جدید ترین مقالات - توسعه فردی، روانشناسی،سبک زندگی،آموزش های کاربردی،علمی، فرهنگی خبری
نکته های ارزشمند و حرفه ای درباره
شکست در فرهنگ عامه

نکته های ارزشمند و حرفه ای درباره شکست در فرهنگ عامه

و گزارش های شکست یک روش عالی برای کار کردن بر روی ویژگی های فرهنگی است تا بتوانیم صادقانه، سودمندانه و آزادانه درباره شکست صحبت کنیم. با انتشار یک گزارش، شما ثابت می کنید که زمانی را به یادگیری، نوآوری و ریسک کردن اختصاص داده اید. با پذیرش شکست در فرهنگ عامه افراد قدرتمندتر از قبل به حرفه خود ادامه می دهند و خلاقیت بیشتری در کار بدست می آورند.

خلاقیت و نوآوری

گزارش یک شکست چه کمکی می کند؟

چطور می توان یک ساختار فرهنگی ایجاد کرد که ریسک پذیری، خلاقیت و سازگاری با نیازها برای نوآوری را تحسین کند؟ گزارش یک شکست ایجاد می کند که به خوبی تصدیقی برای پذیرش شکست ها است و به کارمندان و علاقمندان برای تلاش و خلق نوآوری انگیزه می دهد.

ما می دانیم این شکست ها اتفاق می افتد. این چیزی است که شناخته شده است، از آن یاد می گیریم و با تطبیق آموزه ها به موفقیت می رسیم. نوشتن گزارش شکست به شما ثابت می کند که شما تیزهوش، زیرک، آشکار و خودآگاه هستید. وقتی شما آزادانه و صادقانه درباره شکست هایتان صحبت می کنید؛ سازماندهی قدرت حقیقی و شجاعت را به شما نشان می دهد.

گزارش یک شکست نمی تواند جایگزین استراتژی یادگیری یا روند ارزیابی شود.

مراحل

زمان تخمینی

برای داستان­تان بپرسید.

۲۵ ساعت

پشتیبانی از نویسندگان

مقاله دیگر :   ترفندها و ایده های نوآورانه برای نگارش محتوا

از خطرات دوری کنید+ یک داستان عالی بنویسید.

۱۵ ساعت

انتشار

ویرایش، ترجمه، طراحی، پرینت، پخش کنید.

۱۰ ساعت

پیش از شروع کار

آیا ساختار شما آمادگی بحث آزادانه درباره ی شکست را دارد؟

مردم در این باره چه احساسی خواهند داشت؟

مردم چه واکنش هایی ممکن است از خود نشان دهند؟

شما به چه پشتیبانی نیاز دارید؟

چه مخالفت هایی ممکن است مانع کار شود؟

چه کسی نیاز به مشورت دارد؟

این کار چه منفعتی برای شما دارد؟

این کار چه ریسکی به همراه دارد؟

همکاران شما به چه کمکی برای پشتیبانی نیاز دارد؟

موفقیت در نوشتن گزارش تان چگونه است؟

تاثیر آن را چگونه ارزیابی می کنید؟

نوشتن در مورد شکست چه فوایدی برای شما دارد؟

ما به شما کمک می کنیم تا ایجاد برنامه شخصی برای ساختار گزارش شکست خود را آماده کنید >>>> info@failforward.org

گام اول: برای نوشتن داستان تان پرس و جو کنید.

اشتراک مشاهدات

بررسی تمام سوالات

در مورد چالش های ارتباطاتی فکر کنید و مطمئن شوید که همه بخش های ساختار را مورد بررسی و پرسش قرار داده اید. برای اولین و آخرین نسخه خود زمان مشخصی را تعیین کنید و انتظار می رود که نویسندگان بازخورد دریافت خواهند کرد.

یک منبع رایگان ارتباطی برای گزارش شکست ها را می توانید از اینجا دانلود کنید که بهترین راه اشتراک گذاری گزارش ها برای تمرین نویسندگی است.

مقاله دیگر :   آموزش کامل و جامع بدون جزییات به درد نخور دربارهقابلیت تبلیغ که حتما باید بدانید

گام دوم: پشتیبانی از نویسندگان

خطاهای مشترک

علی رغم بهترین تصمیم ها، عناصری وجود دارد که باعث نقص در طرح داستان می شود. شکست واقعی نامفهوم است. نویسندگان به طور عمده موضوع را شرح می دهند یا شکایت می کنند، نه داستان زمانی که آن ها در کاری شکست خوردند. یک طرح داستان که به جای تمرکز روی یادگیری یا دستاورد ها و نتایج تنها متنی طولانی است که آن طرح داستان بیش از ۵۰۰ کلمه می شود.

بهترین طرح داستان

بدون هیچ نقصی، هرکسی در داستان درگیر باشد آن را می خواند و به طور واضح شرح می دهد که چه اتفاقی افتاده است…. و چرا آن ها شکست خورده اند (تنها در چند جمله). بر روی اینکه چرا شکست اهمیت دارد تمرکز کنید، چه چیزی یاد گرفتید، چه چیزی تغییر خواهد کرد، الگوها و رویه مطرح چیست. این طرح داستانی تقریبا بین ۳۵۰ تا ۴۰۰ کلمه است.

‘یک کشتی در بندرگاه ایمن است ولی کشتی برای این کار ساخته نشده است.’ جان.ا شید

گام سوم: انتشار

نسخه ویرایش

ترجمه

طراحی

یک نسخه ویرایش حرفه­ایی داستان شما را برای طراحی و انتشار آماده می­کند.

آیا داستان شما لازم است به زبان دیگری ترجمه شود؟

متن نهایی خود را همراه با چند عکس با کیفیت از نویسندگان و طرح­هایتان ارسال کنید.

نکات مهم در مورد نحوه گزارش نوشتن متن شکست

مقاله دیگر :   نکات و ترفندهای طلایی در موردنحوه انجام مصاحبه

از خوب به سمت عالی بروید

 از نویسندگان بخواهید که قبل از انتشار هر داستانی با سرمایه گذاران مرتبط مشورت کنند.

 گزارشی از یک موفقیت بنویسید تا به عنوان نمونه نشان دهید که چطور به کارگیری از آموزه هایتان شما را به موفقیت می رساند.

 الگوهای کارگاهی یا سوالات متفکرانه را اضافه کنید تا از داستان های شکست به عنوان نمونه های مطالعاتی استفاده شود.

 یک گزارش خارجی با موضوع پروژه های مرتبط منتشر کنید و یک گزارش داخلی که به دلیل ضعف عملیاتی یا مدیریتی با شکست مواجه شدند را منتشر کنید.

 شکست های فعلی را همانند یک گفتگو نه به صورت داستانی یکنواخت بنویسد تا دیدگاه های متعدد یک رویداد را نمایش دهید.

 از مجموعه گزارش ها برای تجزیه و تحلیل داستان ها در طول زمان استفاده کنید. به دنبال رویه ها و اقداماتی باشید که شما را به شکست می رساندند. به این ترتیب هوشمندی در شکست آن ها را به موفقیت می رساند.

منبع:

ادامه مقاله در سایت منبع