جدید ترین مقالات - توسعه فردی، روانشناسی،سبک زندگی،آموزش های کاربردی،علمی، فرهنگی خبری
تکنیک های نوین برای 
انتخاب اسم برای  پیج | قبلا تجربه شده

تکنیک های نوین برای انتخاب اسم برای پیج | قبلا تجربه شده

اولین قدم برای ایجاد یک برند در فضای آنلاین، ایجاد یک پروفایل عالی برای پیج اینستاگرام است. زیرا در حال حاضر این شبکه اجتماعی بیشترین کاربر و محبوبیت را دارد. یکی از مهم ترین عوامل برای ساخت برند از طریق پروفایل اینستاگرام، انتخاب اسم برای پیج اینستاگرام است. در واقع این اسم، نام کاربری پیج شما در این شبکه اجتماعی محسوب می‏شود. تعداد زیادی پیج تجاری و شخصی در اینستاگرام وجود دارد که قبلاً یک اسم یا نام کاربری عالی را برای خود انتخاب کرده اند.

اینستاگرام

اگر شما می خواهید در بین سایر کاربران متمایز باشید، در فعالیت های بازاریابی اینستاگرام موفق شوید، تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید و رشد کنید، باید با کمک شیوه های مناسب، فرآیند انتخاب اسم برای پیج اینستاگرام خود را انجام دهید تا بهترین نام کاربری را انتخاب کنید و در بین رقبای خود متمایز باشید. در این مقاله ما بهترین نکات و ایده ها را به منظور انتخاب اسم برای پیج اینستاگرام جمع آوری کرده ایم که به شما کمک می کنند تا بهترین اسم را برای پروفایل اینستاگرام خود انتخاب کنید.

ایده

مهم ترین اصول انتخاب نام کاربری برای پیج اینستاگرام

شما باید هنگام انتخاب اسم برای پیج خود به اصول اساسی زیر توجه کنید:

  • هنگام انتخاب اسم برای پیج اینستاگرام خود نباید نگران استفاده کاربران از حروف کوچک و بزرگ باشید. به عنوان مثال کاربران با تایپ STATUSBREW @ و statusbrew @ به یک صفحه هدایت می شوند.​

  • سعی کنید از خط کوچک (_) و اعداد زیاد و پشت سرهم استفاده نکنید (به جز در مواردی که آن ها بخشی از برند شما هستند).

  • همیشه در انتخاب نام کاربری برای پیج اینستاگرام خود دقت کنید تا اسم انتخاب شده، مشابه نام کاربری سایر شبکه های اجتماعی شما باشد. یعنی نام کاربری شما باید از نظر نگارش و فاصله بین حروف، مشابه نام سایر شبکه های اجتماعی شما باشد.

    شبکه های اجتماعی

  • در هنگام انتخاب اسم برای پیج اینستاگرام، کوتاه بودن و یادآوری آسان آن، اهمیت زیادی دارد. به عنوان مثال، با اینکه شرکت استارباکس دوست دارد نام کاربری @ YourNumber1CoffeePlace را برای پیج اینستاگرام خود انتخاب کند، اما با در نظر گرفتن دو اصل کوتاه بودن و یادآوری آسان، starbucks@ را برای پیج خود انتخاب کرده است.

مقاله دیگر :   نکته های ارزشمند در موردرتبه بندی محتوا

چگونه بهترین نام کاربری را برای پیج اینستاگرام خود انتخاب کنیم؟

همیشه مناسب برای پیج اینستاگرام چالش برانگیز است. برخی از افراد به انتخاب اسم برای پیج اینستاگرام خود اهمیت نمی دهند. درحالی که برخی دیگر خلاقیت زیادی دارند. هنگام یافتن یک نام کاربری عالی برای پروفایل اینستاگرام خود باید دقت کنید که نام انتخاب شده، هم خلاقانه و هم ساده باشد. بنابرای ن ما در این بخش به چند نکته مهم برای انتخاب یک نام کاربری خلاقانه و ساده پرداخته ایم که شما می توانید از آن ها برای انتخاب بهترین اسم پیج اینستاگرام استفاده کنید.

خلاقیت و نوآوری

  • اسم پیج اینستاگرام شما باید مرتبط با حوزه فعالیت شما باشد

اگر پیج اینستاگرام شما مرتبط با عکاسی، تناسب اندام یا هنر است، کلمات موجود در نام کاربری شما هم باید مرتبط با حوزه فعالیت شما در اینستاگرام باشد. با رعایت این نکته افراد راحت تر می توانند بین اسم پیج اینستاگرام شما و برند شما ارتباط برقرار کنند. به عنوان مثال، اگر نام کاربری اینستاگرام شما ‘fitness است و فید شما پر از پست هایی است که ارتباطی با تناسب اندام ندارد، کاربران، پیج شما را فالو نخواهند کرد.

نام کاربری پیج اینستاگرام شما باید به گونه ای باشد که کاربران فقط با نگاه کردن به آن، ارتباط آن را با صفحه شما تشخیص دهند. همچنین، در هنگام انتخاب اسم برای پیج اینستاگرام خود باید تلاش کنید، اسم موردنظر شما حرفه ای به نظر برسد و در آن از کلمات با معنی و قابل درک استفاده شده باشد. هرگز از کلمات بی ارتباط با اسم پیج خود استفاده نکنید.

زیرا چنین اسم هایی غیرحرفه ای به نظر می رسند و ممکن است فالوورهای شما ریزش پیدا کند. علاوه بر این، استفاده از کلمات بی معنی در نام کاربری اینستاگرام نشان دهنده آن است که شما به صفحه اینستاگرام خود اهمیت نمی دهید. از طرف دیگر، اگر از کلمات معنی دار و مرتبط با فعالیت برند خود در اسم پیج اینستاگرام خود استفاده کنید، مخاطبان هدف فقط با خواندن نام کاربری پیج شما ترغیب می شوند شما را فالو کنند.

مقاله دیگر :   نکته های ارزشمند و حرفه ای در موردافزایش بازدید

مخاطبان هدف-پرسونای مخاطب

  • در هنگام انتخاب اسم برای پیج اینستاگرام نباید بیش از حد از کاراکترها استفاده کنید

شما باید تا حد امکان تلاش کنید تا اسم پیج اینستاگرام خود را ساده نگه دارید. بنابرای ن بهتر است از نقطه، خط کوتاه (-) یا اعداد استفاده نکنید، مگر اینکه واقعاً مجبور باشید آن را در نام کاربری اینستاگرام خود بگنجانید. یک اسم اینستاگرام عالی، یک کلمه بدون هیچ نوع کاراکتری است. هنگامی که مجبور هستید کاراکترهای خاصی مانند خط کوتاه یا نقطه را در اسم پیج اینستاگرام خود اضافه کنید، سعی کنید تعداد آن ها را به حداقل برسانید.

  • نام کاربری را برای سئوی اینستاگرام بهینه سازی کنید

    بهره وری-بهینه سازی

اگر می خواهید جستجوی پروفایل اینستاگرام شما برای مخاطبان شما آسان باشد، باید مطمئن شوید که اسم اینستاگرام شما بر اساس در اینستاگرام به خوبی بهینه سازی شده است. بنابرای ن در هنگام انتخاب اسم برای پیج اینستاگرام خود باید اصول سئو را رعایت کنید. شما برای انجام این کار باید چند مرحله مهم را اجرا کنید:

مرحله اول: باید اطمینان حاصل کنید که کلمه کلیدی اصلی شما، در اسم پیج اینستاگرام شما گنجانده شده است. بنابرای ن وقتی فردی در حال جستجوی محتوایی در حوزه فعالیت شما است، می تواند اکانت اینستاگرام شما را در نتایج جستجوی اکانت‏های پیشنهاد شده، مشاهده کند. به عنوان مثال، اگر کار شما فروش کاپ کیک است، می توانید از کلمه ‘‘ bakery در اسم پیج اینستاگرام خود استفاده کنید.

مرحله دوم: نام کاربری پیج اینستاگرام شما باید متمایز، کوتاه باشد و به راحتی خوانده شود. هرگز از کلماتی که بیش از حد پیچیده هستند استفاده نکنید. علاوه بر این مخاطب هدف شما باید به خوبی معنای آن را درک کند. به عنوان مثال نام کاربری اینستاگرام freshbakery @ بهتر از delectablecakes @ است. زیرا اکثر کاربران برای پیج‏های کیک به دنبال یافتن کلمه ‘تازه ‘ هستند، نه کلمه ‘خوشمزه ‘.

مقاله دیگر :   روش های سریع و آسان در موردبهترین روش‌های تبلیغات

مرحله سوم: در هنگام انتخاب اسم برای پیج اینستاگرام خود، هیچ وقت از کاراکترهای بی ربط مانند هشتگ، ایموجی یا اعداد غیر مرتبط استفاده نکنید. برای مثال، نام کاربری cool$$xoxogirl @ ممکن است یک اسم جدید به نظر برسد. اما چنین نام های کاربری، شانس زیادی برای نمایش در نتایج جستجو ندارند.

مرحله چهارم: اسم پیج اینستاگرام شما باید بر اساس زبان مخاطب هدف شما و با کاراکترهای محدود انتخاب شده باشد.

  • نام کاربری اینستاگرام شما باید با نام کاربری سایر شبکه های اجتماعی شما مطابقت داشته باشد

اکثر برندها برای کسب و کار خود فقط در یک پلتفرم اجتماعی، صفحه ندارند. بنابرای ن هنگام پیج اینستاگرام خود باید بررسی کنید که اسم انتخاب شده، مشابه اسامی سایر اکانتهای شبکه های اجتماعی شما است یا خیر. اما چرا باید از یک نام کاربری خاص و ثابت در همه پلتفرم های شبکه های اجتماعی استفاده شود؟

– یک نام کاربری ثابت، برند شما را حرفه ای و معتبر جلوه می دهد.

– کاربران، هویت و محتوای شما را در سایر پلتفرم ها با نام کاربری اینستاگرام شما مطابقت می دهند.

در پایان ذکر این نکته ضروری است که هنگام انتخاب اسم برای پیج اینستاگرام خود، باید حتماً از روش طوفان فکری استفاده کنید. این روش به شما در ایجاد نام های خلاقانه، جدید و مرتبط کمک می کند. علاوه بر این شما نباید افکار خلاقانه ذهن خود را نادیده بگیرید و از نوشتن ایده های جدید هراس داشته باشید. در نهایت شما باید مطمئن شوید که در محتوای پست شده شما دارای حداقل یک کلمه مرتبط با نام کاربری اینستاگرام شما است.

محتوای کامل در سایت منبع