جدید ترین مقالات - توسعه فردی، روانشناسی،سبک زندگی،آموزش های کاربردی،علمی، فرهنگی خبری
آموزش جامع و کاربردی در مورد
آموزش ساخت لندینگ پیج

آموزش جامع و کاربردی در مورد آموزش ساخت لندینگ پیج

امروزه سعی می شود تمامی طراحی ها در زمینه سایت به سمت بدون کدنویسی بودن برود و با این مسئله دیگه طراحی سایت برای هر کسی امکان دارد و میتوانند بدون دانش برنامه نویسی سایت های حرفه ای طراحی کنند و این ترس برنامه نویسی برای طراحی سایت رو از بین ببرن.

پس شما هم میتوانید بدون نوشتن حتی یک کلمه کدنویسی با آموزش المنتور براحتی هر سایتی که خواستید رو طراحی کنید، سعی شده است تمامی بخش ها حتی تنظیمات ریز و درشت رو در این آموزش گفته بشه و کاربران عزیز براحتی این صفحه ساز محبوب رو یاد بگیرن و با امکاناتی که دارد سایت های حرفه ای با سلیقه خود فقط با کشیدن و رها کردن طراحی کنند.

با شگفتی دنیای وردپرس یعنی افزونه المنتور آشنا بشید!

وردپرس خود یک سیسم مدیریت محتوای متن باز است و هر کسی میتواند به صورت رایگان از این سیستم استفاده کند و بدون کدنویسی هر سایتی که خواست رو طراحی کنه، اما در این میان با اینکه این سیستم رایگان است ولی برای طراحی های اختصاصی باید هزینه های بسیار زیادی رو پرداخت کنید تا یک سایت با سلیقه خودتون تحویل بگیرید که این کار برای یک استارت آپ شاید نا ممکن باشد.

استارت آپ

البته این تا زمانی بود که افزونه های صفحه ساز وردپرس پا به دنیای وردپرس نگذاشته بودند! منظور از صفحه سازها اینه که فقط با کشیدن و رها کردن موس هر کسی میتوانید سایت طراحی کند. اما در این میان کدوم صفحه ساز رو انتخاب کنیم؟ کدوم بهتره؟

روش دوره آموزش کار با المنتور به چه صورت است؟

اولش این رو بهتون بگم که این دوره آموزشی Elementor کاملا رایگان است و هزینه بابت آموزش پردا خت نمیکنید، در مرحله اول با افزونه المنتور و نصب افزونه المنتور آشنا میشید و همچنین نسخه پرو هم میتونید در کنار این آموزش داشته باشید.

سپس به محیط صفحه ساز میگریم و با تمامی بخش ها آشنا میشیم، در مرحله بعدی هم تمامی المانها و عناصر یا ابزارک ها رو به درون صفحه میکشیم و با تمامی این ابزارک ها کار میکنیم و تنظیمات و امکانات رو یکی به یکی توضیح میدیم بهتون در کل با تمامی بخش های المنتور آشنا میشید.

من هم میتونم هر نوع سایتی خواستم رو طراحی کنم؟

اولش این رو بگم که خیلی از سایت های بزرگ در جهان از افزونه المنتور برای طراحی سایتشون استفاده کردن و اگر به این نوع سایت ها مراجعه کنید، مشاهده میکنید که بسیار حرفه ای طراحی شدن و احساس میکنید که این امکاناتی که در این سایت ها می باشد تماما با کدنوسی طراحی شدن و برای طراحی این سایت ها از طراحات خبره کمک گرفتن! اصلا این طور نیست

بله، شما میتونید بعد از گذروندن دوره آموزش المنتور هر سایتی خواستید رو با این افزونه بسیار قدرتمند طراحی کنید به طوری که اصلا نیازی نیست که از طراحان دیگه کمک بگیرید و هزینه های زیادی در شروع کارتون متقبل بشید. فقط خودتون و خودتون!

در این دوره آموزش ساخت لندینگ پیج رو هم میگید؟

این دوره آموزش المنتور طوری تهیه شده است که بر اساس تجربه کاری بوده و شما به طورت کامل با تمامی بخش های این افزونه آشنا میشید و در آخر هم یک سایت کامل رو با افزونه المنتور طراحی میکنیم تا به صورت پروژه محور هم بوده و بهتر بتوانید کار کنید.

در یک جلسه سعی شده که تمامی قوانین آموزش ساخت لندینگ پیج گفته بشه و یک صفحه لندینگ یا صفحه فرود رو از ۰ تا ۱۰۰ طراحی کنیم . یعنی از هدر و سربرگ صفحه Landing Page شروع میکنیم و تا آخر یعنی فوتر پیش میگریم و از المانهای پایه هم استفاده میکنید تا بهترین صفحه لندینگ رو طراحی کنید.

ادامه خواندن در سایت منبع

آموزش طراحی صفحه نوشته ها با المنتور

آموزش طراحی صفحه نوشته ها با المنتور: در این جلسه از سری جلسات آموزش المنتور رایگان آکادمی وبکیما،…

مقاله دیگر :   روش های سریع و آسان در موردبهترین روش‌های تبلیغات

۱۳ Comments

ادامه مقاله در سایت منبع


آخرین بروزرسانی در تاریخ : ۳۱, تیر, ۱۴۰۱

همان طور که می دانید ووکامرس بهترین افزونه فروشگاه ساز در وردپرس است و در واقع قابلیت های بسیار زیادی دارد که شما با استفاده از آن ها می توانید یک فروشگاه اینترنتی بسیار عالی داشته باشید و مدیریت آن را به بهترین شکل ممکن انجام دهید، یکی از مهم ترین بخش های ووکامرس ایمیل های ارسالی برای خریداران است و در واقع هر فردی که از سایت شما یک خریدی داشته باشد، ایمیل صورت وضعیت سفارش برای خریدار ارسال خواهد شد، این ایمیل که به صورت پیش فرض بر روی ووکامرس قرار دارد یک قالب ساده و از پیش تعیین شده دارد که ممکن است خیلی جذاب نباشید و یا اصلا برای کسب و کار شما مناسب نباشد، به همین دلیل باید با استفاده از یک سری از افزونه ها آن را شخصی سازی کنید که ما در این مقاله قصد داریم بهترین افزونه های سفارشی سازی ایمیل ووکامرس را به شما معرفی کنیم و شما بتوانید با استفاده از این افزونه ایمیل های سفارشی برای ووکامرس داشته باشید.

اگر می خواهید یک فروشگاه حرفه ای داشته باشید، حتما به این مورد دقت داشته باشید تا مشتریانی که ایمیل را از شما دریافت می کنند، یک ایمیل خوب و زیبا را از شما دریافت کنند و این ایمیل دقیقا انحصاری با موضوع کسب وکار شما طراحی شده باشد.

راهنمای مطالعه:

بهترین افزونه سفارشی سازی ایمیل ووکامرس

افزونه های زیادی در این زمینه وجود دارد که شما با استفاده از آن ها می توانید ایمیل های سفارشی برای سایت خود داشته باشید و بسیار کار کردن با آن ها هم ساده است که دیگر نیاز نیست دانش کد نویسی داشته باشید و همین مورد می تواند سهولت زیادی را برای شما ایجاد کند، در این بخش با ما همراه باشید تا به صورت کامل این افزونه ها را به شما معرفی کنیم.

افزونه سفارشی سازی قالب ایمیل ووکامرس YayMail

یکی از بهترین افزونه هایی که در این زمینه وجود دارد و شما می توانید خیلی سریع قالب ایمیل خود را تغییر دهید، افزونه YayMail است که قابلیت های بسیار زیادی دارد و می تواند تمام نیاز های شما را در این زمینه رفع کند.

نوع طراحی با استفاده از این افزونه به صورت کشیدن و رها کردن (drag-and-drop) است که در واقع همین موضوع باعث می شود شما نیاز نداشته باشید که کد نویسی کنید و خیلی ساده با المان هایی که به صورت آماده هستند می توانید قالب ایمیل ووکامرس را تغییر دهید.

این افزونه به صورت رایگان در مخزن وردپرس وجود دارد و تاکنون هم بیش از ۱۰ هزار نصب فعال دریافت کرده که همین موضوع نشان دهنده محبوبیت آن است و پیشنهاد می کنیم شما هم با استفاده از این افزونه قالب ایمیل ووکامرس را در سایت خود تغییر دهید.

صفحه افزونه

تغییر قالب ایمیل ووکامرس با افزونه Jilt

مقاله دیگر :   الزامات و ممنوعیت ها در موردرایامارکتینگ (آموزش قدم به قدم)

افزونه Jilt به نسبت افزونه قبلی سابقه کمتری دارد اما قابلیت های خوبی را توانسته تا کنون فراهم کند و سایت های زیادی هم هستند که از آن استفاده می کنند، در واقع این افزونه با رابط کاربری خوب توانسته است که این بستر را برای شما فراهم کند تا خیلی ساده تر ایمیل های ووکامرس را برای خود طراحی کنید.

روش طراحی با استفاده از این افزونه هم به صورت کشیدن و رها کردن است و در واقع اگر با المان های آن به خوبی آشنا شوید و می توانید خیلی ساده قالب ایمیل ووکامرس را برای خود طراحی کنید، البته دقت داشته باشید که این افزونه کمی نیاز به دقت زیاد دارد تا بتوانید قالب های ایمیل حرفه ای را برای خود اجرا کنید و ممکن است چندین بار محبور باشید تا طراحی مختلف را تست کنید و در نهایت به نتیجه مطلوبی برسید.

نصب و استفاده از این افزونه به صورت رایگان است و همین الان می توانید از طریق مخزن وردپرس آن را برای خود دریافت کنید و از آن برای طراحی قالب ایمیل استفاده کنید.

صفحه افزونه

افزونه سفارشی سازی ایمیل ووکامرس MailPoet

MailPoet را می توان غول طراحی ایمیل های ووکامرسی شناخت چرا که قابلیت های به نسبت دیگر افزونه ها بسیار بیشتر است و در واقع شما برای طراحی ایمیل ووکامرس اصلا محدود نیستید و همه المان ها را برای خود در دسترس دارید تا قالب ایمیل خود را به بهترین شکل ممکن طراحی کنید.

این افزونه یکی از محبوب ترین مواردی هم است که در زمینه طراحی ایمیل ووکامرس فعالیت می کند چرا که تا کنون از طریق مخزن وردپرس توانسته بیش از ۴۰۰ هزار نصب فعال دریافت کند و همین موضوع نشان دهنده محبوبیت بسیار زیاد آن است.

اگر قصد دارید تمام نیاز های خود را در قالب یک افزونه برای طراحی ایمیل ووکامرس رفع کنید، این افزونه را برای خود انتخاب کنید و با استفاده از آن سعی کنید در سریع ترین زمان ممکن تمامی ایمیل های ووکامرس را برای خود طراحی کنید.

صفحه افزونه

افزونه سفارشی سازی ایمیل ووکامرسEmail Template Customizer for

WooCommerce

همان طور که از نام این افزونه پیداست به صورت کامل این امکان را برای شما فراهم می کند که ایمیل های ووکامرس را سفارشی سازی کنید و خیلی ساده آن ها را بر اساس کسب و کار خود طراحی کنید، افزونهEmail Template Customizer for WooCommerce قابلیت های بسیار زیادی دارد و در واقع همین قابلیت ها می توانند نیاز شما را برای طراحی قالب ایمیل ووکامرس رفع کنند.

افزونه Email Template Customizer for WooCommerce به نسبت دیگر افزونه ها ممکن است امکانات کمتری داشته باشد اما بسیار پر کاربرد است و شما با استفاده از آن محدودیت زیادی را ندارید، اگر قصد دارید ایمیل های ساده ای را طراحی کنید و خیلی طراحی های شما پیچیده نیست پیشنهاد می کنیم که از این افزونه خوب استفاده کنید.

در ضمن این افزونه هم به صورت رایگان در مخزن وردپرس وجود دارد و تا کنون هم بیش از ۱۰ هزار نصب فعال دریافت کرده که عدد قالب توجهی است.

صفحه افزونه

افزونه سفارشی سازی ایمیل ووکامرس Decorator

این افزونه هم می تواند یکی از بهترین افزونه هایی باشد که شما با استفاده از امکانات آن می توانید به طراحی قالب ایمیل ووکامرس بپردازید، دقت داشته باشید که این افزونه بسیاری از امکانات را برای شما فراهم کرده است که شما اصلا نیاز نباشد که کد نویسی داشته باشید و خیلی ساده می توانید با المان های موجود در افزونه قالب ایمیل خود را برای ووکامرس ایجاد کنید.

افزونه Decorator به صورت رایگان در مخزن وردپرس عرضه شده است و تا کنون هم بیش از ۸ هزار نصب فعال دریافت کرده است که البته به نسبت افزونه های دیگر تعداد نصب کمتری دارد اما می تواند مورد مناسبی برای سفارشی سازی ایمیل ووکامرس باشد.

البته با استفاده از این افزونه شما اگر خودتان به CSS مسلط باشید می توانید استایل های اختصاصی نسبت به ایمیل های خود داشته باشید که همین قابلیت در این افزونه می تواند مورد مناسبی برای شما باشد.

صفحه افزونه

افزونه سفارشی سازی ایمیل ووکامرس Email Customizer for WooCommerce

این افزونه هم یکی دیگر از مواردی است که شما با استفاده از آن و بدون کد نویسی می توانید ایمیل های اختصاصی برای ووکامرس داشته باشید، دقت کنید که این افزونه به صورت پیش فرض یک سری قالب هم دارد که شما با استفاده از این قالب ها می توانید خیلی ساده تر تغییر قالب ایمیل ووکامرس را انجام دهید و از حالت خام پیش فرض آن را خارج خواهید کرد.

اگر خیلی وقت ندارید که طراحی ایمیل را به صورت اختصاصی انجام دهید اما می خواهید حالت پیش فرض ایمیل ووکامس را تغییر دهید، پیشنهاد می کنیم که از این افزونه و قالب های آماده ای که دارد استفاده کنید و این نیاز خود را رفع کنید.

این افزونه در مخزن وردپرس به صورت رایگان وجود دارد و تا کنون هم بیش از ۸ هزار نصب فعال دریافت کرده است.

صفحه افزونه

افزونه سفارشی سازی ایمیل ووکامرس YITH WooCommerce Email Templates

یکی دیگر از افزونه هایی که شما با استفاده از آن می توانید خیلی ساده و سریع قالب های ایمیل را در سایت خود به صورت کامل تغییر دهید و از این بابت هیچ مشکلی نداشته باشید، افزونه YITH WooCommerce Email Templates است که قابلیت های بسیار عالی دارد و شما با آن می توانید هرگونه طراحی را که می خواهید برای ایمیل های سایت خود داشته باشید.

این مورد یکی از افزونه های مجموعه YITH است که با توجه به فعالیت های عالی این مجموعه، مشخص است که کیفیت خوبی را با استفاده از این افزونه خواهید داشت و می توانید بدون محدودیت قالب ایمیل خود را طراحی کنید.

با توجه به تجربه ای که داشتیم متوجه شدیم که استفاده از این افزونه خیلی ساده است و شما با استفاده از آن هیچ مشکلی را نخواهید داشت.

صفحه افزونه

جمع بندی

در این مقاله قصد داشتیم به صورت کامل به شما توضیح دهیم که چگونه می توانید بهترین افزونه های سفارشی سازی ایمیل ووکامرس، خیلی ساده ایمیل های ووکامرسی را برای سایت خود سفارشی سازی کنید، دقت داشته باشید که ما قصد داشتیم بهترین افزونه ها را به نسبت تجربه ای که داشتیم معرفی کردیم تا شما با استفاده از آن ها بتوانید بهترین نتیجه را دریافت کنید.

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و اطلاعات کاملی را نسبت به این موضوع کسب کرده باشید، در ضمن هر سوالی دارید می توانید از طریق نظرات همین مقاله با ما در ارتباط باشید تا سریعا شما را راهنمایی کنیم.

  • تایید ایمیل مشتریان در ووکامرس
  • ایمیل مارکتینگ رایگان
  • بازاریابی ایمیلی-ایمیل مارکتینگ

  • بهترین افزونه خبرنامه وردپرس
  • بهترین هاست های رایگان
  • آموزش ساخت لندینگ پیج در وردپرس
  • آموزش نصب و کار با افزونه دکان
  • بهترین افزونه های ووکامرس
  • سفارشی سازی صفحه محصولات ووکامرس

محتوای کامل در سایت منبع


آخرین بروزرسانی در تاریخ : ۳۱, تیر, ۱۴۰۱

یکی از بهترین قابلیت هایی که شما با استفاده از آن می توانید به بهترین شکل ممکن سرعت سایت خود را افزایش دهید، فعال کردن قابلیت Lazy Load در وردپرس است که بسیار می تواند بر روی سرعت تاثیر بسیار مثبت بگذارد و شما باید حتما این قابلیت بسیار عالی را در سایت وردپرسی خود داشته باشید.

در واقع در سری مقالات آموزش وردپرس و آموزش سئو به نکات زیادی درباره افزایش سرعت سایت پرداختیم و در این باره نکات زیادی را به شما توضیح داده ایم که با استفاده از آن ها هم می توانید پله به پله افزایش سرعت سایت را انجام دهید.

مقاله دیگر :   هشدارها و توصیه ها دربارهتوییتر

در واقع این قابلیت هم بسیار می تواند تاثیر گذار باشد و متاسفانه افراد زیادی هستند که فکر می کنند اصلا تاثیر زیادی ندارد و همین موضوع در نهایت باعث می شود که سرعت سایت کم باشد و خیل نتوانند از این قابلیت استفاده کنند، یکی از کاربران ما بود که بعد از انجام دادن تمامی موارد سرعت سایتش اصلا خوب نشده بود و بعد از بررسی های مداوم متوجه شدیم که اصلا این قابلیت را در سایت خود ندارد و همین موضوع هم باعث شده بود که کاربر وقتی سایت را در مرورگر باز می کند خیلی طول می کشد تا تصاویر را مشاهده کند و بعد از این که قابلیت را با استفاده از یک سری از افزونه ها در سایت فعال کردیم توانستیم که سرعت سایت را بسیار بهتر کنیم.

قابلیت Lazy Load چیست؟

اگر خیلی در این زمینه فعالیت نداشته اید ممکن است که با این قابلیت آشنایی نداشته باشید و همین هم ممکن است کمی این موضوع را برای شما پیچیده کرده باشد، در این بخش از مقاله توضیح کوتاه درباره آن به شما ارائه خواهیم داد تا با آن آشنا شوید و بعد بتوانید با استفاده از راهکار هایی که به شما ارائه می دهیم به بهترین شکل ممکن سایت خود را با استفاده از این قابلیت پر سرعت تر کنید.

قابلیت Lazy Load سال ها است که توسط سایت های مختلفی استفاده می شود و در واقع این سایت ها توانسته اند که با استفاده از آن سرعت را بسیار افزایش دهند که همین موضوع بسیار روی سئو تاثیر گذار بوده تا کنون، همین دلیل باعث شد که مدیران سایت ها بیشتر ترغیب شوند که از این قابلیت استفاده کنند و این قابلیت بسیار ویژه شد و بین تمام مدیران سایت محبوب واقع شد.

چرا باید از Lazy Load استفاده کنیم؟

بعد از آشنایی با این قابلیت عالی ممکن است این سوال در ذهن شما به وجود آمده باشد که اصلا چرا باید از قابلیت لود تنبل در سایت استفاده کنیم و این قابلیت دقیقا چه مزیتی برای ما خواهد داشت، در جواب این سوال باید بگوییم که بسیار زیاد بر روی سرعت سایت شما تاثیر گذار است و در واقع شما می توانید با استفاده از آن به بهترین شکل ممکن سرعت سایت خود را افزایش دهید.

با افزایش دادن سرعت سایت به هر حال شما یکی از فاکتور های مهم در سئو را هم انجام داده اید که در نهایت این موضوع باعث خواهد شد رتبه بهتری هم در موتور های جستجو دریافت کنید، پیشنهاد ما این است که حتما از این قابلیت استفاده کنید و قبل از استفاده از این قابلیت یک بار سرعت سایت خود را بررسی کنید تا بتوانید بعد از استفاده از آن هم یک بررسی داشته باشید تا متوجه شوید چقدر بر روی سرعت سایت شما تاثیر گذار بوده است.

سئو سایت یا بهینه سازی وب سایت برای  موتور های جستجو

بهترین افزونه های Lazy Load در وردپرس

افزونه های مختلفی برای فعال کردن این قابلیت وجود دارد که شما می توانید از آن ها استفاده کنید و این قابلیت بسیار خوب را در سایت خود داشته باشید، البته دقت داشته باشید که همه آن ها خودشان بهینه سازی نشده اند و همین موضوع باعث می شود که سرعت نه تنها افزایش نداشته باشد بلکه با کاهش سرعت هم مواجه شوید.

ما در این بخش از مقاله قصد داریم بهترین افزونه های Lazy Load در وردپرس را به شما معرفی کنیم تا از این افزونه ها استفاده کنید و با این قابلیت سرعت سایت خود را افزایش دهید.

افزونه Smush Image Optimization

یکی از افزونه هایی که شما با استفاده از آن می توانید به بهترین شکل ممکن این قابلیت را در سایت خود داشته باشید و به صورت کلی کمک می کند که سرعت سایت را افزایش دهید و قابلیت های بسیار خوبی را هم به شما ارائه می دهد.

کار اصلی این افزونه بهینه سازی تصاویر در سایت شما است که دیگر نیاز نیست برای بهینه سازی تصاویر از ابزار های دیگر استفاده کنید و فقط کافی است که تصاویر را در سایت آپلود کنید و خود افزونه آن را برای شما بهینه سازی می کند.

بهره وری-بهینه سازی

یکی از قابلیت هایی که این افزونه دارد و شما می توانید از آن استفاده کنید، قابلیت Lazy Load است که می توانید با استفاده از آن هم سرعت سایت را افزایش دهید، در ضمن استفاده از این افزونه هم به صورت رایگان است و هم می توانید از نسخه پرو آن استفاده کنید که به صورت پولی است و قابلیت های بیشتری را به شما ارائه خواهد داد.

صفحه افزونه

افزونه a3 Lazy Load

یکی دیگر از افزونه هایی که می توانید با استفاده از آن قابلیت لود تنبل را در سایت داشته باشید، افزونه a3 Lazy Load که قادر خواهید بود بدون هیچ تخصصی این قابلیت بسیار عالی را در سایت خود داشته باشید.

این افزونه به صورت رایگان در مخزن وردپرس وجود دارد و تاکنون هم توانسته است بیش از ۲۰۰ هزار نصب فعال را از این طریق دریافت کند که همین تعداد نصب می تواند نشان دهنده خوب بودن آن باشد و پیشنهاد می کنیم که این افزونه را برای این قابلیت در سایت خود انتخاب کنید.

افزونه لود تنبل وردپرس WP Advanced Image Lazy Load

اگر بخواهید به صورت کلی این قابلیت را در سایت خود کنترل کنید و امکانات مختلفی هم برای این مورد در سایت داشته باشید، بهترین گزینه برای شما WP Advanced Image Lazy Load خواهد بود که با استفاده از آن می توانید هرگونه تنظیماتی را مربوط به این قابلیت عالی داشته باشید که بر روی سرعت سایت شما تاثیر بسیار زیادی هم دارد.

البته این افزونه به توجه به این که قابلیت های خاصی دارد که دیگر افزونه ها آن ها را فراهم نکردند، به صورت پولی عرضه شده است و برای در دسترس داشتن آن باید نسخه پرو آن را خریداری کنید تا بتوانید از آن استفاده کنید و این قابلیت را در سایت خود داشته باشید.

افزونه لود تنبل ویدیو در وردپرس Lazy Load for Videos

اگر از ویدیو ها در سایت خود زیاد استفاده می کنید قطعا این افزونه هم می تواند برای شما مناسب باشد و می توانید با استفاده از آن قابلیت Lazy Load را برای ویدیو های سایت خود هم داشته باشید، البته دقت کنید که باید استفاده از ویدیو ها در یک صفحه هم به صورتی باشد که سرعت سایت را کاهش ندهد و نباید توقع داشته باشید که این افزونه برای شما معجزه کند.

این افزونه به صورت رایگان در مخزن وردپرس وجود دارد و تا کنون توانسته بیش از ۱۰ هزار نصب فعال را از این طریق دریافت کند که البته آمار خوبی است و می تواند جزو افزونه های محبوب در این زمینه باشد.

صفحه افزونه

افزونه wp rocket

همان طور که می دانید یکی از بهترین افزونه هایی که می تواند بر روی سرعت سایت شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشد، افزونه راکت وردپرس است که با استفاده از آن می توانید قابلیت های بسیار زیادی را برای افزایش سرعت سایت خود داشته باشید و محدودیت زیادی هم برای شما ایجاد نمی کند.

یکی از قابلیت هایی که می توانید از این افزونه دریافت کنید، فعال کردن قابلیت Lazy Load در وردپرس است که بسیار ساده این کار را برای شما انجام می دهد و از این بابت محدودیتی برای شما ایجاد نخواهد کرد.

این افزونه به صورت حرفه ای عرضه شده است و برای در دسترس داشتن آن باید هزینه ای پرداخت کنید که البته ارزش هزینه کردن را دارد و شما می توانید امکانات خوبی از آن دریافت کنید.

صفحه افزونه

این افزونه هایی که معرفی شد جزو بهترین افزونه هایی هستند که با استفاده از آن ها می توانید این قابلیت را خیلی ساده و سریع فعال کنید که سرعت سایت را افزایش دهید و ما سعی کردیم مواردی را به شما معرفی کنیم که خودمان قبلا تجربه استفاده از آن ها را داشته ایم که برای شما مشکل ساز نشوند.

جمع بندی

در کل قابلیت لود تنبل سایت بسیار مهم است و می تواند تاثیر بسیار خوبی را بر روی سرعت سایت شما داشته باشد که همین تاثیر می تواند در نهایت باعث شود سئو سایت شما بهتر پیش برود و رتبه بهتری هم داشته باشید، در این مقاله سعی داشتم شما را با قابلیت LazyLoad آشنا کنیم و در نهایت هم فعال کردن قابلیت Lazy Load در وردپرس را به شما توضیح دادیم تا بتوانید از این قابلیت در سایت وردپرسی خود بهره ببرید و سرعت سایت را افزایش دهید.

سئو سایت

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و اطلاعات کاملی را نسبت به موضوع مقاله کسب کرده باشید، در ضمن هر سوالی درباره این موضوع دارید می توانید از طریق نظرات مقاله با ما در ارتباط باشید تا سریعا شما را راهنمایی کنیم.

  • کاهش درخواست های http در وردپرس
  • استفاده از شبکه توزیع محتوا (CDN) در وردپرس
  • حذف افزونه های اضافه برای افزایش سرعت
  • دانلود از پینترست برای ویندوز و اندروید
  • تنظیم ALT تصویر شاخص از روی عنوان مقاله
  • آموزش پاک کردن کش وردپرس
  • آموزش ساخت لندینگ پیج در وردپرس

به این محتوا امتیاز دهید