جدید ترین مقالات - توسعه فردی، روانشناسی،سبک زندگی،آموزش های کاربردی،علمی، فرهنگی خبری
نکات جدید و هوشمندانه برای 
آموزش کار با گوگل ترندز | قبلا تجربه شده

نکات جدید و هوشمندانه برای آموزش کار با گوگل ترندز | قبلا تجربه شده

گوگل ترندز یک ابزار متدوال برای سئو نیست اما در برای کسانی که سایت فروشگاهی دارند می تواند آمار کلی خوبی از فروش کالا یا خدمات به شما بدهد. همانگونه که از اسمش پیداست این ابزار کمک می کند ترند های روز دنیا را شناسایی کنیم و تصمیمات مهمی برای استراتژی محتوایی خود بگیریم. با این ابزار همچنین می توانید جایگاه رقبای خود را بررسی کنید. در این مقاله خواهیم دید که گوگل ترندز چگونه به کمک کسب و کار ما خواهد آمد و کار با گوکل ترندز را یاد می گیریم.

گوگل ترندز چیست؟

گوگل ترندز یکی از ابزار های گوگل است که می تواند آمار خوبی از محبوبیت عبارت های جست و جو شده به ما بدهد. شما به راحتی می بینید که ترند ها روند صعودی دارند یا روندشان نزولی است؟ همچنین این آمار ها را می توانید با نمودار های جذاب مشاهده کنید. گوگل ترندز یک ابزار بسیار مناسب برای تحقیق کلمات کلیدی است زیرا حجم سرچ این کلمات را به ما می دهد.

مقالات مرتبط:

Google Optimize چیست ؟

کار با گوگل ترندز چگونه است؟

هنگامی که گوگل ترندز را باز می کنید صفحه این ابزار را می بینید که در ردیف اول مثال جست و جو ها را آورده است و در ردیف دوم پر سرچ ترین عبارت را نشان می دهد. برای مثال اکنون که دنیا در بحران ویروس کروناست، اطلاعات مربوط به این بیماری به ترند تبدیل شده است. همچنین در یک بخش ۵ عبارت های پر سرچ دنیا را پیشنهاد می کند.

مقاله دیگر :   تکنیک ها و روش های هوشمندانه برای نرخ تبدیل بالا (آموزش گام به گام)

همچنین می توانید یک عبارت جستجو را در کادر جستجو در بالای ابزار وارد کنید تا ببینید چگونه حجم جستجو برای مدت زمان و در مکانهای مختلف برای آن مدت متفاوت است. مکان ، چهارچوب زمانی ، طبقه بندی یا صنعت و نوع جستجو (وب ، اخبار ، خرید یا YouTube) را برای داده های دقیق تر تغییر دهید.

کار با گوگل ترندز بسیار ساده است و می تواند ابزار بسیار مناسبی برای مارکتر ها باشد. مثلا اگر شما یک کسب و کار فصلی دارید می توانید ببینید در بازه های زمانی متفاوت عبارت های مورد نظر شما به چه میزان سرچ شده اند. این ابزار برای تبلیغ در گوگل نیز بسیار مناسب است برای مثال در بازه هایی که عبارت های شما ترند نیست هزینه های کلیک کمتر می شوند بنابرای ن میتوانید برای ماه های بعدی هزینه های خود را ذخیره سازی کنید و بودجه ی خود را افزایش دهید. یکی از خوبی های ترندز این هست که می توانید میزان محبوبیت عبارت های جست و جو را با یکدیگر مقایسه کنید.

گوگل ترندز همچنین عبارت های مرتبط با جست و جوی شما را نمایش می دهد. و حتی نمایش می دهد این علاقمندی ها از کدام مناطق هستند.

اطلاعاتی که گوگل ترندز به ما می دهد برای اهداف متفاوت مارگتینگ مناسب هستند.

تبلیغات پولی، گوگل ترندز برای کمپین های فصلی بسیار مناسب است. خیلی راحت می تواند شما را در برنامه ریزی برای پلن ها راهنمایی کند. همچنین با گوگل ترندز می توانید متوجه شوید که چه عنوان های با کار شما مرتبط نیستند پس آن ها را در قسمت کلید واژه ها ی منفی وارد می کنید. نوشتن در مورد کلید واژه های مرتبط که ترندز به ما معرفی می کند، می تواند برای سایت شما ترافیک ایجاد کند.

مقاله دیگر :   تکنیک های خلاقانه برای نقش بک لینک در سئو سایت

برای سئو و بازاریابی محتوایی، با گوگل ترندز خواهید دانست که مردم بیشتر چه چیزهایی را جست و جو می کنند و به دنبال چه اطلاعاتی هستند. اگر در مورد این عنوان ها ی سرچ شده محتوا تهیه کنید احتمال اینکه ترافیک به سمت سایت شما بیاید بسیار زیاد است.

بهینه سازی سایت برای  موتورهای جستجو (سئو)

از تبلیغات خلاقانه الهام بگیرید، اگر گوگل ترندز را چک کنید می توانید متوجه شوید که متوجه خواهید شد که چه عنوان هایی الان طرفداران زیادی دارد. مثلا یک موسیقی خاصی ترند شده است، شما می توانید آن موسیقی را در ویدئو های تبلیغاتی خود به کار ببرید. تفاوتی ندارد که شما در چه کانال های تبلیغ می کنید گوگل ترندز به خوبی می تواند به روند تبلیغات شما کمک کند.

خلاقیت و نوآوری

در این مقاله با نحوه ی کار با گوگل ترندز آشنا شدید، می دانید که گوگل ترندز یکی ابزار های کمی سئو است اما متاسفانه باید بدانید که اطلاعات دقیقی بر روی کلمات و عبارت های فارسی به ما نمی دهد یا اگر آن عبارت بسیار کم سرچ شده باشد آماری از آن نمی دهد بنابرای ن اگر بین انتخاب دو کلید واژه شک داشتید حتما در کیورد پلنز نیز آن را چک کنید و گوگل ترندز خود را بر روی ایران بگذارید. در هر زمان برای کمک گیری در زمینه ی گوگل ادز و سئو می توانید از مشاوره رایگان افراک استفاده کنید.

سئو سایت یا بهینه سازی وب سایت برای  موتور های جستجو

ادامه مطلب در سایت منبع

مقاله دیگر :   ایده های ارزشمند و حرفه ای دربارهگوگل ترندز کاوش