جدید ترین مقالات - توسعه فردی، روانشناسی،سبک زندگی،آموزش های کاربردی،علمی، فرهنگی خبری
ترفندها و ایده های نوآورانه برای 
آگهی اینترنتی

ترفندها و ایده های نوآورانه برای آگهی اینترنتی

تبلیغات به عنوان خط مقدم معرفی یک کسب و کار به شمار می آید. در واقع باید بدانید اگر در فکر راه اندازی یک کسب و کار جدید هستید و یا اینکه کسب و کار خود را راه‎ اندازی کرده اید، باید بدانید تخصیص زمان و انرژی ویژه و جداگانه ای به بخش تبلیغات نه تنها کار بیهوده ای نیست بلکه بسیار هم کار درست و اصولی است.

شما می توانید از مشاوره در رایا بهره مند شوید

با استفاده از تبلیغات می توانید مخاطب را به برقراری تماس بیشتر با خودتان و ارتباط بیشتر با خودتان دعوت کنید و در ادامه اگر بتوانید کیفیت کسب و کار خود را بالا ببرید، می توانید این ارتباط را دائمی و در طولانی مدت با مشتریان خود حفظ کنید. همچنین اینکه در تبلیغات از چه محتوایی و یا چه تصاویر و عناوینی استفاده کنید، همه مباحثی است که نیاز به دانش ویژه و مهارت بالایی دارد که شاید هر کسی به تنهایی از پس آن برنیاید.

از انواع آگهی اینترنتی رایگان چه می دانید؟

در این قسمت سه مدل از مهم ترین انواع آگهی اینترنتی رایگان را با هم بررسی خواهیم کرد. بدیهی است که تبلیغات اینترنتی نیز مانند هر مدل تبلیغ دیگری دارای انواع و اقسام مختلف است. طبیعتا هر کدام دارای فواید و خواص منحصر به فرد خود است و به تبع آن دارای نقاط ضعفی نیز خواهد بود.

تبلیغات آنلاین-تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی از نوع همسان یا Native:

در مورد این مدل تبلیغات باید گفت، برخلاف تبلیغات دیگری که در ذهن شما می آید مانند تبلیغات بنری این نوع تبلیغ به شما محصول خود را در جهت راه حلی به منظور حل مشکلات شما پیشنهاد نمی دهد بلکه از نظرات شما به عنوان راه حلی برای حل مشکلات کمک می گیرد و در خلال این رد و بدل کردن نظریات و پس از جلب اعتماد شما به معرفی کسب و کار و یا محصولات خود می پردازد. یکی از بارزترین مثال ها در این زمینه وبلاگ است.

در این حالت شما با استفاده از ساخت یک وبلاگ مراحل بازاریابی را براساس تئوری قیف کامل یا Full-Funnel به طور کامل انجام خواهید داد. به این صورت که ابتدا مخاطبان خود را جذب کرده و سپس آن ها را به مشتری تبدیل می کنید. سپس فرآیند خرید اتفاق افتاده و برای حفظ چرخه فروش باید ارتباط خود را با مشتریان خود از طریق افزایش رضایت و اعتماد آن ها در دراز مدت حفظ کنید.

بازاریابی

این روش یکی از بهترین روش ها در حوزه شناخته شده است با اینکه در ابتدا ممکن است کمی زمانبر به نظر برسد اما در ادامه دارای اثرات قابل توجهی خواهد بود. زیرا افرادی که به عنوان مخاطب شما در وبلاگ شما حضور دارند، پس از مدتی تبلیغات شما را به عنوان عاملی اضافی و ناخواسته نخواهند دید بلکه این تبلیغات برای آن ها مفید، موثر و ارزشمند خواهد بود. پس از طی کردن این دوره می توانید در وبلاگ خود به ثبت آگهی اینترنتی رایگان بپردازید و کسب و کار خود را رایگان معرفی کنید و یا حتی به منظور معرفی کسب و کار سایر افراد از آن ها هزینه تبلیغات دریافت کنید.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی:

امروزه بیش از نیمی از مردم حتما از شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام، تلگرام و … استفاده می کنند و تقریبا تمامی افرادی که در این شبکه ها مشغول فعالیت روزمره هستند به آگهی اینترنتی رایگان نیز توجه می کنند. در واقع اگر بخواهید به ثبت آگهی اینترنتی رایگان در شبکه های اجتماعی بپردازید، تنها چیزی که نیاز دارید یک حساب کاربری است!

تلگرام

درج آگهی رایگان در سایت های معتبر:

ثبت آگهی اینترنتی رایگان در کدام سایت ها امکان پذیر است؟

۱٫ با ورود به این هر کدام از این سایت ها، ابتدا ثبت نام اولیه خود را انجام دهید که بیشتر از یک دقیقه وقت شما را نخواهد گرفت.

۳٫ پس از این مراحل، باید دسته بندی آگهی اینترنتی رایگان خود را انتخاب کنید.

۴٫ سپس مشخصات کسب و کار و یا کالای مورد تبلیغ خود را به دقت وارد کنید.

۵٫ سعی کنید از عناوین جذاب و گیرا استفاده کنید.

۶٫ در تمامی سایت ها امکانات ویژه ای برای بهتر دیده شدن آگهی های شما موجود است که در صورت نیاز می توانید از آن ها استفاده کنید.

آنچه که حتما باید به آن توجه داشته باشید، این است که مراحل اصلی کار برای ثبت آگهی اینترنتی رایگان در سایت های معتبر به این صورت است با این حال ممکن است در برخی از این سایت ها، این مراحل پس و پیش باشد یعنی ابتدا کد چند رقمی ارسال می شود، سپس ثبت نام انجام خواهد شد و یا برعکس. اما چیزی که مسلم است این است که با صرف تنها ۱۵ دقیقه می توانید به ثبت آگهی اینترنتی رایگان بپردازید. در ادامه به اسامی تعدادی از سایت های معتبر در این زمینه اشاره خواهیم کرد:

  • دیوار

  • شیپور

  • ایستگاه

  • آفتاب

  • نیاز روز

  • نیاز پرداز

  • ایران تجارت

  • نیازمندیها

  • آگهی ۲۴

  • لوکوپوک

برای اینکه با سایر مفاهیم در این زمینه مانند آگهی رایگان همشهری، تبلیغات اینترنتی رایگان در گوگل، آگهی رایگان نیازمندیها، درج آگهی رایگان اصفهان، انتشار آگهی رایگان، تبلیغات رایگان تهران، درج آگهی رایگان در پارس تبلیغ آشنا شوید کافی است اسامی این سایت ها و این عبارات را در اینترنت جستجو کنید.

ادامه مطلب

محتوا، اصل ارتباطی مهمی است که نه فقط در جهان تبلیغات و برای درج آگهی اینترنتی و غیر اینترنتی، بلکه برای بیان افکار و عقاید، احساسات، اشتراک گذاری وقایع، تصمیم گیری و انتخاب و … شاه کلید اصلی به حساب می آید و بر پایه ذات ناطق بشری و قدرت غیرقابل انکار کلام، استوار است.

بنابرای ن با نگاهی خردمندانه، ناب و همه جانبه، باید الگویی موثر جهت طرح ریزی نمایی ماندگار در ذهن مخاطب در کسری از ثانیه، تهیه نمود و بر اساس آن، قالب شایسته و متناسب را برای درج آگهی اینترنتی هماهنگ با مختصات ذهنی مخاطبین خاص و عام، در نظر گرفت.

باید تمام فرمول های مورد نیاز جهت قالب بندی محتوایی که برای درج آگهی اینترنتی آماده ساخته ایم را مطابق با هندسه تبلیغات و به ویژه چارچوب تبلیغات اینترنتی و بازاریابی آنلاین، به کار گیریم و از طرفی با در نظر گرفتن نکات قابل بیان و استناد از خدمات و محصولات مورد تبلیغ، نمایی فراتر از موارد مشابه برای جذب توجه و تمرکز ذهنی مخاطب، جهت درج آگهی اینترنتی ارائه داد.

درج اگهی اینترنتی، روشی است موثر و ساده

از طرفی درج آگهی اینترنتی، بدون محدودیت زمانی و مکانی، در افق گسترده و بدون مرز، سایه خود را می گستراند و از این گذرگاه، امکان معرفی و تبلیغ فراگیر نزد آحاد مختلف مردم در سراسر دنیا، به وجود می آید.

اما یکی از دیگر امتیازهای درج آگهی اینترنتی از این حیث است که به واسطه برنامه های درآمدزایی از طریق اینترنت و کسب سود آنلاین، پروسه ای ایجاد می شود که در آن، تعاملات کاربر با آگهی درج شده، منفعت مالی رابرای او در پی می آورد؛ و به عبارت دیگر، پاداش در ازای توجه به آگهی تبلیغاتی، بر روی قدرت تاثیرگذاری تبلیغات اینترنتی با استفاده از درج آگهی اینترنتی در سایت های مختلف به ویژه در سایت های تبلیغاتی که به درج آگهی اینترنتی کلیکی می پردازند، صحه می گذارد.

مهارت های لازم جهت تولید آگهی اینترنتی

علاوه بر آشنایی کامل با موضوع مورد تبلیغ و آگاهی از اهداف و انتظار کارفرمای تبلیغاتی، باید شرایط روز جهان و جامعه مورد نظر، فرهنگ، نوع نگرش، سطح تحصیلی، دامنه سنی، علاقه مندی، اولویت ها و مسائل مطرح اجتماعی، دغدغه های جمعی و فردی، رفاه و سایر فاکتورهای موثر در انگیزه و توجه جامعه هدف، را مد نظر قرار داد.

ویژگی آگهی اینترنتی

آگهی طراحی شده ممکن است متنی، تصویری یا ترکیبی از نمایه ها و عناصر بصری و سمعی باشد؛ اما لازم است بدانید که شکل ظاهری و استراتژی پنهان در بطن آگهی تبلیغاتی، چه از طرحی مدرن برخوردار باشد و چه از طراحی کلاسیک و نمایه های نوستالژیک بهره برد، چه خاطرات و احساسات مشترک جمعی را برانیگزد و چه بر گروه خاصی متمرکز باشد، چه خلاقانه باشد و چه از آرایه های عمومی و عادی سازی شده و متعارف در آن استفاده گردد، و … در نهایت، باید بتواند با سلیقه و افکار مخاطب در لحظه حال ارتباط گرفته و پیوند احساسی برقرار سازد.

خلاقیت و نوآوری

محتوای آگهی اینترنتی

یکی از شیوه های بسیار متداول و البته موثر در تولید محتوای لازم برای درج آگهی اینترنتی، استفاده از اصطلاحات و کنایه های کوچه بازاری و روز جامعه، به ویژه عبارات طنزی است که به واسطه ایجاد صمیمیت و حس مشترک، با بهره مندی از درون مایه طناز خود، نه تنها بر جامعه هدف بلکه بر نظر سایر مخاطبین حک می شود.

محتوا پادشاه است

پس برای برخورداری از یک دیدگاه خلاقانه و منحصر به فرد برای تولید و درج آگهی اینترنتی، باید بدانید که چه روش هایی در جهان برای تبلیغات، وجود داشته و نرخ بازده و امتیازات کارشناسی شده آن ها را بررسی نمایید.

به یاد داشته باشید که علاوه بر کیفیت و اثرگذاری محتوای تهیه شده برای درج آگهی اینترتی، استفاده از قواعد اینترنتی بازاریابی و علوم کاربردی جهت افزایش نرخ بازدید اهمیت دارد؛ به همین دلیل اگر می خواهید از قبل درج آگهی اینترنتی برای به ثمر رساندن تبلیغات خود استفاده کنید، بهتر است به جای کار با یک گروه تبلیغاتی ساده، با گروه های تخصصی در زمینه تبلیغات اینترنتی و بازاریابی آنلاین که بر قواعد اینترنتی و راه های آشکار و پنهان ارتقای بازدید آنلاین و تجارت اینترنتی مسلط هستند، همکاری نمایید.

مقاله دیگر :   راهنمای جامع و حرفه ای دربارهسئو در صفحه

ارتقا

شاید بتوان گفت که درج آگهی اینترنتی در کنار سایر شیوه های تبلیغاتی ضرورت دارد، اما جالب است بدانید که درج آگهی اینترنتی به صورت مستقل و به تنهایی، برای دست یابی به بازده مورد نظر، کافی است و حتی شاید بتوان گفت که بسیار هم عالی است.

بازاریابی و تبلیغات اینترنتی بر خلاف سایر شیوه های تبلیغاتی و دیگر رسانه های جمعی، دامنه نفوذ وسیع تری داشته و زمان ماندگاری آن بیشتر و سرعت به چشم آمدن آن نیز بالاتر است.

بنابرای ن بیراه نگفته ایم اگر اذعان داریم که تبلیغات اینترنتی، نه صرفا امر تبلیغ و بازاریابی، بلکه دریچه ای برای فرهنگ سازی و ایجاد خطوط مشی جدید در جامعه است؛ چه بسا که بسیاری از ، در طول زمان، به یک عبارت معنادار و ماندگار در فرهنگ کلامی مردم بدل شده و ابعاد تازه ای برای شکوفایی دیگر طرح های ارتباطی با عموم مردم را ایجاد کرده است.

ادامه خواندن در سایت منبع

برای سفارش آنلاین
تبلیغات آنلاین
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
تبلیغات آنلاین
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

تبلیغات آنلاین-تبلیغات اینترنتی

آگهی اینترنتی به نوعی آگهی گفته می شود که شما در هنگام کارکردن با لپ تاپ و گوشی تلفن همراه با برخی موارد کلافه کننده آن مواجه می شوید. اما باید بدانید که تمامی موارد این آگهی ها کلافه کننده نمی باشند و فواید و مزایای بسیاری هم دارا هستند. ثبت آگهی اینترنتی دقیقا به همین منظور صورت می گیرد.

تاریخچه ثبت آگهی

آخرای سده نوزدهم و اوایل سده بیستم بود که آگهی های بازرگانی به این دنیا قدم گذاشتند. اولین بار آگهی های امروزی در همین حدود بود که در ایالات متحده ساخته شد. البته تاریخچه واقعی آگهی و تبلیغات به سال ها قبل از این موقع باز می گردد. زمانی که انسان از روش مبادله کالا به کالا برای رفع نیازهای خود استفاده می کرد. بعد از این بازه زمانی و قرن ها بعد، با ظهور اینترنت کم کم آگهی های اینترنتی هم به وجود آمدند. امروزه بخش اعظمی از تبلیغات دنیای مدرن به کمک همین تبلیغات اینترنتی انجام می شود. ثبت آگهی اینترنتی برای اولین بار در زمانی صورت گرفت که تبلیغات شکل تازه تری را به خود گرفته بود. شکل تازه تبلیغات به مرور زمان حالات بسیار خوبی پیدا کرده و به پیشرفته ترین حالت رسیده است.

به طوری که امروزه علم تبلیغات یکی از علوم رایج و کاربردی دنیای امروز می باشد. این علم رونق بسیاری از کسب و کارها را سبب می شود و صفر یک کسب و کار را ممکن است به صد تبدیل سازد. ثبت آگهی اینترنتی توانایی را در طی این سال ها کسب کرده است که کسب و کاری بی رونق را به خوبی به دیگران معرفی کرده و آن را از ورشکستگی نجات خواهد داد. تاریخچه ثبت آگهی به سال ها قبل تر از این بازمی گردد، در واقع اولین تبلیغ در زمان انسان های نخستین بر روی دیوارهای نقاشی شده صورت گرفت. این تبلیغ به منظور نمایش قدرت نمایی این افراد صورت گرفته است و دارای جنبه های دیگری نمی باشد.

ثبت آگهی اینترنتی شاید ایده اولیه خود را از این موضوع گرفته باشد. نقاشی هایی که در ان زمان بر روی دیوارها حک می شد، با تصاویری که امروزه جهت ثبت آگهی اینترنتی ثبت می شوندف شباهت های ساختاری را دارا می باشند.

ایده

انواع ثبت آگهی اینترنتی

رپورتاژ آگهی اولین دسته از دنیای ثبت آگهی اینترنتی می باشد که آن را به شما معرفی خواهیم کرد. ریپورتاژ نوعی از ثبت آگهی اینترنتی می باشد که به معرفی جامع محصولات و خدمات ارائه شده کسب و کارهای مختلف پرداخته و بدون جانب داری تمامی مزایا و معایب محصولات را به خوانندگان معرفی خواهد کرد. در سایت شما شاهد چندین نمونه محتوای خواهید بود و با نحوه و انواع آن آشنا خواهید شد.

ثبت آگهی اینترنتی به صورت بنر هم می باشد و در این حالت آگهی به شکل یک بنر تمام صفحه و حاوی اطلاعات مهم آگهی می باشد. این نوع ثبت آگهی اینترنتی برای اولین بار به عنوان ساده ترین آگهی معرفی شد، مدال رکورد اولین و ساده ترین ثبت آگهی اینترنتی به این نوع آگهی می رسد. نحوه دیگری از ثبت آگهی اینترنتی به صورت ویدیویی بوده و با ثبت فیلم تبلیغ مورد نظر در سایت تبلیغات انجام خواهد پذیرفت. بسیار مناسب است، به نوعی ثبت آگهی اینترنتی در شبکه های مجازی طی سال های اخیر افزایش یافته است و اثر بسیار خوبی بر امر تبلیغات داشته است.

ثبت آگهی اینترنتی به صورت ایمیلی هم انجام می شود، البته این نوع ثبت آگهی اینترنتی چندان در ایران رواج ندارد و در سایر کشورها نسبت به ایران بسیار رایج تر است. واقعیت این است که طی ۶ سال گذشته ثبت آگهی اینترنتی نسبت به قبل بسیار رایج تر شده است و برای این کار از روش های مختلفی استفاده می شود.

مزایای آگهی های اینترنتی

در ادامه مزایای ثبت آگهی اینترنتی را برای شما بیان خواهیم کرد. ثبت آگهی اینترنتی سبب می شود که دسترسی بسیار آسانی به انواع تبلیغ های اینترنتی وجود داشته باشد و نسبت فروش بسیار بالاتر رود. به همین علت استفاده از این نوع تبلیغ ها در نهایت سوددهی بسیار بالایی برای فروشندگان خواهد داشت. هزینه ای که در این راه می شود، بسیار مناسب بوده و صرفه جویی خوبی در استفاده از منابع مالی در این بخش صورت می پذیرد. دسترسی به اطلاعات در این مسیر بسیار خوب می باشد به طوری که شما برای این که بهتر بتوانید اطلاعات را جمع آوری کنید، باید از این نوع روش ها استفاده نمایید.

همکاری و تعامل در این نوع آگهی های بسیار عالی بوده و شما اثر زیبایی از این همکاری را در این تبلیغات مشاهده خواهید کرد. تهیه این نوع تبلیغات معمولا به زمان و انرژی بسیار زیادی نیاز دارد، افراد زیادی برای تهیه این تبلیغات و ثبت آگهی اینترنتی تلاش می کنند. یکی دیگر از مزایای ثبت آگهی اینترنتی امکان انتشار این تبلیغ در فضای مجازی و فراگیر بودن این نوع تبلیغات اینترنتی می باشد. فراگیری مفهومی متفاوتی دارد، این لغت به معنای گستردگی معنا و مفهوم و مرتبط بودن موضوع با افراد زیادی را دارا می باشد. به همین علت مزایایی که برای این نوع ثبت آگهی اینترنتی در نظر گرفته می شود، نسبت به معایب آن بیش تر است.

از دیگر مزایای گسترده این تبلیغات میتوان به هوشمندانه بودن ان و هدفمند بودن آن اشاره کرد. این نوع تبلیغات بسیار سریع هستند و مشاهده آن ها وقتی چندانی از شما نخواهد گرفت. همچنین شما به سادگی میتوانید با استفاده از آن ها بهترین ها را خریداری کرده و انتخاب نمایید.

معایب آگهی های اینترنتی

محدودیت میزان مخاطبین، ممکن است همه گروه های سنی از فضای اینترنت استفاده نکند و همه مردم هم به اینترنت در هر زمانی دسترسی نداشته باشند در واقع محدودیت های زمانی و مکانی متعددی میتوان برای این نوع تبلیغات ذکر کرد. از دیگر معایبی که میتوان برای ثبت آگهی اینترنتی ذکر کرد، بالا رفتن تعداد این آگهی هایی می باشد که می تواند مشکلات زیادی را ایجاد نماید. البته مساله دیگری را هم میتوان به عنوان یکی دیگر از عیب های این نوع آگهی های اینترنتی نام برد، این آگهی ها دارای کنترل های لازم نمی باشند. پیام هایی که دارای مشکلات می باشند، می توانند بعدها تبعات مختلفی داشته باشند. با وجود معایبی که برای آگهی های اینترنتی میتوان ذکر کرد، باید به یک نکته توجه زیادی نمود.

این تبلیغات دارای مزایای بسیار گسترده ای می باشند. البته همین گسترده بودن تبلیغات خود می تواند فرصت تحقیق را بگیرد و باید برای این مساله فکر کرده و چاره جویی شود. البته معایب بیش تری را هم میتوان برای ثبت آگهی اینترنتی ذکر کرد که کمابیش به آن ها اشاره کردیم. این مضرات مربوط به پایین بودن سن برخی مخاطبان و مناسب نبودن موضوع مطرح شده برای ثبت آگهی اینترنتی می باشد. به همین علت بهتر است که کودکان را کنترل کرده و در معرض این آگهی ها قرار ندهید. البته ممکن است مخاطبان موضوع ثبت آگهی اینترنتی کودکان باشند اما افراد بزرگسال این تبلیغ را مشاهده کرده و در برخی موارد از کثرت آن خسته و فرسوده شوند. بنابرای ن باید برای این موارد در ثبت این نوع آگهی ها تمهیداتی در نظر گرفته شود. این تمهیدات قطعا در آینده نجات بخش بوده و بهترین نتایج را به دنبال خواهد داشت.

سوالات متداول

  • محدودیت میزان مخاطبین، ممکن است همه گروه های سنی از فضای اینترنت استفاده نکند و همه مردم هم به اینترنت در هر زمانی دسترسی نداشته باشند در واقع محدودیت های زمانی و مکانی متعددی میتوان برای این نوع تبلیغات ذکر کرد.

  • ثبت آگهی اینترنتی سبب می شود که دسترسی بسیار آسانی به انواع تبلیغ های اینترنتی وجود داشته باشد و نسبت فروش بسیار بالاتر رود. به همین علت استفاده از این نوع تبلیغ ها در نهایت سوددهی بسیار بالایی برای فروشندگان خواهد داشت.

  • آخرای سده نوزدهم و اوایل سده بیستم بود که آگهی های بازرگانی به این دنیا قدم گذاشتند.

مقاله دیگر :   ایده ها و ترفندهای کلیدی برای دوره های دیجیتال مارکتینگ | آپدیت شده جدید ۱۴۰۲

برای سفارش آنلاین
تبلیغات آنلاین
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
تبلیغات آنلاین
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

ثبت آگهی اینترنتی

شبکه های اجتماعی

آگهی ها

رپورتاژ

محتوای کامل در سایت منبع

تبلیغات رایگان در اینترنت

امروزه با گسترش روزافزون اینترنت و فراگیری آن در سرتاسر دنیا، استفاده از این فناوری برای تبلیغات بسیار مطلوب و مقرون به صرفه شده است.

تبلیغات به چه معنی است؟ تکنیک ها و روش هایی که برای جلب توجه مردم به محصولات، خدمات، نظرات یا علل بکار برده میشود. بیشتر تبلیغات شامل تبلیغ کالایی است که برای فروش است، اما روشهای مشابه برای تشویق مردم به رانندگی ایمن، حمایت از خیریه های مختلف یا رأی دادن به نامزدهای سیاسی از جمله مثالهای دیگر به کار می رود.

در این میان سایتهای زیادی وجود دارند که در ازای مبلغی اجازه و تبلیغات را به افراد و شرکتها می دهند که این مبلغ ممکن است بسیار گران باشد، در این میان درج آگهی رایگان در سایت های معتبر بسیار مطلوب و مقرون به صرفه است.

سایتهایی فارسی مانند ۱-دیوار، دیوار از سال ۱۳۹۲ با هدف خرید و فروش بدون واسطه ی آنلاین آغاز به کار کرد. امتیاز برند دیوار توسط شرکت «آگه پردازان هوشمند» (سهامی خاص) در تمامی مراجع قانونی ثبت شده است.

۲- وب سایت شیپور، سایت شیپور از مرداد ماه سال ۱۳۹۱ با موضوع نیازمندی های آنلاین راه اندازی گردیده و هدف اصلی آن در ارتباط قرار دادن خریدار و فروشنده به صورت مستقیم می باشد.

۳- وب سایت نت برگ، نت برگ وب سایتی است که عمده تبلیغات آن دارای تخفیف بوده و بعد از دو وب سایت بالا جزو پربیننده ترین وب سایت هایی است که می توانید محصولات خود را به رایگان در آن در معرض دید قرار دهید. در حال حاضر بعد از دیوار پربازدیدترین وب سایت است و برخی معتقدند دارای کیفیت بالاتری نسبت به دیوار می باشد. مثل دیوار هم برای اندروید و هم ios اپلیکیشن دارد.

۴- وب سایت باما (برای خودرو و موتورسیکلت)، این وب سایت بطور خاص برای تبلیغات خرید و فروش خودرو و موتورسیکلت طراحی شده است و برای گوشی های اندروید نیز اپلیکیشن اندروید دارد. به اندازه وب سایت های بالا شلوغ نیست ولی در زمینه تبلیغات مربوط به خودرو و موتورسیکلت کاملا پیشنهاد می شود.

۷- وب سایت راهنمای همشهری، این وب سایت نیز معروف به نیازمندی های ایران است که براحتی به شما اجازه به اشتراک گذاشتن تبلیغاتتان را می دهد. دارای اپلیکیشن هم برای اندروید و هم آیفون است.

برخی دیگر از سایتهای تبلیغ رایگان عبارتند از: سایت تبلیغاتی پینگونpingon.ir ، سایت تبلیغاتی راد تبلیغ RADTABLIGH.com ، سایت تبلیغاتی پالونpalon.ir ، سایت تبلیغاتی صنعت تبلیغsanattabligh.com، سایت تبلیغاتی رقابت reghabat.ir، سایت آموکس رپرتاژ آگهی amox.ir، سایت تبلیغاتی سالوین salvin.ir ، سایت تبلیغاتی بستیمbestim.ir، سایت تبلیغاتی اول ماavalma.ir، سایت تبلیغاتی سودلSODEL.ir، سایت تبلیغاتی اگوماegoma.ir و بالاخره سایت تبلیغاتی مورف morf.ir

و سایتهای خارجی شامل موارد زیر هستند و برخی را شرح می دهیم

۱٫ Gumtree : کار خود را به عنوان یک وب سایت مستقر در انگلیس آغاز کرد اما اکنون در حال گسترش است و به مکان های بیشتری در سراسر اروپا ، استرالیا و ایالات متحده خدمات می دهد. این سایت () که به عنوان نسخه اروپایی Craigslist لقب گرفته است ، تقریباً برای همه بخش هایی که فکر می کنید خدمات تبلیغاتی رایگان و پولی را ارائه می دهد.

۳٫ Oodle.

Adpost .4

۵٫ Close5

فیس بوک Marketplace .6 : قدرت شبکه فیس بوک را نمی توان انکار کرد. داشتن یک بازار بزرگ برای میزبانی تبلیغات خود، پتانسیل بالایی برای رسیدن به بازار هدف شما را تضمین می کند. فیس بوک این فرصت را می داند و دائماً در حال ارتقا platform پلت فرم آنها برای تجربه خرید و فروش یکپارچه است. مهم است که بدانید چگونه ویژگی های فیس بوک را برای بهبود بازاریابی خود به حداکثر برسانید، از جمله جعبه گفتگوی خودکار که به شما کمک می کند خدمات مشتری را به طور موثرتری مدیریت کنید.

۷٫ Finder Master

۸٫ ۹٫ ۱۰٫ ۱۱٫ ۱۲٫ ۱۳٫ ۱۴٫ ۱۵٫ ۱۶٫ ۱۷٫ ۱۸٫ Adsglobe 19. 10 20. 21. 22. 23. .

بیش از ۱۳ سال از شروع فعالیت سایتهای تبلیغاتی رایگان در ایران می گذرد. و این سایت ها در حال افزایش هستند در این سایتها آگهی تبلیغاتی بدو شیوه درج می شود:

۱- بصورت رایگان: در بیشتر این سایت ها اجازه دسترسی به لینک شما را نمی دهند.

۲- بصورت ویژه: که در اینصورت شما امکان ارائه لینک وب سایتتان را خواهید داشت که مجانی نیست.

برخی از این سایتها به شما اجازه درج آگهی به تعداد نا¬محدود را می دهند، در حالیکه برخی دیگر روزانه اجازه درج تعداد محدودی آگهی مثلا ۱۰ عدد و در بعضی دیگر کلا تعداد ۱۰ عدد تبلیغ رایگان را خواهید داشت.

نکاتی را که باید در زمان درج آگهی رایگان در سایت های معتبر رعایت نمود

• پس از ورود به سایت مورد نظر دکمه یا لینکی به نام“ثبت نام” یا “عضویت” را جستجو نمایید.

• آگهی تبلیغ مختصر و مفید اما مشخص کننده دقیق خدمات شما است و شامل کلمات کلیدی است که در گوگل سرچ می گردد.

• متن تبلیغ اینترنتی شما تاثیر زیادی در بازدید آگهی شما دارد. با صرف زمان و دقت کافی متن آگهی رایگان خود را کامل بنویسید. تمام فواید، ویژگی ها و خدمات خود را در متن آگهی تبلیغ اینترنتی توضیح دهید. حتما لغات کلیدی و عنوان آگهی در شرح آگهی رایگان شما چند بار تکرار شود. هر چه متن آگهی شما کامل ترباشد جذب مخاطب و در نتیجه جذب متقاضی بیشتر خواهد بود.

• لینکی را در آگهی قرار دهید که بوسیله آن مشخصات بازدیدکننده و آدرس ایمیل وی را در سایت تان جمع آوری نمایید.

• بهترین و آسانترین راه های تماس و ارتباط با مشتری را در آگهی ذکر نمایید. که شامل شماره تلفنها، تلگرام، واتساپ، ایمیل، آدرس محل کار، وبسایت و صفحه اینستاگرام است.

• در انتهای آگهی اینترنتی عکس مناسبی قرار دهید. تصویر مناسبی با کسب و کار خود در تبلیغ خود قرار دهید، اینکار باعث نمایش عکس آگهی در جستجوی اینترنتی می شود. هر چه تصویر مناسب، واضح و کاملتر باشد تاثیر بیشتری در جذب مشتری و پیشرفت کسب و کار خواهد داشت.

• کلمات موجود در تبلیغ رسا و جذاب باشد.

• از رنگهای مناسب و جذاب استفاده نمایید

• آگهی خود را در دسته بندی کاملاً مربوط درج کنید.

• حدالامکان از آگهی های متحرک استفاده نمایید تا توجه مخاطبان بیشتر جلب شود.

• در زمانهای مشخص پس ازدرج آگهی، به سایت بازگردید و آگهی خود را بروز نمایید.

• روی تصویر ارسالی در هنگام درج آگهی رایگان در سایت های معتبر نام تجاری یا برند خود را درج نمایید.

• کلمات کلیدی که انتخاب می نمایید در عنوان آگهی قرار دهید.

ادامه مقاله در سایت منبع

با وجود پیشرفت در اینترنت و فناوری در این تکنولوژی، استفاده از سیستم های هوشمند برای افراد بیشتر شده است. در قدیم برای خرید، افراد مراحل زیادی را باید طی می کردند و وقت زیادی از آنها گرفته می شد. اما در دنیای امروز و تکنولوژی های جدید این مشکلات برطرف شده و دسترسی راحت تری برای مردم ایجاد شده است.

ثبت آگهی

کسانی که قصد دارند برای کسب و کار خود، تبلیغات انجام دهند و محصولات و خدمات خود را به صورت رایگان و مختصر به مردم معرفی کنند در سایت های ثبت آگهی رایگان که برای این کار طراحی شده است می توانند آگهی تبلیغاتی خود را انتشار دهند. و نکته قابل توجه اینکه باید از سایت های ثبت آگهی رایگان و استاندارد استفاده کنند تا آگهی ها به صورت موثرتر جلوه کنند و جذب مخاطبین بیشتری داشته باشند.

نکاتی که در سایت های ثبت آگهی رایگان وجود دارد

  • ۱٫ ثبت نام و عضویت در سایت های ثبت آگهی رایگان به صورت رایگان است و بعد از ورود به سایت روی لینک عضویت در سایت رفته و ثبت نام کنید.

  • ۲٫ برای تبلیغ محصول خود لینکی را یا در واقع آدرس ایمیلی را در نظر بگیرید تا مخاطبان با انتخاب و کلیک روی این لینک به سایتتان وارد شوند.

  • ۳٫ باید توجه داشته باشید که متن کوتاه باشد و در واقع زیاده گویی نشود و جذاب و پرمحتوا باشد.

  • ۴٫ آگهی ها را به صورت دسته بندی و مرتبط با موضوع آگهی مرتب کنید.

  • ۵٫ در فاصله زمانی مشخص آگهی تبلیغاتی خود را بروز رسانی کنید. این کار باعث میشود بازدید از تبلیغ توسط مخاطبین بالا رود.

  • ۶٫ استفاده از کلمات کلیدی در عنوان و متن آگهی انجام شود.

  • ۷٫ تلاش شود برای درج آگهی از متن جذاب استفاده شود و از جملات ترغیب کننده برای جلب توجه مخاطب به خواندن ادامه مطلب استفاده کند.

مقاله دیگر :   الزامات و ممنوعیت ها در موردسایت‌های تبلیغاتی عراق

تبلیغات در سایت های ثبت آگهی رایگان چگونه است؟

تعداد کاربرانی که در اینترنت تبلیغات می کنند و یا فعالیت دارند هر روز رو به افزایش است. و استفاده از سایت های ثبت آگهی رایگان نیز در تبلیغات و جذب مخاطبین بسیار تاثیر گذار است و برای معرفی محصولات و ارائه خدمات در فضای اینترنت نتیجه بخش بوده است.

باید اشاره کرد که تبلیغات در سایت های ثبت آگهی رایگان در انواع گوناگون ارائه می شود و اثرات خود را در تبلیغ محصولات و معرفی و برند سازی آنها گذاشته است و محبوبیت زیادی در بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان دارد. در ادامه به تعدادی از انواع تبلیغات در سایت های ثبت آگهی رایگان در اینترنت اشاره خواهیم داشت.

  • ۲٫ تبلیغات بنری

  • ۳٫ تبلیغات ویدیویی

  • ۴٫ تبلیغات ایمیلی

  • ۵٫ تبلیغات لایت باکس

  • ۷٫ تبلیغات سایدبار

  • ۹٫ تبلیغات آویزان

  • ۱۰٫ تبلیغات متنی

  • ۱۱٫ تبلیغات موبایلی

از روشهایی که میتوان در تبلیغات و معرفی محصولات و ارائه خدمات و کالاها از نظر کم هزینه بودن نام برد درج آگهی در سایت های ثبت آگهی رایگان است. و یکی از روش های است که در بازاریابی مورد علاقه فعالان در این زمینه است. در این روش از تبلیغات، باید بگوییم که خرید و جستجو برای پیدا کردن محصول مورد نظر و رفع نیاز را برای افراد آسانتر کرده است.

صاحبان کسب و کار

چون در گذشته این امکان به راحتی در دسترس نبود و مردم باید به روزنامه ها و مجلات به دنبال کالا و یا خدمات مورد نیاز خود بودند. اما امروز با پیدایش و گسترش در دنیای اینترنت این امکانات در زندگی روزمره مردم رنگ و بوی خاصی به خود گرفته است و رضایت مردم را در پی داشته است.

افراد میتوانند با یک گوشی هم برای رفع نیاز خود در اینترنت سرچ کنند و محصول و یا کالای خود را از سایت های ثبت آگهی رایگان پیدا کنند. این روش به غیر از مردم عادی صاحبان کسب و کار را نیز به خود جذب کرده است.

آگهی رایگان

اگر کسی قصد داشته باشد محصول خود را به مردم معرفی کند از طریق سایت های ثبت آگهی رایگان میتواند به راحتی و هزینه کم اینکار را انجام دهد. که روش کار در این سایتها را قبلا توضیح داده ایم. باید بگوییم که تبلیغات در سایت های ثبت آگهی رایگان برای بازاریابان روشی جذاب است و فعالیت در این روش را دنبال میکنند و برای معرفی محصولات تولیدکنندگان و ارائه خدمات آنها با این روش رضایت آنها را بدست آورده اند.

بازاریابی اینترنتی

باید اشاره کرد که تعداد سایت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند زیاد است و معرفی کالا و خدمات توسط سایت های ثبت آگهی رایگان از بهترین روشها است و از نظر هزینه کم برای هر نوع شرکتی چه کوچک چه بزرگ به صرفه است. از آنجایی که این روش به بازاریابی اینترنتی هم شناخته شده است برای کسانی که قصد دارند کسب و کاری را شروع کنند،

تبلیغ محصول

این روش برای تبلیغ محصول و معرفی کالا و خدمات بسیار موثر است و در این زمینه می شود به صورت بازاریابی اینترنتی شروع به فعالیت کرد. و میتوانند محصولات خود را در این سایتها ثبت کنند. البته باید به این نکته توجه داشت که تبلیغ در هر سایتی برای معرفی محصول اثر گذار نیست. توجه به استاندارد بودن و نوع فعالیت سایت و امتیاز یا رتبه آن در گوگل یکی از موارد مهم است که باید به آن توجه داشت.

جستجوی گوگل

در اینجا باید اشاره کنیم که کاربران زیادی برای ثبت آگهی () خود در گوگل جستجو میکنند و به دنبال سایت های ثبت آگهی رایگان هستند و در این شرایط سایتهای زیادی در جستجوی گوگل نمایش داده میشوند، حال دقت به انتخاب این سایتها برای انتخاب تبلیغات باید زیاد باشد. در ادامه به تعدادی از سایت های ثبت آگهی رایگان معتبر اشاره خواهیم کرد.

سایت های ثبت آگهی رایگان در ایران کدامند

۲۰ لوکوپوک

ویژگی های آگهی اینترنتی در سایت های ثبت آگهی رایگان

۱٫ کم هزینه و ارزان بودن: وب سایتهای ثبت آگهی زیادی وجود دارند و فعالیت میکنند که تبلیغات در آنها رایگان است و هزینه ای پرداخت نمیشود. این سایتها در زمینه بازاریابی اینترنتی بسیار مناسب است و برای کسانی که میخواهند در حیطه کسب و کار فعالیت کنند و محصولات خود را تبلیغ کنند گزینه مناسبی است.

۳٫ تعداد کاربران در این سایتها: جذب مخاطبین زیادی را در این سایتها می توانید داشته باشید. هر چقدر تبلیغات شما با کیفیت تر و جذاب تر باشد به تبع شما جذب افراد بیشتری را خواهید داشت.

ادامه مطلب

با بوجود آمدن اینترنت و پیشرفت گسترده آن در دنیای تجارت و کسب و کار، دیگر مردم برای برطرف کردن نیازهای خود در روزنامه ها و مجلات هفتگی جستجو نمی کنند و با مراجعه به اینترنت و سایت های تبلیغاتی رایگان، با یک کلیک ساده می توانند به تمام نیازهایی که دارند مانند محصول و یا خدمات به سایت های اینترنتی که آگهی تبلیغاتی به صورت درج نیازمندی اینترنتی فعالیت گسترده ای دارند مراجعه کنند و به آسانی به موارد مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

سایت های تبلیغاتی اینترنتی به صورت رایگان

نیازمندی اینترنتی چیست؟

تبلیغات و ثبت آگهی که در اینترنت به صورت رایگان در سایت های نیازمندی ها در دسترس افراد قرار می گیرد نیازمندی اینترنتی گفته می شود. اینترنت بستر مناسبی است برای نیازمندی های اینترنتی که در سایت های معتبر منتشر می شوند و در این زمینه تبلیغات و آگهی ها فعالیت دارند. به روش نیازمندی اینترنتی یکی از بهترین روش های تبلیغاتی است که می توان محصولات و خدمات را در آن معرفی کرد و در صرف هزینه ها مدیریت بهتری داشت و از طرفی نتیجه بیشتری در جذب مخاطب و معرفی محصولات به دلیل بالا بودن مخاطبین این سایت ها انتظار داشت.

تبلیغات در اینترنت

امروزه شاهد پیشرفت و گستردگی دنیای اینترنت به صورت آنلاین هستیم. شبکه های مجازی قدرت فوق العاده ای در جذب افراد دارند و تبلیغات و ثبت آگهی و همینطور نیازمندی های اینترنتی از این طریق نتایج خوبی برای صاحبان کسب و کار و تولید کنندگان داشته است. و باید گفت و همچنین سایت های نیازمندی از محبوبیت ویژه ای در بین افراد برخوردار شده است.

ثبت آگهی اینترنتی و تبلیغات

روش های زیادی برای جذب افراد از طریق ثبت آگهی اینترنتی و تبلیغات در سایت های نیازمندی در زمینه نیازمندی های اینترنتی وجود دارد که به طور مثال استفاده از اپلیکیشن ها و کانال هایی که در برنامه های پرطرفدار وجود دارند.

اما در حال حاضر باید بیان کرد که تبلیغات و در سایت های اینترنتی و سایت های نیازمندی که در واقع به نیازمندی اینترنتی نامیده می شود بهترین روش برای ثبت آگهی اینترنتی و همچنین معرفی محصولات و خدمات برای جذب مخاطبین بیشتر است. در ادامه به برخی از سایت های نیازمندی که در زمینه نیازمندی های اینترنتی فعالیت می کنند اشاره خواهیم داشت.

نکاتی که برای درج آگهی رایگان در سایت نیازمندی باید رعایت شود

۳٫ استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با عنوان آگهی تبلیغاتی تاثیر بسزایی در دیده شدن آگهی در موتور های جستجو دارد و استفاده از کلمه کلیدی مرتبط در متن نیز فراموش نشود

۷٫ دسته بندی موضوعات در طبقه بندی های مشخص دسترسی را برای مخاطب آسان تر می کند

هدف از سایت نیازمندی جهت ثبت نیازمندی اینترنتی چیست؟

  • نشر آگهی اینترنتی:

  • از بهترین محیط هایی که می توان برای یک تبلیغ آگهی در نظر گرفت سایت نیازمندی است که معرفی محصولات و ارائه خدمات به راحتی انجام می شود و در دسترس عموم قرار می گیرد و انتظار جذب بیشتری از مخاطبین را در پی خواهد داشت

  • ایجاد آگاهی عمومی:

  • در سایت نیازمندی ثبت آگهی و معرفی محصولات به دلیل بروز رسانی این سایت ها و قرار گرفتن در لیست موتور جستجو از بازدید بالایی برخوردار است و مخاطبین زیادی در جستجوی این سایت ها هستند و به طبع آگاهی عمومی نسبت به آگهی تبلیغاتی بالا می رود.

  • اطلاعات تحقیقی:

  • از طریق سایت های نیازمندی افراد می توانند به راحتی در هر زمینه ای که نیاز داشته باشند اطلاعات در مورد تحقیقات خود بدست بیاورند.

مزایای استفاده از سایت های نیازمندی رایگان برای ثبت آگهی

۱٫ دسترسی آسان به آگهی های تبلیغاتی:

افراد می توانند برای برطرف کردن نیاز خود در هر ساعتی از شبانه روز به اینترنت و سایت های نیازمندی دسترسی داشته باشند و استفاده گسترده ای در این فضا به صورت رایگان در سراسر دنیا برای آنها فراهم است. استفاده از وسایل مدرن نیز مانند گوشی و کامپیوتر این دسترسی را آسانتر کرده است.

۲٫ صرفه جویی در هزینه:

رایگان بودن ثبت آگهی اینترنتی در سایت های نیازمندی از مزیت های استفاده از این سایت ها است.

۳٫ دسترسی به اطلاعات:

از آنجایی که هدف از ثبت آگهی تبلیغاتی در سایت نیازمندی ها جذب افراد است، بنابرای ن دسته بندی اطلاعات در زمینه ها و موضوعات مرتبط به مخاطب کمک می کند تا آسانتر به موضوع مورد نظر خود دسترسی داشته باشد.

۴٫ بروز رسانی آگهی:

در هر زمان امکان بروزرسانی آگهی اینترنتی وجود دارد و به راحتی به خدمات سایت می توان دسترسی داشت و امکان ویرایش آگهی ثبت شده نیز وجود دارد.

انواع تبلیغات در سایت نیازمندی اینترنتی

۱۱٫ تبلیغات موتور جستجو در گوگل

اسامی برخی از سایت های نیازمندی اینترنتی رایگان

_ سایت نیازمندی آگهی سیتی

ادامه مقاله در سایت منبع