جدید ترین مقالات - توسعه فردی، روانشناسی،سبک زندگی،آموزش های کاربردی،علمی، فرهنگی خبری
نکته های بسیار مهم در مورد
رتبه‌بندی سئوی سایت

نکته های بسیار مهم در مورد رتبه‌بندی سئوی سایت

تجزیه و تحلیل طول محتوای متن ) تعداد کلمات محتوا( توسط Yoast سئو بررسی می شود. برای پست ها و یا صفحات وب، توصیه می کنیم بیش از ۳۰۰ کلمه بنویسید. آیا این برای سئو خوب است؟ تعداد کلمات بیشتر به گوگل کمک می کند موضوع متن شما را بهتر بفهمد و به طور کلی، گوگل تمایل دارد مقالات طولانی را، بالاتر رتبه بندی کند. ما توصیه نمی کنیم فقط به خاطر آن محتوا اضافه کنید. هیچ کس تمایل ندارد مقالات طولانی و بد نوشته شده را بخواند. کیفیت و کاربرپسند بودن هنوز حرف اول را می زند.

دلیل مهم بودن تعداد کلمات محتوا در پست یا صفحه وب

تعداد کلمات محتوا یا متن شما چقدر است؟ و چرا در رتبه بندی سئوی سایت مهم است؟ تعریف تعداد کلمات متن کاملا واضح است. اگر برای پست های طولانی و با کیفیت وبلاگ، ۱۰۰۰ کلمه یا بیشتر بنویسید، شانس بالاتری برای رتبه بندی در گوگل دارید. ما مقالاتی را نوشتیم که بیش از ۲۵۰۰ کلمه بودند. آن ها به رشد ترافیک اینترنتی ما کمک کردند چرا که محتوای اساسی بودند. در ادامه به این که چقدر مقالات به سئو کمک می کنند، می پردازیم.

چقدر تعداد کلمات مقالات به سئو سایت کمک می کنند؟

سئو سایت

زمانی که متن شما طولانی تر باشد، گوگل سرنخ بیشتری درباره ی موضوع شما در اختیار خواهد داشت. هر چه تعداد کلمات استفاده شده در محتوا بیشتر و مقاله شما سئو شده تر باشد، اغلب اوقات تمرکز روی عبارت کلیدی شما بیشتر نشان داده می شود. هرچند بهانه ای برای پر کردن کلمات کلیدی نیست! اگر شما مقاله خود را به طور طبیعی بهینه کنید، تمرکز شما برای عبارت کلیدی در متن ظاهر می شود. هم چنین می توانید از مترادف بیشتر و عبارات کلیدی مرتبط به جای آن استفاده کنید. در یک پست طولانی تر، می توانید عنوان ها، لینک ها و تصاویر بیشتری اضافه کنید که در آن ها نیز می توانید عبارت کلیدی را ذکر نمایید. بنابرای ن محتوای بیشتر در اینجا به معنای اطلاعات با کیفیت بیشتر در موضوع است.

هم چنین متنی با تعداد کلمات بیشتر ممکن است به شما کمک کند تا برای چندین متن طولانی از عبارت کلیدی که محتوای خود را برای آن بهینه کرده اید، رتبه بندی کنید. دلیل این امر آن است که، در یک متن طولانی، شما احتمالا به موضوعات مختلفی می پردازید. مقاله یا سایر پست های شما که در زیرمجموعه قرار می گیرند، این فرصت را دارند تا در نتایج جستجو برای انواع مختلف عبارت کلیدی شما نتیجه بگیرند. اگر چند لینک دهی داخلی هوشمند انجام دهید ، حتی می توانید میزان مراجعه به پست گسترده ای را که نوشته اید، افزایش دهید. این به شما کمک می کند ترافیک ارگانیک بیشتری به سایت خود هدایت کنید.

هم چین، اگر یک صفحه از چند کلمه تشکیل شده است، گوگل به احتمال زیاد آن را به عنوان محتوای کوتاه تصور می کند. همه موتورهای جستجو قصد دارند بهترین پاسخ را به سوالات مردم ارائه دهند. مطالب کوتاه، کمتر جواب کامل می دهد و نیازهای مردم را برآورده می کند. در نتیجه، احتمالا رتبه خیلی بالایی نخواهد داشت.

مقاله دیگر :   راهکارهای کلیدی برای bootstrap

Yoast سئو چه مواردی را بررسی می کند؟

بررسی طول متن (تعداد کلمات به کار رفته در محتوا) در Yoast سئو:

Yoast سئو به شما در بررسی طولانی بودن متن، کمک می کند. این بررسی بخشی از تجزیه و تحلیل سئو است و شما می توانید آن را در برگه سئو در جعبه متا Yoast سئو پیدا کنید. در این صفحه، تعداد کلماتی را که اضافه کرده اید و این که آیا تعداد کلمات کافی برای رتبه بندی دارید، محاسبه می شود.

هر صفحه در سایت شما باید تعداد مشخصی از کلمات را داشته باشد تا بتواند رتبه بندی شود. حداقل طول متن شما به نوع صفحه بستگی دارد. بنابرای ن صفحات طبقه بندی شده، به محتوای کمتری نسبت به پست های وبلاگ احتیاج دارند، در حالی که صفحه محتوای اصلی، باید جامع و دارای تعداد قابل توجهی کلمات باشد.

در جدول زیر می توانید نحوه ی ارزیابی صفحات مختلف را مشاهده کنید. اگر در یک صفحه کمتر از حداقل کلمات داشته باشید، در بازخورد Yoast یک گلوله قرمز دریافت خواهید کرد. برعکس، هنگامی که طول پست در صفحه شما خوب باشد، یک نقطه گلوله سبز دریافت می کنید.

طبقه بندی صفحه

> 250 کلمه

پست منظم یا صفحه

> 300 کلمه

صفحه محتوای اصلی

> 900 کلمه

حداقل تعداد کلمات در هر نوع صفحه برای دریافت گلوله سبز در Yoast سئو

بررسی محتوا کافی نیست:

در تجزیه و تحلیل خوانایی، اگر پست یا صفحه شما بیشتر از ۵۰ حرف نباشد، Yoast سئو با یک گلوله قرمز یا نارنجی به شما بازخورد می دهد. برای ارزیابی صحیح خوانایی محتوای خود، Yoast سئو به حداقل تعداد حرف نیاز دارد. اگر پست یا صفحه شما کمتر از ۵۰ حرف داشته باشد، بررسی های خوانایی افزونه نمی تواند بهترین نتیجه را به شما بدهد. در اکثر موارد، نمی توانید با چنین دامنه کوتاهی بهترین پاسخ را به مخاطبان خود بدهید.

چگونه می توان یک پست طولانی با کیفیت بالا نوشت؟

ممکن است مقالات گسترده ای که برای مردم نوشته شده است، مزایایی نسبت به پست کوتاه داشته باشد. اما در حالی که شما مشغول نوشتن پست هایی با تعداد کلمات بالا هستید، حفظ کیفیت متن در سطح بالا، اهمیت بسزایی دارد. محتواهای خوانا، با کیفیت خوب، ساختار مناسب میتوانند محتوای اصلی سایت شما باشند.

نوشتن محتوای با کیفیت بالا کار سختی است. به خصوص هنگامی که هدف شما نوشتن مقالاتی با تعداد کلمات بالا برای رشد ترافیک اینترنتی و سئو سایت باشد. اگر نویسنده ماهری هستید، می توانید پست های بسیار طولانی با بیش از ۱۰۰۰ کلمه بنویسید. اگر تجربه کمتری دارید، به شما توصیه می کنیم حدود ۷۰۰-۸۰۰ کلمه را مدنظر قرار دهید. در هر صورت اطمینان حاصل کنید و جنبه های زیر را در ذهن داشته باشید:

سئو سایت یا بهینه سازی وب سایت برای  موتور های جستجو

متن های خوانا بنویسید

مهم ترین چیز هنگام نوشتن پست خصوصا پست هایی با تعداد کلمات بیشتر در آن محتوا، این است که برای مخاطبان خود بنویسید. ممکن است واضح به نظر برسد، اما به طور شگفت انگیزی آسان است که حواس شما را پرت کند و شروع به اضافه کردن اطلاعات بی ربط کنید. بنابرای ن با فکر کردن در مورد سوالاتی که خواننده می تواند در مورد موضوعی که پوشش می دهید ، داشته باشد، شروع کنید. سپس، پاسخ های روشنی به این سوالات ارائه دهید. البته پاسخ ها باید به خوبی نوشته شده و خوانا باشد.

مقاله دیگر :   ترفندها و راهکارهای نوین برای پیشنهاد نام شرکت | تجربه های قبلی

برای متن خوانای خود باید چه کار کنید؟

متن شما باید از یک خط فکری و منطقی پیروی کند. برای نزدیک شدن به آن، به شما توصیه می کنیم که هر پاراگراف را با یک جمله موضوعی شروع کنید، یعنی جمله ای که ایده اصلی آن پاراگراف را ارائه می دهد. سپس، برای توضیح بیشتر در مورد موضوع، از بقیه پاراگراف استفاده کنید. حتما جملات و پاراگراف های خود را کوتاه نگه دارید. اگر کلمات و جملات غیرضروری پیدا کردید آن ها را حذف کنید. ایده های ارائه دهنده ی شما باید بین پاراگراف ها مرتبط باشد. به همین دلیل استفاده از کلمات گذار (نمونه هایی از کلمات گذار در ادامه متن آورده شده است) فراوان خوب است. برای درگیر کردن مخاطب ممکن است از آن ها بخواهید که عملی انجام دهند (مثلا ادامه متن را بخوانند، به تصویری توجه کنند و …)

ایده

نمونه هایی از کلمات گذار:

کلماتی مانند: سپس، اما، ولی، قبل از، برای مثال، در آهر، در حال حاضر، در طی، بلافاصله، بعدا، در همین حال، اکنون، اخیرا، در همین حا، هم زمان، متعاقبا، به عنوان مثال، به طور خاص، برای نشان دادن، حتی، بر اساس، همچنین، به طور خلاصه و … نمونه هایی از کلمات گذار هستند

از عناوین استفاده کنید

یکی از روش های ساختاری متن شما استفاده از عناوین است. عناوین درون متن دو هدف دارند. اول: آن ها یک سلسله مراتب از بالا به پایین را نشان می دهند. که یک موضوع، به عنوان مثال، دارای سه عنوان فرعی است که در آن بیشتر توضیح داده شده است. عملکرد دیگر برای مرور اجمالی است. با استفاده از عناوین روشن می توانید به خوانندگان خود اطلاع دهید که یک پاراگراف چیست. هم چنین خواندن متن شما را خوشایند می کند، هم چنین یک عنوان به شما می گوید که متن بعدی درباره چه چیزی است.

محتوای اصل بنویسید

اصل بودن با این همه محتوای ساده کار آسانی نیست بلکه سخت ترین است. اما، به آنچه محتوای شما را بی نظیر می کند تامل کنید.، ممکن است آنچه شما با فکر ارائه می دهید متفاوت و بهتر از پیشنهاد رقبا باشد. سپس تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهید تا ببینید مخاطبان شما چه چیزی را جستجو می کنند و رقبای شما در چه شرایطی هستند. آماده سازی با تحقیق، می تواند ایده های زیادی در مورد این که چه چیزهایی باید بنویسید و چگونه خود را در میان مردم متمایز کنید به شما ارائه دهد.

نحوه نوشتن صفحات بایگانی با کیفیت بالا

وردپرس برای گروه بندی مطالب از اصطلاحات طبقه بندی استفاده می کند. کلمه طبقه بندی اساسا اصطلاحی فانتزی برای گروهی از موارد است (صفحات وب سایت) که دارای نقاط مشترکی هستند. وردپرس دارای دو طبقه بندی پیش فرض است:

  • دسته بندی ها
  • برچسب ها

تفاوت بین یک دسته و یک برچسب بیشتر به ساختار مربوط آن می شود. دسته بندی ها سلسله مراتبی هستند که شما می توانید زیر مجموعه هایی در هر یک از دسته ها قرار دهید. اما برچسب ها اینگونه نیستند. وردپرس به طور خودکار برای هر دسته یا برچسب که ایجاد می کنید صفحه ای جدید به وجود می آورد. ما این صفحات را، صفحات بایگانی می نامیم، زیرا آن ها، پست ها یا محصولی را که دارای موارد مشترک هستند بایگانی می کنند. علاوه بر این ها، انواع دیگری از صفحات بایگانی نیز وجود دارند. به عنوان مثال، وردپرس می تواند صفحات را بر اساس تاریخ ارسال و نویسنده پست بایگانی کند. حتی می توانید طبقه بندی سفارشی ایجاد کنید یا از افزونه ای استفاده کنید که یکی آن را ایجاد کرده است.

مقاله دیگر :   بهترین و مناسب ترین روشها برای سئو به زبان ساده

چرا صفحات بایگانی طبقه بندی برای سئو سایت شما مهم هستند؟

صفحات بایگانی و طبقه بندی هنگام ساخت سایت، بسیار ارزشمند هستند. یک ساختار سایت واضح به گوگل و بازدیدکنندگان کمک می کند تا سایت شما را درک و حتی می تواند به شما در رتبه بندی بالاتر کمک کند. برای به دست آوردن بهترین صفحات بایگانی طبقه ‎بندی، باید در آن ها کار کنید. صفحاتی که وردپرس به طور خودکار تولید می کند فقط شامل یک لیست از پست ها بدون هیچ معرفی دیگری است. بنابرای ن، اگر بازدیدکنندگان در یکی از صفحات بایگانی شما قرار بگیرند، اطلاعات زیادی دریافت نمی کنند. آن ها آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا نکنند و بنابرای ن احتمال اینکه صفحه را ترک کنند، افزایش می یابد.

چگونه می توانید صفحات بایگانی طبقه بندی را بهینه کنید؟

برای اینکه بایگانی های طبقه بندی خود را بسیار جذاب کنید، می توانید با این کارها شروع کنید:

  • افزودن یک عنوان واضح؛
  • افزودن مقدمه، قسمتی که محتوای آن صفحه بایگانی را برجسته می کند.

علاوه بر این، می توانید برخی از پیوندها را به محتوای مقدماتی اضافه کنید که به بهترین پست های آن صفحه بایگانی اشاره دارد. این اطمینان زیادی به کاربران می دهد که صفحه در مورد چه چیزی است. برای توصیف در صفحات بایگانی، حداقل ۲۵۰ کلمه را توصیه می کنیم. این کمتر از آن چیزی است که ما برای پست های وبلاگ توصیه کرده ایم. به این دلیل که توصیف صفحه بایگانی هدف دیگری نسبت به پست وبلاگ دارد. این توصیفات به جای کاوش در یک موضوع، به عنوان مقدمه و راهنمای بقیه مطالب موجود در آن صفحه است. این متن ها نباید طولانی باشند. واضح است که شما می خواهید با این صفحات رتبه بندی کنید که صفحات دسته بندی و برچسب به محتوا نیاز دارند.

نتیجه گیری در مورد تعداد کلمات محتوا و سئو سایت

این پست به شما آموخت که تعداد کلمات پست ها و صفحات شما می تواند در رتبه بندی سئو سایت شما تاثیر بگذارد. با این حال بسیار مهم است که شما نباید به خاطر نوشتن جملات طولانی تر، کیفیت متن خود را زیر پا بگذارید. بنابرای ن، از ذهن خود استفاده کنید تا متن های طولانی، خوانا و خوش ساخت بنویسید. هم چنین، فراموش نکنید که صفحات بایگانی خود را با افزودن توضیحات مفید بهبود بخشید!

ادامه خواندن در سایت منبع