یک محتوای مناسب که درنهایت بتواند به شرکت شما در جهت افزایش فروش محصولات تان کمک کند لازم است حتما مخاطب هدف خود را بشناسید. از آن جایی که در بازاریابی محتوایی B2B مخاطب هدف شما همان گروه تصمیم گیرنده است، پس باید به خوبی آن ها را بررسی کنید.

احتمالا قبل از شروع پروژه شما خیلی دست وپا شکسته گروه هدف را می شناسید و تقریبا می دانید که آن ها چه اهداف و انتظاراتی دارند. اما چطور می توانید شناخت خود را نسبت به آن ها افزایش دهید؟ چطور می توانید جزییات بیشتری درباره آن ها به دست بیاورید و با دست پر محتوای عالی که بتواند نظر آن ها را جلب کند، بسازید؟ آپشن هایی که در ادامه به شما معرفی می کنیم قطعا برای شناخت بیشتر واحد تصمیم گیرنده به دردتان می خورد.

مطلب مرتبط

بازاریابی نیچ مارکتینگ (نیچ مارکت) چیست؟

  • با تیم فروش و پشتیبانی شرکت خود مشورت کنید

تیم فروش و پشتیبانی شرکت شما روزانه با تعداد زیادی از مشتریان بالقوه و هم چنین مشتریان ثابتی که همین الان در حال استفاده از محصولات و خدمات تان هستند، صحبت کرده و ارتباط دارند. درنتیجه، آن ها تقریبا از خیلی چیزها باخبرند! مثلا این که مشتری ها چه انتظاراتی دارند و یا در هنگام استفاده از محصولات شما چه مشکلاتی داشته اند. همین اطلاعات کوچک به شما نشان می دهد که مشتری از شما چه می خواهد، محصولات و خدمات تان چه نقاط ضعف و قوتی دارند، چه انتقادها و پیشنهادهایی دارند و سوالات متداول آن ها چیست. این اطلاعات ارزشمند را دست کم نگیرید.

  • مستقیما از مشتریان خود نظرسنجی کنید

با نظرسنجی کردن از مشتریان خود می توانید متوجه شوید که با چه کسانی سروکار دارید، مشتریان واقعی شما چه کسانی هستند و چه شرکت هایی از شما خرید می کنند. سپس می توانید از همین نظرات ایده بگیرید و آن ها را در محتواهایی که تولید می کنید به کار ببرید تا مخاطبان موردنظرتان را جذب کنید.

مطلب مرتبط

چگونه از لینکدین نیرو استخدام کنیم؟

البته یکی دیگر از راه های شناخت واحد تصمیم گیرنده، استفاده از Inbox Insight است که می تواند تا حد زیادی کمک کند تا هم اطلاعات خود را سازماندهی کنید و هم درک شما را نسبت به گروه هدف افزایش می دهد. حالا شروع کنید به نوشتن یک لیست از مشکلاتی که شرکت هدف شما ممکن است داشته باشد و این که چگونه محصول شما می تواند همه آن ها را حل کند. اینجاست که باید به سراغ مرحله بعدی یعنی تطبیق آن مشکلات و راه حل هایش با کلمات کلیدی قابل جستجو برویم.

۲. انتخاب کلمات کلیدی مناسب

باید خوب تحقیق کنید تا متوجه شوید که اغلب مردم در گوگل چه چیزهایی سرچ می کنند که به کسب وکار شما مرتبط است. سپس از همان کلمات کلیدی در تولید محتوای خود استفاده کنید. البته این کار اصلا ساده نیست، اما از آن جایی که محدودیتی برای استفاده از این کلمات کلیدی در محتوا وجود ندارد، می توانید تعدادی از آن ها که بیشترین میزان سرچ را داشته اند انتخاب و در تولید محتوا آن ها را به کار ببرید و مطلبی بنویسید که منبعی برای خیلی از سوالات پرتکرار و جواب های آن ها باشد.

برای پیدا کردن این کلمات کلیدی و مهم عبارت موردنظرتان را تایپ کنید و سپس به موارد زیر توجه کنید:

  • آن چه Google Autocomplete در کادر جست وجو پیشنهاد می کند.
  • موارد People also Ask
  • کلماتی که گوگل در قطعات جست وجو به صورت پررنگ نشان می دهد (روی دسکتاپ)
  • جست وجوهای مرتبط گوگل و دسته های گوگل که معمولا در انتهای نتایج جست وجو ظاهر می شوند.

حالا که کلمات کلیدی را پیدا کرده اید و محتوای خود را نوشته اید، مرحله بعدی شامل تبلیغ و هدف گذاری مجدد محتواست.

۳. تبلیغ و هدف گذاری مجدد محتوای B2B تولید شده

این که یک محتوای جذاب، مفید و حرفه ای بنویسید و آن را منتشر کنید، قدم خیلی مهمی برای دیده شدن در سرچ های گوگل است؛ اما خب این تمام ماجرا نیست. شما نیاز به امدادهای غیبی دارید و این امدادها همان تبلیغات است. اگر محتوای خود را تبلیغ نکنید، آن طور که بایدوشاید دیده نمی شوید و محتوای شما در سرچ های گوگل آن قدر که انتظار دارید بالا نمی آید. چرا؟ چون موتورهای جست وجوگر گوگل به چیزی بیشتر از مفید و جذاب بودن محتوا احتیاج دارند تا آن را در بالای لیست سرچ ها و در معرض دید کاربران قرار بدهند.

خب حالا که صحبت از تبلیغ کردن شد، دقیقا باید چه کاری انجام بدهید و چطور به بهترین شکل ممکن محتوای B2B خود را تبلیغ کنید؟ بعضی از روش های تبلیغ محتوای B2B به صورت زیر است:

  • تبلیغات از طریق ایمیل زدن

ایمیل منبع اصلی ارتباط میان اکثر مشاغل B2B است و می تواند تاثیر خیلی زیادی در پروسه تبلیغات محتوای شما داشته باشد. بنابرای ن با قرار دادن لینک محتوایی که به تازگی آن را تولید کرده اید و قصد تبلیغ آن را دارید در بخش Signature ایمیل تان و ارسال آن به گروه های هدف، خیلی راحت و بی دردسر، محتوای موردنظرتان را تبلیغ کنید. با این کار احتمالا شما چند بازدید و حتی Backlinks دریافت خواهید کرد.

مطلب مرتبط

رپورتاژ خبری چیست؟ مزایای آن کدامند؟

  • تغییر فرمت محتوای موردنظر

اگر می خواهید تبلیغات گسترده ای داشته باشید و همه محتوای شما را ببینند، بهتر است آن را در فرمت های مختلف منتشر کنید. مثلا به صورت PDF و حتی ویدئو. اگر از محتوایی که نوشتید ویدئو بسازید، می توانید آن را در پلتفرم هایی که تماما ویدئویی هستند، مانند یوتیوب و اینستاگرام منتشر کنید و درنتیجه افراد بیشتری آن را خواهند دید. همان طور که می بینید، تبلیغات تاثیر چشم گیری در دیده شدن محتوا و در نتیجه افزایش فروش محصولات شرکت های B2B دارد.

مطلب مرتبط
بلاگر چیست و چگونه یک بلاگر موفق شویم؟

کلام آخر ـ افزایش فروش شرکت B2B

برنامه ریزی و تولید محتوای مناسب برای افزایش فروش محصولات شرکت های B2B زمان زیادی را می طلبد، بنابرای ن منطقی است که یک استراتژی بازاریابی محتوای B2B مناسب تنظیم کنید که بتواند چندین هدف، مانند افزایش ترافیک سایت و افزایش فروش محصولات و خدمات را با هم جلو ببرد.

  • رشد کانال یوتیوب با تقویم محتوایی مناسب!
  • نحوه تبلیغات در تیک تاک
  • معرفی لایسنس های انتشار ویدیو در یوتیوب
  • تجهیزات یوتیوب: وسایل مورد نیاز برای یوتیوبر شدن
  • چگونه دیجیتال مارکتر شویم؟

ادامه مطلب در سایت منبع