جدید ترین مقالات - توسعه فردی، روانشناسی،سبک زندگی،آموزش های کاربردی،علمی، فرهنگی خبری
آموزش کامل و جامع بدون جزییات به درد نخور درباره
قابلیت تبلیغ که حتما باید بدانید

آموزش کامل و جامع بدون جزییات به درد نخور درباره قابلیت تبلیغ که حتما باید بدانید

امروزه یکی از مهم ترین ابزار در زمینه معرفی کسب و کارهای آنلاین که در ابتدای کار خود هستند، استفاده بهینه از شبکه های اجتماعی مختلف می باشد؛ البته که با استفاده صحیح از این شبکه ها در زمینه فروش بیشتر و جذب مخاطبان در بازار رقابتی امروز برای هر تجارت خرد و کلانی امر بسیار ضروری و الزامی است. تصمیم داریم تا در چند مرحله بسیار ساده اما کاربردی به شما بیاموزیم که چگونه با استفاده از شبکه بسیار محبوب اینستاگرام کسب و کار خود را رونق بخشیده و به سادگی خود را در معرض دید کاربران بسیاری که می توانند مشتری شما باشند قرار دهید. در این مقاله نسبتا کوتاه می آموزیم که در ۱۰ قدم، تجارت خود را به واسطه اینستاگرام متحول کنیم و در نتیجه فروش خود را افزایش دهیم.

اینستاگرام

۱٫ حواستان باشد که حتما یک حساب تجاری داشته باشید.

اولین گام برای بهبود کسب و کار در اینستاگرام، داشتن حساب تجاری در این اپلیکیشن است. زمانی که می خواهید در اینستاگرام عضو شوید، دو نوع صفحه به شما پیشنهاد می شود: صفحه شخصی و صفحه تجاری. برای دریافت تمامی مزایای یک حساب کاربری، مطمئن شوید که گزینه ی مناسب را انتخاب کرده اید.

۲٫ یک استراتژی مناسب برای برند خود انتخاب کنید.

هدف صفحه ی شما چیست؟ می خواهید در مورد برند خود توضیح دهید؟ محصول بفروشید؟ هواداران بیشتری را جمع کنید؟

قبل انجام هر کاری اول هدف خود را از درست کردن این صفحه مشخص کنید و سعی کنید به صورت ثابت و یکنواخت مسیر خود را طی کنید.

۳٫ تنظیمات اشتراک گذاری خود را ویرایش کنید.

سعی کنید قالب های تصاویرتان یکسان باشد، به گونه ای که دنبال کنندگان شما به راحتی بتوانند پست شما را در تایم لاین خود تشخیص دهند. مثلا استفاده از فیلترهای مشابه می تواند شروع خوبی در این زمینه باشد.

۵٫عکس های اینستاگرام خود را در وبلاگ تان نیز بگذارید.

پنجمین روش برای بهبود کسب و کار در اینستاگرام اینست که عکس های اینستاگرام را ور وبلاگ خود نیز بگذارید. از طریق وبلاگ تان جذب اینستاگرام تان شوند.

۶٫از تبلیغات دراینستاگرام استفاده کنید.

اینستاگرام قابلیت تبلیغات را نیز دارد که می توانید به کمک آن در قسمت جستجو کاربران باقی بمانید. با استفاده از Sponsored-Ad کارتان راحت تر می شود. البته می توانید در حساب های دیگر تبلیغ کنید.

۷٫از کدهای تبلیغاتی استفاده کنید.

با استفاده از این کدها می توانید کاربران را نه تنها برای لایک کردن بلکه برای فالو کردن تان ترغیب کنید.

۸٫پست هایی که در آن تگ می شوید را بازنشر کنید.

تصاویری را که در آن تگ می شوید بازنشر کنید. این گونه افراد بیشتر به بهانه بازنشر شدن در عکس هایشان شما را تگ می کنند و همین راه اسم شما را بیشتر بر سر زبان ها می اندازد. همچنین از این طریق می توانید از هواداران خود تشکر کنید.

۹٫مسابقه عکاسی برگزار کنید.

مثلا می توانید یک هشتگ منحصر به فرد درست کنید و از کاربران بخواهید با گذاشتن لوگوی برند شما و استفاده از این #هشتگ در مسابقه ی شما شرکت کنند. با این روش افراد بیشتری با نام و برند شما آشنا می شوند.

۱۰٫کارکنان و محیط کاری آن ها را نشان دهید.

دهمین روش برای بهبود کسب و کار در اینستاگرام اینست که سعی کنید محیط قابل اطمینانی برای کاربران خود ایجاد کنید. عکس هایی از کارمندان تان بگذارید و محیطی که در آن کار می کنید را نمایش دهید. این گونه کاربران تصور بهتری از شرکت شما خواهند داشت و بیشتر به شما اعتماد می کنند.

ادامه مطلب

در میان شبکه های اجتماعی متنوعی که وجود دارد، رسانه ای موفق است که به موقع نیاز کاربران را شناسایی کرده و مهم تر از همه،آن را رفع نمایند! در میان شبکه های اجتماعی مختلف مانند لینکدین ، یوتیوب ، پینترست و … اینستاگرام در ایران محبوبیت ویژه ای دارد. به همین دلیل معمولاً افرادی که به دنبال تبلیغات ارزان هستند، به جای استفاده از ایمیل مارکتینگ و ، تبلیغات اینستاگرام را ترجیح می دهند. اینستاگرام نیز از این فرصت استفاده کرده است، روش های مختلفی برای به کاربران پیشنهاد داده است. مانند تبلیغات استوری اینستاگرام ، ، تبلیغات چرخشی اینستاگرام و … . در این مقاله همراه ما باشید، تا شما را با آموزش تبلیغات چرخشی اینستاگرام آشنا کنیم.

بازاریابی ایمیلی-ایمیل مارکتینگ

مشابه با سایر روش های تبلیغ در اینستاگرام برای استفاده از این شیوه بازاریابی آنلاین، باید حساب کاربری اینستاگرام تجاری داشته باشید. بنابرای ن اگر تا کنون تغییر نوع کاربری نداده اید، ابتدا این کار را انجام دهید. در صورتی که با روند انجام این کار آشنایی ندارید، می توانید از گروه افراک کمک بگیرید. از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید:

بازاریابی

ساخت پروفایل تجاری اینستاگرام

بعد از این که اینستاگرام به صفحه فیس بوک شما متصل شد، می توانید از طریق مراجعه به مدیریت تبلیغات فیس بوک، تبلیغات آلبوم اینستاگرام را انتخاب کنید و فایل های مورد نظرتان را آپلود نمایید. به همین سادگی!

قابلیت های تبلیغات آلبوم اینستاگرام

در این قسمت به معرفی دلایل محبوبیت این شیوه تبلیغات اینستاگرام می بپردازیم :

  • قابلیت آپلود ۱۰ فایل به صورت عکس یا ویدئو.
  • امکان ویرایش هر عکس و استفاده از فیلترهای مختلف.
  • تعیین ترتیب برای نمایش هر فایل.
  • امکان تگ کردن افراد به صورت مجزا در هر فایل.
  • برای تمامی فایل ها می توانید تنها یک موقعیت جغرافیایی تعیین کنید.
  • لایک و کامنت ها برای تمامی فایل هاست نه هر عکس یا ویدئو.
  • نمایش بولت های کوچک در زیر تبلیغات چرخشی اینستاگرام جهت یادآوری به کاربر که باید صفحه بزند!

اهمیت استفاده از تبلیغات چرخشی اینستاگرام

یکی از چالش های اساسی هنگام تبلیغ در هر پلتفرمی، این است که چگونه در یک تبلیغ همه آنچه که می خواهیم را به کاربر معرفی کنیم. به عنوان مثال چگونه تمام خدمات و خصوصیات بارز استفاده از کمپانی مان را از طریق یک عکس و یا یک ویدئو به کاربر انتقال دهیم؟

مقاله دیگر :   تکنیک های ارزشمند در موردنوع فالوور اینستاگرام

همین مشکل، ایده اصلی شکل گیری تبلیغات چرخشی اینستاگرام است. با استفاده از این قابلیت اینستاگرام دیگر نیازی نیست که هر عکس و یا ویدئویی را به صورت تکی آپلود کنید چرا که می توانید تمام آن ها را در قالب یک آلبوم ۱۰ تایی به صورت هم زمان با هم پست کنید. بنابرای ن با قرار دادن چند فایل با یکدیگر و انتشار کردنشان می توانید از قابلیت تبلیغات آلبوم اینستاگرام استفاده کنید.

ایده

جالب است بدانید که اثربخشی تبلیغات چرخشی اینستاگرام به اندازه ای زیاد بود، که اینستاگرام تصمیم به فعال کردن این شیوه پست گذاشتن برای کاربران عادی بدون پرداخت هزینه گرفت.

بازده تبلیغات آلبوم اینستاگرام چگونه است؟

در ادامه به معرفی آماری می پردازیم که نشان دهنده میزان بازده این شیوه تبلیغ در اینستاگرام از زمان انتشار آن یعنی فوریه ۲۰۱۷ است :

  • ۴۲ درصد از برندهای فعال در این شبکه اجتماعی، در هفته اول انتشار این ویژگی از قابلیت پست چرخشی اینستاگرام استفاده کردند.
  • ۷۶ درصد از بازاریابان اینترنتی از شیوه تبلیغات چرخشی اینستاگرام در هفته اول استفاده کردند.
  • در هفته اول، ۴٫۳ درصد از پست های منتشر شده در این پلتفرم به صورت آلبوم بوده است.
  • بازده این روش بازاریابی آنلاین به نسبت سایر روش ها مانند تبلیغات ویدئویی بیشتر است.

با توجه به تجربه ای که ما در رابطه با تبلیغات اینستاگرام داریم، اگر نمی خواهید که هزینه ای که برای تبلیغ در اینستاگرام کرده اید، با استفاده از تکنیک های حذف تبلیغ از بین برود، بهتر است که انجام این کار را به گونه ای انجام دهید که موجب آزار مخاطب نشود. به همین دلیل است که استفاده از تبلیغات چرخشی اینستاگرام معمولاً طرفداران زیادی داد چرا که با استفاده از آن می توان چند تبلیغ را در قالب یک تبلیغ نمایش داد.

ادامه مقاله در سایت منبع

وقتی با بودجه ای کوچک و محدود کار می کنید، در واقع نمی توان چند ده میلیون برای تبلیغات تلویزیونی ۳۰ ثانیه ای یا برای یک کمپین بازاریابی از طریق ایمیل در نظر گرفت. ممکن است این مطلب که افرادی که شما به آنها دسترسی دارید بسیار کم هستند ناامیدکننده باشد، اما نگران نباشید در اینجا چند روش رایگان و

ارزان برای آگهی رایگان اینترنتی آورده شده است:

چگونه می توان یک شغل محلی را با آگهی رایگان اینترنتی تبلیغ کرد؟

برای بهینه سازی در جستجوی محلی، از برای آگهی رایگان اینترنتی کسب و کار من استفاده کنید.

بهره وری-بهینه سازی

Yext را بررسی کنید.

در صورت امکان رویدادهای حضوری را در شبکه اینترنت قرار دهید.

در یک انجمن یا رویداد محلی صحبت کنید.

بروشور بگذارید.

تبلیغات فیس بوک را با وسعت بزرگ اجرا کنید.

در کمپین های پست مستقیم سرمایه گذاری کنید.

فیلم های YouTube ایجاد کنید

با برنامه های عکس و فیلم تجربه کنید

۱- برای مطرح شدن در جستجوی محلی، از Google برای کسب و کار من استفاده کنید.

یکی از قدرتمندترین روش های رایگان تبلیغات کسب و کار شما استفاده از کسب و کار من درگوگل است. توانایی مدیریت شغل و تجارت خود را در و Google به شما می دهد. این ابزار می تواند رتبه بندی و آگهی رایگان اینترنتی شما را در نتایج جستجوی محلی تقویت نماید.

مطالعه مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم.

رتبه بالا در جستجوی محلی نشان می دهد شما یک شرکت قانونی و مرتبط هستید: اگر شش ماه پیش تعطیل شدید، رتبه ‘۱ در Google’ ‘مکان های پیتزا در نزدیکی من’ را نمی گیرید بعلاوه، اگر در جستجوی محلی رتبه بالایی داشته باشید، مصرف کنندگان بیشتری کسب و کار شما را نسبت به یک رقیب انتخاب می کنند. در دنیای سریع امروز، راحتی مهم است.

۲- Yext را بررسی کنید

هرچه مکان های کسب و کار شما در اینترنت بیشتر باشد، شانس شما برای نمایش آگهی رایگان اینترنتی در نتایج جستجو بیشتر است و یافتن شما برای مشتریان بالقوه آسان تر است. برای اطمینان از سئو محلی عالی، جزئیات لیست-های شما در هر وب سایت و فهرست آنلاین باید مطابقت داشته باشد.

به عنوان مثال، اگر وب سایت شما شماره تلفن جدید شرکت شما را ذکر کند، اما شماره تلفن قدیمی شما را ذکر کند، این ناسازگاری می تواند به سئو شما آسیب برساند. وب را اسکن می کند تا هر مکان کسب و کار شما را در لیست خود پیدا کند، بنابرای ن می توانید برای تضمین صحت، لیست های خود را تغییر دهید.

۳ – در رویدادهای شبکه و میکسرها شرکت کنید

برقراری ارتباط با همکاران حرفه ای در رویدادهای شبکه صنعتی فرصتی عالی برای ملاقات با مصرف کنندگان بالقوه در مکانی است که مشتاقانه در مورد تجارت شما بحث می کنند. تعدد رویدادهای شبکه به مردم اطمینان می دهد که از صلاحیت بالا برخوردار هستید. به عنوان مثال، یک رویداد ‘بهترین استارت آپ های فناوری ۲۰۲۰’ در درجه اول با شرکت کنندگان علاقه مند به فناوری و استارتاپ ها پر می شود. به ویژه برای مشاغل کوچک که به دنبال ایجاد اولین ارتباطات خود هستند، شبکه سازی فرصتی است تا آگهی رایگان اینترنتی خود را در آنجا مطرح کنید، با شرکای بالقوه ملاقات کنید و فرصت هایی برای رشد پیدا کنید. بعلاوه، این کار شما را در جریان روند صنعت خود قرار خواهد داد.

استارت آپ

۴- در یک انجمن یا رویداد محلی صحبت کنید

۵- بروشور بگذارید

قرار دادن بروشور در کتابخانه های محلی، کافی شاپ ها و مشاغل یک روش منحصر به فرد برای بازاریابی در مکان های آفلاین است که مردم وقت زیادی را در آنها می گذرانند. می توانید بروشور رایگان در پاورپوینت یا بوم نقاشی ایجاد کنید. بسته به صنعت شما، حتی ممکن است به شما کمک کند تا مشتری ایده آل خود را بدست آورید. برای مثال اگر شما یک فیزیوتراپیست هستید، ممکن است بتوانید بروشورهایی را به سالن های ورزشی محلی یا بیمارستان های اطراف تحویل دهید.

۶- آگهی رایگان اینترنتی را در فیس بوک با هدف جغرافیایی اجرا کنید.

فیس بوک بیش از هر سیستم عامل دیگری قابلیت تبلیغات هدفمند را دارد. علاوه بر این که می توانید بر اساس علایق یا شرح وظایف برای نوع خاصی از مشتری تبلیغ کنید، می توانید افرادی را که در یک مکان خاص با این معیارها سازگار هستند، هدف قرار دهید. با صرف هزینه اندک در یک کمپین فیس بوک با هدف جغرافیایی، با گذشت زمان یک سایت محلی ایجاد می کنید. برای درگیر کردن این مخاطبان جدید، حتماً به ارسال محتوای عالی نیز ادامه دهید.

مقاله دیگر :   تکنیک ها و روش های نوآورانه برای افزودن ابزارک به وردپرس

۷- در کارزارهای پست مستقیم سرمایه گذاری کنید

با ارسال نامه مستقیم، خواهید فهمید که مخاطبان مناسب در منطقه نزدیک تبلیغات شما را دریافت می کنند. اگرچه ممکن است یک دسته از ارسال کنندگان پست برای انجام مشاغل مختلف کافی نباشد، اما انجام فعالیت های مکرر توزیع تعداد برداشت شما از مخاطبان خود را افزایش می دهد، که به نوبه خود باعث آگاهی از برند می شود و شما را از این نظر بالا نگه می دارد. با کمال تعجب، روش های رایگان زیادی نیز برای آگهی رایگان اینترنتی وتکمیل تلاشهای تبلیغاتی شما وجود دارد. با در نظر گرفتن تاکتیک های تبلیغات رایگان در استراتژی خود، می توانید برخی از هزینه های غیرضروری را حذف کنید و بودجه خود را به کارهای مهمتر و طولانی مدت اختصاص دهید.

۸- فیلمهای YouTube ایجاد کنید

یوتیوب بیش از دو میلیارد کاربر فعال دارد که تقریبا نیمی از افراد در اینترنت را شامل می شود. علاوه بر این، در یک مطالعه اخیر، ۸۴٪ از مردم گفتند که پس از تماشای ویدیوی یک مارک متقاعد شده اند که چیزی خریداری کنند و مردم گزارش کردند که دو برابر بیشتر از هر نوع محتوای دیگر احتمال دارد که فیلم ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. ایجاد ویدیوهای جذاب، آموزنده و با قابلیت اشتراک گذاری YouTube یکی از کارآمدترین روش های فروش نام تجاری شما است. اگر درست انجام شود، فیلم های بینندگان را به اندازه کافی سرگرم می کند تا آگهی رایگان اینترنتی شما را به اشتراک بگذارند و وب سایت شما را جستجو کنند.

۹- با برنامه های عکس و فیلم تجربه کنید

در حالی که فیس بوک، توییتر و می توانند بسترهای خوبی برای شروع باشند، اما گسترش آن به برنامه های موبایلی مانند اینستاگرام یا به شما فرصت بیشتری می دهد تا عکس های محصول را نشان دهید یا از استراتژی بصری به شدت تحت تأثیر بازاریابی تأثیرگذار برای آگهی رایگان اینترنتی استفاده کنید.

گذشته از گسترش آگاهی با تصاویر رایگان از محصول یا خدمات شما، بیشتر سیستم عامل های اجتماعی، از جمله فیس بوک، ویژگی های ویدیویی و داستانی زنده را ارائه می دهند که به شما امکان می دهد تبلیغات ویدیویی مربوط به محصولات خود را ارائه دهید. به عنوان مثال، شما می توانید از یا به عنوان خروجی برای انتشار آموزش استفاده از محصولات خود استفاده کنید. از آنجا که این فیلم ها و عکس ها در شبکه های اجتماعی قرار دارند، می توانید با هشتگ گذاری، ایجاد زیرنویس های جالب و تشویق طرفداران برای واکنش دادن با عملکردهایی مانند ‘پسندیدن’ یا نظر، قابلیت اشتراک گذاری آنها را افزایش دهید.

منبع

ادامه مقاله در سایت منبع

امروزه استفاده از اینستاگرام رشد چشمگیری داشته است. اینستاگرام دیگر نه یک شبکه اجتماعی بلکه به و فروش تبدیل شده است. استفاده از فنون باعث شده است که این شبکه اجتماعی به عنوان یک پلتفرم جالب و مهم در کسب و کارهای کوچک و بزرگ تبدیل شود.

بازاریابی محتوا در اینستاگرام و قواعد آن

حتی در این شبکه اجتماعی هم محتوا باید دارای قاعده و چارچوب مشخصی باشد. با توجه به حجم محتویات تصویری و متنی وارد شده در این پلتفرم اجتماعی لزوم استفاده از قواعد و در اینستاگرام به شدت احساس می شود .

می تواند به راحتی جذب مخاطب کند و به آنها دلیل بدهد که صفحات شما و محصولات شما را دنبال کنند. بنابرای ن با استفاده درست از بازاریابی محتوا در اینستاگرام شما می توانید به راحتی کسب و کار خود را گسترش دهید .

اهمیت تولید محتوا در اینستاگرام

اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی وظیفه خاصی را انجام می دهد. این شبکه اجتماعی انسان ها و کاربران را بر اساس علایق و موارد مورد علاقه شان به یکدیگر نزدیک می کند تا انسان ها بتوانند راحت تر با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

با توجه به همین ماهیت اگر شما بتوانید با استفاده از تولید محتوا در اینستاگرام و استفاده از قواعد بازاریابی محتوا در اینستاگرام مخاطبان زیادی را در صفحه خود جذب کنید در نتیجه می توانید روی گستره زیادی از افراد تاثیر گذار باشید.

تنها راه جذب مخاطب در اینستاگرام استفاده از فرآیند تولید محتوا در اینستاگرام است. هرچه محتوای شما برای کاربر جذاب تر باشد او بیشتر از صفحه شما بازدید خواهد کرد. برای تولید محتوا در اینستاگرام شما باید با ماهیت این شبکه آشنا باشید. در هر شبکه اجتماعی با شبکه دیگر متفاوت است .

جالب است بدانید اینستاگرام مجموعه تولید محتوای صفحه شما را تحلیل می کند. برای اینستاگرام مهم است که چه زمانی اطلاعات خود را منتشر می کنید، آیا اطلاعات شما جعلی است یا اینکه خودتان آن را تولید کرده اید. چه مقدار از محتوای شما تصویری و چه مقدار صوتی یا متنی است. چه مقدار اطلاعات در روز منتشر می کنید؟ اطلاعات شما چقدر برای کاربران مفید است. چقدر کاربران از اطلاعات شما استفاده می کنند و آن را به اشتراک می گذارند. پس ببینید اینستاگرام نه تنها به توجه ویژه ای دارد، بلکه به بررسی دقیق آن نیز می پردازد.

اصول تولید محتوا در اینستاگرام

برای اینکه بتوانید به صورت اصولی فرآیند بازاریابی محتوا در اینستاگرام را انجام دهید باید با آشنا شوید. شما می توانید با رعایت این اصول محتوای مناسبی را تولید کرده و سپس نسبت به نشر آن با استفاده از قواعد بازاریابی خود در اینستاگرام اقدام نمایید .

  • بیو قوی:

  • اهداف قابل اندازه گیری:

یک استراتژی خوب با اهداف کاملاً مشخص شروع می شود که می توانید در طول مسیر خود اندازه گیری و نظارت کنید. هیچ صفحه اینستاگرامی بدون آنها کامل نمی شود. به یاد داشته باشید که اهداف خوب مشخص، قابل اندازه گیری، واقع بینانه، قابل دستیابی هستند. ممکن است لازم باشد چندین هدف کوچک تعیین کنید که منجر به یک هدف بزرگتر می شود. همانطور که اهداف خود را زیر نظر می گیرید و موفقیت های خود را مشخص می کنید، انگیزه ای را حفظ خواهید کرد که شما را از طریق یک کمپین بازاریابی موفق هدایت می کند. اولین هدف شما باید ۱۰۰۰ فالوور، سپس ۵۰۰۰، سپس ۱۰۰۰۰ و بیشتر باشد. هنگامی که به ۱۰۰۰۰ فالوور رسیدید، به طور خودکار یک برند معتبر و تایید شده در اینستاگرام در نظر گرفته می شوید که نقطه عطفی برای تبلیغات شماست! رشد فالوور چیزی است که به طور طبیعی با استفاده از تاکتیک هایی مانند ارسال مداوم، محتوای با کیفیت و محتوای انتخاب شده برای مخاطبان خود به وجود می آید. زمان و فداکاری می طلبد، اما اگر ثابت قدم باشید و با هر پستی ارزش بیافزایید، فالوورهای شما همچنان رشد خواهند کرد.

مقاله دیگر :   تکنیک ها و روش های نوآورانه برای سایت جامع تولید محتوا | آموزش قدم به قدم

  • کیفیت :

محتوا با کیفیت نامناسب می تواند به راحتی تمام استراتژی ها و قواعد را نابود کند. فرقی نمی کند محتوا عکس باشد یا متن یا ویدئو، باید همراه به کیفیت محتوا اهمیت داد. با توجه به ماهیت اینستاگرام که یک شبکه اجتماعی بصری است باید به این نکته توجه داشت که کیفیت محتوا در نتیجه نهایی بازاریابی محتوا در اینستاگرام نتیجه بسیار زیادی خواهد داشت .

  • تم ثابت:

یکی از اصول بازاریابی خوب اینستاگرام که اغلب نادیده گرفته می شود، استفاده از یک موضوع کاملاً مشخص در پروفایل شما است. یک موضوع به صفحه شما ظاهری منسجم می دهد به طوری که وقتی کاربران تصاویر شما را می بینند، بدانند که شما هستید. یک موضوع را می توان با استفاده از رنگ های مشابه در تصاویر شما، یک فیلتر ثابت برای عکس های شما، زوایای منحصر به فرد در عکس های شما یا یک موضوع خاص به دست آورد. همه اینها بخشی از برندسازی قوی است تا بتوانید طرفداران زیادی برای کمپین های بازاریابی خود جلب کنید.

  • محتوای بصری :

  • تولید محتوا بر اساس مخاطبان خود و شخصیت آنها:

یکی از ابتدایی ترین اصول بازاریابی محتوا در اینستاگرام این است که بر اساس علایق مخاطبان و شخصیت کلی آنها محتوا تولید کنید. نوع مخاطبان شما با صفحات دیگر فرق دارد. همانطور که کسب و کار شما با کسب و کار دیگران فرق دارد .با توجه به همین اصل باید در ابتدا مخاطبان خود را به خوبی شناسایی کرده و سلایق و علاقه آنها به خوبی مطلع شوید. اینستاگرام ابزار های جالبی در این زمینه در اختیار افراد قرار داده است و شما به راحتی می توانید با استفاده ازاین ابزار ها نسبت به طراحی برنامه تولید محتوا و بازاریابی محتوا در اینستاگرام اقدام کنید .

* استفاده از ابزار گوش دادن اجتماعی برای گفتن آنچه مصرف کنندگان در مورد برند شما می گویند

* گفتگو با مخاطبان خود برای یادگیری آنچه می توانید بهبود بخشید

* نظارت بر روندهایی که مخاطبان فعلی شما دنبال می کنند تا استراتژی های بازاریابی منطبق را ایجاد کنند

  • نحوه استفاده و کاربرد و ارزش محصولات خود را نشان دهید:

هرچه مخاطبان شما بیشتر باشد کنجکاوی آنها در خصوص اینکه محصولات شما چه کاربردی دارد؟ به چه دردی می خورد؟ و یا اصلا چه ارزشی دارد بیشتر می شود. در بازاریابی محتوا در اینستاگرام شما باید در ابتدا به مخاطبین خود که در واقع مشتریان شما هستند نشان دهید که محصول و یا خدمات ارائه شده از جانب شما ارزش زیادی برای شما و این افراد دارد.

برای این کار باید ویدیو ها و تصاویری از محصولات و خدمات خود و نحوه کارکرد آنها به مخاطبین خود ارائه دهید. این کار باعث میشود که مخاطبین شما به راحتی با محصول و خدمت شما ارتباط برقرار کرده و نسبت به کارایی و ارزش آن مطلع شوند.

  • استفاده از محتوای ایجاد شده توسط کاربران و مخاطبان شما:

یکی از در اینستاگرام استفاده از محتوای کاربران است. شما باید در صفحه اینستاگرام خود عکس ها و ویدیو هایی منتشر کنید که در آن کاربران و مخاطبان شما به چهره و حالتی از رضایتمندی در حال استفاده از کالا و یا خدمات شما هستند .

با این کار شما حس اعتماد سازی را با استفاده از این نوع محتوا ایجاد کرده اید. این نوع استراتژی محتوایی در خصوص بازاریابی محتوا در اینستاگرام توسط تمامی کمپانی ها و شرکت های بزرگ و کوچک انجام می شود .

  • ارسال محتوا و پست منظم در اینستاگرام:

یکی از راز های موفقیت در بازاریابی محتوا در اینستاگرام این است که شما به صورت منظم پست های خود را ارسال کنید. شما برای این کار می توانید از تقویم محتوایی استفاده کنید. یکی از ارکان موفقیت در بازاریابی محتوا در اینستاگرام محسوب می شود. شما با استفاده از یک تقویم محتوایی می دانید که در چه روزی باید چه نوع محتوایی را منتشر کنید و همچنین دیگرمناسبت های ( ملی، مذهبی، اجتماعی، و … ) را از دست نمی دهید .

با این حال، فقط به خاطر ارسال پست، محتوایی را ارسال نکنید. اگر چیزی با کیفیت برای گفتن ندارید، ارزش گذاشتن در صفحه شما را ندارد. بهتر است که سه بار در هفته با بالاترین کیفیت پست ارسال کنید تا اینکه هر روز با محتوای پایین تر پست کنید.

  • استفاده از قابلیت تبلیغات در اینستاگرام:

بازاریابی محتوا در اینستاگرام بدون استفاده از قابلیت می تواند کاری طولانی و زمان بر باشد. شما به راحتی می توانید از قابلیت های تجاری اینستاگرام برای معرفی و ارائه محصول و خدمات خود استفاده کنید. استفاده از قابلیت promote اولین انتخاب برای شما است .در صورتی که استفاده از این قابلیت برای شما امکان پذیر نیست شما می توانید از یک روش جالب دیگر استفاده کنید. تبلیغ در صفحات و پیج های معروف! شما می توانید استراتژی بازاریابی محتوا در اینستاگرام خود را بر اساس تبلیغ کالا و خدمات خود در صفحات و پیج های معروف و پرمخاطب دیگر انجام دهید. می توانید با افراد معروف مانند اینفلوئنسر ها نیز در این زمینه همکاری داشته باشید .

اینستاگرام پلتفرمی برای ایجاد ارتباط است. مصرف کنندگان دوست دارند برندها را دنبال کنند، اما فقط در صورتی که احساس کنند سود متقابل دریافت می کنند. آنها دوست ندارند از تبلیغات یا پست های تبلیغاتی بیش از حد اذیت شوند. بنابرای ن، قانون ۸۰/۲۰ را در تبلیغات در پست های اینستاگرام خود دنبال کنید. فقط ۲۰ درصد از پست های شما باید تبلیغاتی باشد در حالی که ۸۰ درصد دیگر همه در مورد ایجاد برند شما، ایجاد ارتباطات، ایجاد ارزش برای مخاطبان و فقط بودن شما هستند.

با توجه به موارد اعلام شده در بالا، همان طور که مطالعه کردید استفاده از قابلیت ها و خصوصیت های جالب اینستاگرام می تواند به پیشبرد اهداف شما در بازاریابی محتوا در اینستاگرام کمک زیادی کند. شما می توانید با استفاده از این قابلیت ها به راحتی محصول و خدمات مورد نظر خود را تبلیغ و به مشتریان خود ارائه کنید .

ادامه خواندن در سایت منبع