جدید ترین مقالات - توسعه فردی، روانشناسی،سبک زندگی،آموزش های کاربردی،علمی، فرهنگی خبری
راهکارهای وایده های خلاقانه برای 
اعتبار برند

راهکارهای وایده های خلاقانه برای اعتبار برند

همه افراد با استفاده از تکنیک های سئو و بازاریابی به دنبال اعتبار برند خود هستند اما چگونه به دست می آید؟ اعتبار کلمه کلیدی در زمینه سئو و بازاریابی محتوا است که همه خواهان آن هستند ولی نمی دانند چگونه آن را به دست آورند و حفظ کنند؟

بهینه سازی سایت برای  موتورهای جستجو (سئو)

افزایش اعتبار برند با محتوای استراتژیک و سئو

سئو سایت یا بهینه سازی وب سایت برای  موتور های جستجو

۱- برای محتوا استراتژی داشته باشید

یکی از تکنیک های مهم برای کسب اعتبار است ولی در صورتی در این کار موفق می شوید که برنامه ریزی داشته باشید. داشتن استراتژی باعث می شود تا تعهد پذیر باشید، آینده نگر باشید، محتوایی تولید می کنید که برای مخاطبان جذاب است.

اشتراک گذاری دانش و محتوای تخصصی باعث ایجاد اعتبار می گردد. در واقع هدف اصلی شما از این کار برآورده کردن نیاز مخاطبان است ولی همین امر برای برند شما مفید می باشد.

۳- در انجمن های مرتبط با کسب وکار خود فعالیت داشته باشید

این نکته ی ساده است که شما انجمن های مرتبط با فعالیت خود را پیدا کنید و با آن ها همراه باشید. شما می توانید به طور منظم در انواع شبکه های اجتماعی مرتبط مطلب بگذارید و با آن ها ارتباط برقرار کنید. با مشارکت در این کار نه تنها به خوبی برند خود را معرفی می کنید بلکه به سایر افراد نیز این فرصت را می دهید که از محتوای شما استفاده کنند.





<p style=شبکه های اجتماعی

شبکه های ا

شبکه های اجتماعی

جتماعی” width=”624″ height=”422″ /><

شبکه های اجتماعی

/p>

شبکه های اجتماعی

۴- از کلمات کلیدی طولانی در محتوای خود استفاده کنید

استفاده از محتوای طولانی و عمیق به شما این فرصت را می دهد تا تخصص و دانش خود را بهتر به نمایش بگذارید. محتوای طولانی ابزاری است شما به آسانی می توانید از آن در جهت افزایش اعتبار برند خود بهره ببرید. پیشنهاد می شود از کلمات کلیدی طولانی و آموزنده ای در متن محتوا استفاده کنید و مراقب باشید تا بهترین نتیجه را داشته باشد.

۵- بر چند موضوع خاص تمرکز داشته باشید

برای افزایش اعتبار برند نیازی نیست در مورد موضوعات مختلف محتوا بنویسید بلکه کافی است بر روی موضوعی خاص تمرکز داشته باشید. سعی کنید به همه ی جنبه های یک موضوع خاص را در نظر داشته باشید و آن را از طریق لینک به یکدیگر ارتباط دهید.

نتیجه گیری کلی:

افزایش اعتبار و حفظ آن فرایندی طولانی مدت است و این هدف در طول یک شب به دست نمی آید. اقدامات مداوم شما به مرور زمان باعث می شود تا در این کار موفق شوید. به عبارتی دیگر کسب اعتبار به معنای استفاده از تکنیک های محتوانویسی و استراتژیک و ، حفظ حضور در اجتماع، برقراری ارتباط با مخاطبان و… است.


فرم درخواست محتوای هدیه

تولید محتوا را جدی بگیرید، تمامی سایتهای برتر مثل دیجی کالا، زومیت، بامیلو، تبیان، ورزش ۳ و غیره با تولید محتوای یونیک و فراوان به موفقیت رسیدند، شما نیز با تعیین استراتژی درست و تولید محتوای منظم و مداوم می توانید موقعیت بازاریابی اینترنتی خود را ارتقا دهید.

ارتقا

اعتبار برند

محتوای استراتژیک

سئو

کلمات کلیدی طولانی

افزایش اعتبار

محتوای کامل در سایت منبع

شامل چه خدماتی است ؟همه کسب وکارها چه آن ها که اول راه هستند

و چه مشاغل در حال رشد به نیاز دارند. برای اینکه بتوانید به هدف نهایی

بازاریابی که همان فروش بیشتر است دست پیدا کنید، باید بهترین خود را در معرض دید

بازاریابی

مشتری دهید؛ این روزها همگانی شدن اینترنت و دسترسی عموم به تلفن های همراه

هوشمند بخش بزرگی از جامعه هدف کسب وکارها را در محیط وب گرد هم آورده است و

بی توجهی به این فضا ممکن است کسب وکار شمارا با بحران های جدی روبه رو کند.

خدمات سئو سایت چیست؟

سئو سایت

کسب ارگانیک ترافیک برای وبسایت شما ارزشمند است. ترافیک روی چه کلماتی؟ ایجاد

ترافیک ارگانیک در چه مدتی؟ افزایش سئو و بازدید سایت کلمه ای است که این روزها در

افزایش بازدید سایت-ترافیک سایت

گوگل سرچ می شود ولی آیا می دانند چیست؟ کاربران به دلیل عدم آگاهی

از وجود یک سرویس دقیقا نیاز خود را سرچ نمی کنند، ولی تلاش می کنند

که از گوگل برای پیدا کردن جواب سوالشان کمک بگیرند.

سئو تضمینی چیست؟

این روزها زیاد می شود که میبینم شده است! بله تضمین برای کسب رتبه.

ولی سئو کاران حرفه ای نگران نیستند، بلکه غیر حرفه ای ها نگران هستند چون

برای کسانی که در کار خود خیلی تجربه و تخصص ندارد بسیار ریسکی

است. تمام هزینه سئو را برگردانید، بله این توقع کارفرما است که هیچ خروجی نگرفته است.

پروژه هایی شروع شده اند که بعد از چند ماه هنوز در ۱۰ صفحه گوگل وجود ندارد. ترسناک است.

خدمات سئو سایت به چه معنا است؟

برای سال ها تبلیغات بهترین راهکار دیدن شدن کسب وکارها بود، اما این روزها مردم از تبلیغات

خسته شده اند و کمتر به آن اعتماد می کنند. بازاریابی درون گرا راهکار جدیدی است که تلاش

خود را بکار می برد که بدون اشاره مستقیم اعتماد مشتری را جلب کرده و او را به استفاده از

خدمات کسب وکارها تشویق کند، خدمات سئو یکی از راهکارهای بازاریابی درون گرا است که

بدون نیاز به هزینه های گزاف تبلیغات، کمک می کند مشتری در موتورهای جستجو شمارا بیابد

و خودش تصمیم بگیرید از آن استفاده کند.

برای دسترسی به خدمات سئو :

باید یک سری تکنیک بکار ببرید که خود یک تخصص است، به دو بخش سئو داخلی

و خارجی تقسیم می شود و کارشناسان این حوزه می کوشند گوگل و سایر موتورهای جستجو

را قانع کنند که شمارا در رتبه های نخست نتایج جستجو به کاربران معرفی کنند.

چطور بهترین گزینه را برای دریافت خدمات سئو انتخاب کنید؟

یک فرایند طولانی مدت است که به صرف زمان نیاز دارد، اگر به شما وعده می دهند که

سایت شما را ظرف مدت چند روزبه رتبه نخست نتایج جستجو می رسانند، احتمالاً از فن های

سئوی کلاه سیاه که حقه هایی برای فریب گوگل است استفاده می کنند، اگر گوگل این روش ها

را شناسایی کند، حتی ممکن است سایت شمارا از نتایج جستجو حذف کرده

و نتیجه چند سال تلاش شما هدر برود.

افراد و شرکت های معتبر که از:

تکنیک های خدمات سئو سفید استفاده می کنند، یک زمان منطقی برای ارتقای رتبه سایت

معرفی می کنند و برای ارتقای کیفیت محتوا و استراتژی های سئو برنامه مدونی دارند. فرد

یا شرکتی را برای دریافت انتخاب کنید که سابقه کار مشخصی داشته باشد

و در حوزه کاری شما نمونه قابل قبولی ارائه کند. درنهایت فراموش نکنید که رتبه گرفتن به

تنهایی کافی نیست و محتوایی که ارائه می کنید باید متقاعدکننده و باکیفیت باشد، در غیر

این صورت اعتبار برند شما خدشه دار خواهد شد.

ادامه مقاله در سایت منبع

در صنعت تبلیغات آنلاین، مدت ها ست این بحث مطرح است که بین تبلیغات کلیکی گوگل ادوردز و سئو ارگانیک سایت، کدام یک بهتر است؟ سایت ها برای بیشتر باید روی کدام یک سرمایه گذاری کنند؟ پاسخ این سوال واضح است. برای افزایش ترافیک سایت، به هر دو نیاز دارید. اما همچنان لازم است که به برخی از واقعیت هایی که در رابطه با بحث ” تفاوت سئو و تبلیغ در گوگل” وجود دارد بپردازیم.

تبلیغات کلیکی-ppc-pay-per_click

  • تبلیغات کلیکی گوگل نمی توانند جایگزین سئو شوند (و برعکس)

مقاله دیگر :   ترفندها و ایده های خلاقانه برای مشاوره سئو و بهینه سازی

تبلیغ گوگل و سئو ( بازاریابی با موتورهای جستجو ) هر کدام نقاط ضعف و قوت خود را دارد و هیچ کدام نمی تواند جایگزین دیگری شود.

به عنوان مثال، در تبلیغات کلیکی، کاربر برند شما را نمی شناسد و برای محصول جستجو می کند. در این حالت جذب ترافیک با تبلیغ در گوگل بدون استفاده از نام برند مناسب است. تبلیغ شما در بالای صفحه ی نتیجه ی جستجو ظاهر می شود و کاربر با کلیک بر روی تبلیغ، با برند شما آشنا می شود و بیشتر به تبدیل نزدیک می شود.

آیا رتبه ارگانیک سایت نیز، این امتیاز را دارد؟ شاید؛ اما حتی بالاترین رتبه ارگانیک هم اولین نتیجه جستجو نخواهد بود. در بهترین حالت، رتبه ارگانیک سایت را به وسط صفحه می رساند و در بدترین حالت شما را در صفحات بعدی رها می کند.

به همین صورت سئو ارگانیک برای جذب ترافیک به سایت، با استفاده از نام برند مناسب است. یعنی وقتی کاربر نام برند شما را جست و جو می کند، سایت شما به عنوان اولین نتیجه نشان داده می شود. تبلیغات کلیکی گوگل هم می توانند این نتیجه را ارائه کنند به همین دلیل است که باید برای کلمه کلیدی برند خودتان نیز، در مزایده تبلیغات مشارکت کنید.

ولی اگر در پاسخ به جستجوی برند شما فقط تبلیغ گوگل ادوردزتان نمایش داده شود، کاربر به مشروعیت و اعتبار برند شما شک می کند. پس بهترین حالت استفاده از هردو است.

  • سئو و تبلیغات کلیکی گوگل هیچ کدام رایگان نیستند

گران و هزینه بر بودن، بحثی است که همیشه علیه تبلیغات کلیکی ادوردز بوده است. هر بار که کاربر روی تبلیغ شما کلیک می کند باید بابت آن پول پرداخت کنید. از طرف دیگر سئو نیز نیازمند سرمایه، وقت و تخصص است. با کمک یک کارشناس سئو درون سازمان و یا استفاده از یک شرکت مشاوره سئو، برای تقویت سئو سایت خود، هزینه کنید.

  • قرار نیست برد و باخت شما یکسان باشند.

بیشتر افراد تصور می کنند تبلیغات گوگل ادوردز و سئو جایگزین یکدیگرند. اگر یکی از آن ها پسرفت کند، دیگری به همان اندازه رشد و فاصله پیش آمده را جبران خواهد کرد. ولی این حالت به ندرت اتفاق می افتد. سئو و تبلیغات کلیکی گوگل مخاطبان یکدیگر را جذب نمی کنند و اتفاقاً آن ها را از بخش های مختلف به دست می آورند. اگرچه سئو قوی سایت به بهبود نتیجه تبلیغات ادوردز کمک میکند و بالعکس.

  • آمارها می توانند شما را فریب دهند.

در رقابت بین تبلیغات کلیکی گوگل و سئو معمولاً طرفداران هر کدام از یافته هایی برای دفاع از جانب خود، استفاده می کنند. ولی قبل از نتیجه گیری باید همه ی این ادعاها را بادقت بررسی کنید.

برای مثال، ممکن است کارشناس سئو، به شما پیشنهاد کند که به کلی تبلیغات کلیکی را متوقف کنید و به شما تضمین دهد که ترافیک ارگانیک شما می تواند ترافیک تبلیغات را پوشش دهد. اما چیزی که در این بین نادیده گرفته می شود جذب بازدید کننده جدید است. برای مثال، در یک مورد تبلیغ گوگل ۲۹۵۸ بازدید کننده جدید به سایت آورده بود در حالی که این آمار برای سئو فقط ۱۲۴۶ مورد بود.

  • فراتر از ترافیک را نگاه کنید

بسیاری آمارهایی که از اینترنت بدست می آیند، با استفاده از یک تحلیل دقیق تر می توانند بسیار کاربردی باشند. برای مثال بر اساس تحقیقات یک شرکت خدمات سئو در سال ۲۰۱۴، ۶۴ درصد از ترافیک سایت از طریق سئو ارگانیک بدست می آید و فقط ۶ درصد از طریق تبلیغات کلیکی است. اما دو اشکال وجود دارد. اول این که ترافیک ارگانیک شامل ترافیکی می شود که از گونه عبارت جستجو شده، بدست آید، حتی جستجوهایی که به کلی تبلیغات گوگل نمایش داده نمی شوند و دوم اینکه آیا ترافیک هدف اصلی ما است؟ یا بیشتر باید به نرخ تبدیل و لید (Leads and conversions) توجه کنیم؟ چون افزایش ترافیک سایت بدون تبدیل فایده چندانی نخواهد داشت.

نتیجه گیری:

در این مطلب تفاوت سئو و تبلیغ در گوگل را بررسی کردیم و نتیجه گرفتیم که: نیاز نیست بین تبلیغات کلیکی گوگل ادوردز و سئو انتخاب کنید چرا که جایگزین یکدیگر نیستند و زمانی که از هر دو همزمان استفاده کنید به بهترین نتیجه دست خواهید یافت.

ادامه مقاله در سایت منبع

اس ام اس مارکتینگ یا همان بازاریابی پیامکی، روشی مؤثر برای جذب مشتریان و افزایش فروش است. این ابزار می تواند برای ارسال پیشنهادهای ویژه فروش، تخفیف ها، اطلاع رسانی ها و غیره مورد استفاده قرار بگیرد. این به آن معناست که کسب و کار ها از این طریق می توانند همواره با مشتریان خود در ارتباط باشند. افراک در این مطلب قصد دارد معرفی کند که اس ام اس مارکتینگ چیست؟ و بازاریابی پیامکی را دقیق تر معرفی کند و با امکاناتی که این ابزار برای رشد کسب وکارها فراهم می کند، بیشتر آشنا شویم. با افراک همراه باشید.

چرا از اس ام اس مارکتینگ استفاده می شود؟

کسب و کار های مختلف می توانند از پیامک های متنی به دلایل مختلفی استفاده کنند. برخی از این دلایل عبارتند از:

  • ارسال پیامک های خوش آمدگویی: ارسال پیامک خوش آمدگویی مشابه ارسال یک ایمیل به مشتری ای است که به تازگی برای دریافت خدمات ثبت نام کرده است. برای تشویق آن ها برای خرید و استفاده مجدد از خدمات می توان به ثبت نام کنندگان جدید تخفیف داد.
  • معاملات با زمان محدود: اگر برنامه ای را شروع کرده اید و می خواهید افراد زیادی در آن مشارکت داشته باشند، اطلاع رسانیاز طریق ارسال پیامک راه حل مناسبی خواهد بود. در تبلیغات پیامکی خود، مدت زمان محدود فروش را قید کنید.
  • اطلاع رسانی از وضعیت: ارسال پیامک برای اطلاع رسانی درباره سفارش تأیید شده، مراحل آماده سازی، تحویل و پیگیری، بسیار کاربردی خواهد بود.

  • مشتری مداری: از طریق ارسال پیامک می توان به مشتریان درباره مشکلات پیش آمده اطلاع رسانی کرد. برای مثال، برای مشتریانی که با تأخیر تحویل سفارش روبه رو هستند، می توانید پیامی ارسال کنید تا مطمئن شوند که در حال پیگیری هستید. با همین حرکت ساده می توانید اعتبار برند خود را بالا ببرید.
  • مناسبت های خاص: نشان دهید که چقدر برای مشتریان خود ارزش قائل هستید. رویداد های مهم از جمله تاریخ تولد یا سالگرد آن ها را به خاطر بسپارید. برای خاص تر کردن چنین مناسبت هایی می توانید به آن ها تخفیف ارائه کنید.
  • راه اندازی محصول: با ارسال پیامک به مشتریان خود درباره موجود شدن محصولات جدید اطلاع رسانی کنید. این یکی از روش های عالی برای جذب مشتریان است.

  • به حراج گذاشتن: برای تشکر از مشتریان وفادار به دلیل اعتمادشان به کسب و کار شما، می توانید حراجی استثنایی با مدت زمان محدود را آغاز کنید و از طریق پیامک به اطلاع شان برسانید.
  • تبلیغات فصلی: برای یادآوری به مشتریان درباره محصولات و معاملات فصلی می توانید از پیامک استفاده کنید.
  • نظرسنجی ها: نظرسنجی روش مناسبی برای آگاهی یابی از نیاز های مشتریان است. برای افزایش مشارکت و پاسخ گویی بهتر است لینک مربوط به نظرسنجی را از طریق پیامک ارسال کنید.
  • اطلاعیه ها: فرستادن پیامک هایی مبنی بر یادآوری، به تقویت روابط شرکت ها با مشتریان کمک می کند. این یادآوری ها فقط محدود به تبلیغات فروش نمی شود. آن ها شامل یادآوری قرار های ملاقات، اطلاعیه های پرداخت، به روز رسانی های مربوط به آب و هوا و اطلاعات ارزشمند راجع به خدمات بهداشتی نیز می شوند.
  • ارتباط درون سازمانی: کسب و کار های امروزی برای آگاهی رسانی به کارکنان خود از عملکرد کلی شرکت و تسهیل کار تیمی، به انتقال اطلاعات از طریق پیامک وابسته هستند.
  • تبلیغات متقابل در رسانه های اجتماعی: مشترکین پیامکی خود را ترغیب کنید تا کانال های رسانه های اجتماعی شما را دنبال کنند. برای این کار می توانید پاداشی را برای عضویت آن ها در نظر بگیرید.

مزایای اس ام اس مارکتینگ چیست؟

از آن جایی که روزانه چالش های جدیدی به وجود می آیند، اس ام اس مارکتینگ تنها وسیله ای برای تبلیغ یک محصول یا سرویس نیست و می تواند در بعضی شرایط به ابزار ارتباطی حیاتی تبدیل شود، زیرا می توان حتی بدون اتصال به اینترنت نیز پیامک ارسال کرد. در ادامه به چند روش اشاره می کنیم که کسب و کار ها می توانند از طریق اس ام اس مارکتینگ، درامد کسب کنند.

مقاله دیگر :   روش های کلیدی برای فیلتر جدید اینستاگرام | آموزش قدم به قدم

  • ارتباط مستقیم: سرویس پیامکی یکی از سریع ترین کانال های ارتباطی موجود است. آمار ها نشان می دهد که تا ۱۵ دقیقه بعد از ارسال، ۹۷% از کاربران پیامک را مشاهده می کنند. اگر سایر روش های بازاریابی از جمله ایمیل و رسانه های اجتماعی نیز در نظر گرفته شوند، تبلیغات پیامکی امکان بازدهی بیش از ۵۰% را دارند.
  • یکپارچه سازی کانال: سرویس پیامکی یک رسانه مستقل کاربردی است که می تواند از کانال های بازاریابی دیگر مانند رسانه های اجتماعی و ایمیل نیز پشتیبانی کند. ارسال یک پیامک با مضمون «آیا ایمیل ما را خوانده اید؟» می تواند احتمال چک شدن ایمیل را تا ۳۰% افزایش دهد.
  • وفاداری به برند: ارسال پیامک های انبوه برنامه ریزی شده باعث افزایش تعامل مشتریان و وفاداری آن ها به برند می شود. مشتریان نیازی به دریافت محتوا های کلی یا غیرضروری ندارند. بنابرای ن، باید به آن ها پیشنهادات سفارشی و مخصوص ارائه کنید.

یکی از بهترین سرویس های ایمیل، جیمیل است؛ شما با استفاده از خدمات افراک می توانید از طریق جیمیل بازاریابی کنید.

  • برند شناخته شده: بر اساس تحقیقات، ۴۵% از کاربران به پیامک های دریافت شده از سوی برند های معروف پاسخ می دهند. شرکت های نوپا می توانند از بازاریابی پیامکی برای شناخته تر شدن برند خود استفاده کنند.
  • جمع آوری داده: طبق تحقیقات، حدود ۳۱% از افرادی که نظرسنجی پیامکی دریافت می کنند، به آن پاسخ می دهند. دریافت بازخورد مشتری کمک زیادی در ارزیابی عملکرد برند در زمینه فعالیت های دیجیتالی دارد.
  • تعامل با مشتریان محلی: امروزه بسیاری از مردم حتی برای ارتباط با دندان پزشکان، آرایشگاه ها و غیره نیز از پیامک استفاده می کنند.
  • استفاده از داده های حاصل از پاسخگویی: سرویس پیامکی امکان ارزیابی بازدهی سرمایه، شناسایی مشتریانی که از سرویس پیامکی استفاده می کنند و پیگیری تحویل سفارشات را فراهم می کند. شرکت ها می توانند از این داده ها برای بهتر کردن تبلیغات و درک مشتریان خود استفاده کنند.

مطالب مرتبط

چگونه از لینکدین نیرو استخدام کنیم؟

نکات موثر در ارسال پیامک های بازاریابی

از آن جایی که مشتریان اطلاعیه های زیادی را در طول روز دریافت می کنند، مهم است که پیام ارسالی شما به گونه ای باشد که توجه آن ها را به خود جلب کند. بعضی از نکات قابل توجه عبارتند از:

  • از مصرف کنندگان کسب رضایت کنید: شرایط بازاریابی پیامکی مشابه با بازاریابی ایمیلی است. پیش از ارسال پیامک، بازاریابان باید از مصرف کنندگان رضایت بخواهند. هم چنین افراد باید این امکان را داشته باشند تا در صورت امکان به راحتی انصراف بدهند.
  • پیام های خود را مختصر و دقیق نگه دارید: در بازاریابی پیامکی محدودیت کاراکتر وجود دارد پس باید محتوای پیامک کوتاه و واضح باشد. در این پیام کوتاه شما باید توجه مشتریان را جلب کنید، پیام اصلی خود را برسانید و از آن ها دعوت به مشارکت کنید.

  • ارسال پیامک ها زمان بندی شده باشد:

افراد حداکثر چندین بار ایمیل خود را در طی یک روز بررسی می کنند اما پیامک ها را به محض دریافت چک می کنند. به همین دلیل سرویس پیامکی یک روش مؤثر برای ارتباطات فوری است اما سعی کنید که آن را در ساعات معین و مشخص ارسال کنید. حتی وفادارترین مشتریان نیز تمایلی به دریافت پیامک تبلیغاتی در ساعت سه صبح را ندارند! حتی بعضی از کشور ها مقرراتی درباره بازه زمانی ارسال پیامک بازاریابی دارند. به عنوان مثال، در فرانسه ارسال پیامک در روز های یکشنبه، روز های تعطیل و بعد از ساعت ۱۰ شب ممنوع است.

  • بیش از حد پیامک نفرستید:

نیازی نیست لحظه به لحظه درباره معاملات و فروش به مشتریان خود پیامک ارسال کنید. اگر مشتریان بیش از حد پیامک تبلیغاتی دریافت کنند ممکن است اشتراک خود را لغو کنند یا حتی بدتر، با تبلیغات منفی به اعتبار برند تجاری شما لطمه بزنند.

  • از ابزار های بازاریابی پیامکی استفاده کنید:

نرم افزار بازاریابی پیامکی می تواند به بهبود شرایط بازاریابی کمک کند. مهم تر از همه، می تواند چندین پیام را به طور هم زمان و خودکار ارسال کند. چنین برنامه ای می تواند گزارش های مهمی را در اختیارتان قرار دهد که در بهبود عملکرد شما بسیار تأثیرگذار است.

در انتها نیز، این نکته یادتان نرود که ایمیل مارکتینگ مستقیم ترین و مؤثرترین راه برای پشتیبانی از بازاریابی پیامکی است. پیامک و ایمیل پلتفرم هایی هستند که مکمل یک دیگرند. می توانید برنامه هایی طراحی کنید که از هر دو پلتفرم استفاده کند؛ برای مثال، می توانید از ایمیل برای ارسال جزئیات شرایط و از پیامک برای ارسال خبر های فوری و ضروری استفاده کنید. این پلتفرم ها در کنار هم یک سیستم ارتباطی بازاریابی ایجاد می کنند که به گسترش و موفقیت کسب و کار شما کمک می کند.

جمع بندی

اس ام اس مارکتینگ یا همان بازاریابی از طریق پیامک، اگر با برنامه و به درستی اجرا شود می تواند به رشد کسب و کار و بهبود تعامل با مشتریان کمک کند. علاوه بر تبلیغ محصولات و خدمات خود از این طریق می توانید برند خود را به افراد بیشتری بشناسانید، مشتریان وفادار پیدا کنید و فروش بیشتری داشته باشید. با محبوب تر شدن روش بازاریابی پیامکی می توان نتیجه گرفت که این راهکار در بهبود تعاملات و ارتباطات مشتریان با کسب و کار ها مؤثر بوده است. نظر شما راجع به استفاده از اس ام اس مارکتینگ چیست؟ برای ما بنویسید.

  • رشد کانال یوتیوب با تقویم محتوایی مناسب!
  • نحوه تبلیغات در تیک تاک
  • معرفی لایسنس های انتشار ویدیو در یوتیوب
  • تجهیزات یوتیوب: وسایل مورد نیاز برای یوتیوبر شدن
  • چگونه دیجیتال مارکتر شویم؟

محتوای کامل در سایت منبع

خدمات سئو به مجموعه فرایندی که در جهت بهبود سایت در نتایج موتورهای جست و جو بسیار تاثیرگذار است گفته می شود؛ جایگاه و رتبه سایت در تاثیر مستقیم دارد، یعنی هر چه جایگاه سایت شما در موتورهای جست و جو بهتر و بالاتر باشد، مسلما کاربران بیشتری وارد سایت شما خواهند شد. از اصلی ترین مواردی که مستقیما بر روی پیشرفت برند کسب و کاری شما تاثیر می گذارد، خدمات سئو سایت است. به طور کلی، اکثر کاربران در نتایج جست و جوی خود به صفحه اول گوگل بسنده کرده و پاسخ سوال خود را در همان صفحه به ویژه سه سایت اول پیدا می کنند، بنابرای ن جایگاه سایت شما در افزایش بازدید و در نتیجه افزایش درآمد، بسیار مهم و حائز اهمیت است. یکی از مهمترین مزایای خدمات سئو سایت، بالا بودن کیفیت جذب ورودی های سئو است. حال ” خدمات سئو سایت چیست ؟” در ادامه با افراک همراه باشید.

خدمات سئو چیست؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده است که، خدمات سئو چیست و چه اهمیتی برای سایت دارد؟ به تمامی فعالیت های انجام شده در داخل و خارج از وبسایت در جهت قرار گرفتن کلملت کلیدی وبسایت در صفحات اول موتورهای جست و جو و مهم تر از آن حفظ جایگاه این رتبه، خدمات سئو گفته می شود. برای ماندگار شدن تمامی کسب و کارهای اینترنتی و حفظ جایگاه در نتایج موتورهای جست و جو، به خدمات سئو سایت نیازمند هستند. خدمات سئو به صورت کاملا هدفمند، مشتریان را به سایت شما ارجاع داده و ماندگاری بالایی دارند، البته در نظر داشته باشید که خدمات سئو به دو بخش سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه تقسیم می شود.

خدمات سئو کلاه سفید

خدمات سئو سفید به روش های کاملا قانونی برای بهبود وضعیت سایت در نتایج موتورهای جست و جو می پردازد و از این طریق به صورت کاملا هدفمند کاربران را به سایت شما ارجاع می دهد. این نوع از خدمات سئو توسط روش ها و تکنیک های خاص و حرفه ای انجام می شود و ماندگاری بسیار بالایی دارند.

مقاله دیگر :   راهکارها و ترفندهای نوین برای آدرس URL زشت

خدمات سئو کلاه سیاه

خدمات سئو سیاه به فعالیت هایی که قصد دارند توسط روش های غیرمتعارف و غیرقانونی، موتورهای جست و جو را فریب دهند. این روش ممکن است در کوتاه مدت نتایج مطلوبی را به شما ارائه دهد، اما پس از گذشت مدت کوتاهی، موتورهای جست و جو متوجه این فریب می شوند و علاوه بر اینکه رتبه سایت شما را در نتایج موتورهای جست و جو به شدت کاهش می دهند، ملزم به پرداخت جریمه هم هستید، بنابرای ن هرگز از این روش کمک نگیرید و سعی کنید کار را اصولی و هدفمند پیش ببرید.

مزایای خدمات سئو سایت

اصلی ترین هدف از ، افزایش ورودی های هدفمند است. به خاطر تاثیر بسیار زیاد سئو، از آن به عنوان یکی از روش های بازاریابی نام برده می شود. مزایای سئو بسیار گسترده است؛ اما در این مطلب قصد داریم که به معرفی ۵ مورد از اصلی ترین مزایای خدمات سئو بپردازیم.

۱. هزینه کم سئو در مقابل تبلیغات گوگل

به صورت رایگان در صفحه اول نتایج جست و جو قرار بگیرید! وقتی سایت شما به واسطه ی سئو در صدر نتایج جست و جو قرار می گیرد، در این صورت برای گرفتن کلیک از کاربران نیازی به پرداخت هزینه به گوگل ندارید. این مورد یکی از مزایای خدمات سئو برای سایت شما است. شما برای پرداخت هزینه تبلیغات در گوگل نیازمند حساب ارزی هستید؛ تا هزینه خود را به صورت دلار یا درهم بپردازید.

۲. افزایش ترافیک سایت

با کمک نرم افزارهای آنالیز شما می توانید میزان ترافیک سایت خود را به طور کامل مشاهده کنید. این روش یکی از بهترین راه ها برای پیشرفت سایت می باشد. افزایش ترافیک به صورت پایدار خواهد بود و با استفاده از ابزارهای مربوطه می توانید آن را ببینید. افزایش ترافیک موجب بازدید هر چه بیشتر کاربران از سایت می شود و در نتیجه فروش وب سایت بالا خواهد رفت.

۳. افزایش اعتبار سایت

معمولا کاربران به نتایج صفحه اول گوگل اعتماد دارند؛ شما با استفاده از خدمات سئو می توانید در صفحه اول گوگل قرار بگیرید؛ پس در نتیجه برند شما اعتماد کاربران را جذب خواهد کرد. هر چه در نتایج جست و جوی گوگل رتبه های پایین تری را کسب کنید، از اعتماد کاربران به سایت شما کاسته می شود. اگر گوگل جایگاه بالایی را برای سایت شما در نظر بگیرد، ارزش و اعتبار برند شما نیز افزایش خواهد یافت.

۴. افزایش داده های سایت

با استفاده از خدمات سئو شما می توانید داده های مربوط به مشتریان را کسب کنید. با استفاده از بیشترین کلمات جست و جو شده توسط کاربران، می توانید نیازهای کاربران را پیدا کرده و محصولاتی متناسب با آن ها عرضه کنید. داده های مشتریان در این قسمت بسیار با ارزش است و به راحتی به دست نمی آید. با استفاده از ابزارهای سئو می توانید داده ها را را کسب کرده و با به کارگیری آن در کسب و کار خود، از مزایای آن استفاده کنید.

۵. ماندگاری بالا

برخلاف روش های تبلیغاتی، نتایج حاصل از سئو بسیار ماندگار است. این نتایج برعکس تبلیغات اینترنتی، با قطع شدن بودجه، به صورت ناگهانی از بین نمی روند. البته توجه داشته باشید که برای حفظ جایگاه، نیاز به اقداماتی دارید. اما اگر در جایگاه های اول گوگل قرار بگیرید، افراد دیگر نمی توانند به راحتی جایگاه شما را بگیرند.

خدمات سئو چیست؟ – کلام آخر

ادامه مطلب

برای تبلیغات در فضای آنلاین راه های زیادی وجود دارد، نوشتن محتوای متنی یکی از بهترین راه ها است. ریپورتاژ خبری یکی از محبوب ترین روش های تبلیغات اینترنتی است که امروزه بسیار از افراد از آن استفاده می کنند. با توجه به پیشرفت تکنولوژی تبلیغات اینترنتی نسبت به تبلیغات سنتی تاثیر بیشتری بر بهبود کسب و کار خواهند گذاشت. در ادامه با مفهوم رپورتاژ خبری چیست و مزایای رپورتاژ خبری بیشتر آشنا خواهیم شد؛ با افراک همراه باشید.

رپورتاژ خبری چیست؟

Reportage یک مقاله و گزارش خبری از محصولات و خدمات شرکت هاست که در سایت های دیگر منتشر می شود. در این مقالات ماهیت تبلیغاتی در ابتدا مشخص نمی شود. جنبه تبلیغاتی رپورتاژ خبری در انتهای مقاله، بعد از آن که کاربر اطلاعات مناسبی را از خواندن مقاله کسب کرد، مشخص می شود. بنابرای ن در نوشتن رپورتاژ خبری مفید بودن محتوا برای کاربران بسیار مهم است.

مزایای رپورتاژ خبری

رپورتاژ خبری نه تنها به عنوان معرفی کننده خدمات یا کالاهای قابل عرضه یک کسب و کار محسوب می شود، بلکه باعث می شود که کاربران به نکات مهم دقت بیشتری داشته باشند. رپورتاژ تبلیغات، مزایای زیادی به همراه دارد. در ادامه مزیای رپورتاژ خبری را به صورت کامل بررسی خواهیم کرد.

هزینه پایین

در اکثر وب سایت ها، هزینه ی درج یک رپورتاژ خبری نسبت به سایر روش ها مانند درج بنر پایین تر است. شما با پرداخت هزینه کمتری می توانید یک صفحه از وب سایت های پربازدید را به معرفی وب سایت خود اختصاص دهید و خدمات سایت خود را به صورت کامل معرفی کنید.

بهترین افزونه وردپرس در ۲۰۲۲

بهبود سئو

دریافت بک لینک از وب سایت های معتبر در افزایش اعتبار وب سایت بسیار موثر است. در رپورتاژ خبری شما می توانید چند لینک فالو برای وب سایت خود ایجاد کنید. این فرایند باعث می شود که بخشی از اعتبار صفحه ی انتشار رپورتاژ، به صفحات وب سایت شما منتقل شود. بر اساس جدیدترین الگوریتم های گوگل دریافت لینک فالو از مطلبی مرتبط در سایت های پربازدید با اتوریتی بالا ، تاثیرگذاری منحصر به فردی در ارتقاء رتبه سایت شما در گوگل دارد. همچنین این تنها روش تبلیغاتی است که برای مدت زمان محدود نیست و همیشه در سایت های خبری باقی میماند.

دیده شدن کسب و کار

با رشد روزافزون شبکه های اجتماعی و انتشار و توزیع محتوا، رپورتاژ خبری این پتانسیل را پیدا کرده تا با سرعت چشمگیری در مقابل دید همه مشتریان از هر بازار هدفی قرار بگیرد. هنگامی که از طریق رپورتاژ خبری اطلاع رسانی می کنید، برند خود را در مقابل همه، از گزارشگران و خبرنویسان گرفته تا جوانانی که در سایت ها و شبکه های اجتماعی مختلف پرسه می زنند به نمایش می گذارید.

تقویت اعتبار برند

انتشار مرتب اطلاعیه ها و اخبار شرکت در وب سایت های مختلف پر بازدید به تثبیت و تقویت جایگاه کسب وکار شما در گوگل کمک می کند. به علاوه، مشتریان از این طریق خدمات شما را می بینند و به تدریج برندتان را با رشد و موفقیت به یاد خواهند آورد.

مطالب مرتبط

مناسب برای تمامی کسب و کارها

هر کسب وکاری در هر زمینه ای که فعالیت می کند می تواند از رپورتاژ خبری به نفع خود استفاده کند. در هر دو بازاریابی B2B و B2C که فعالیت داشته باشید، یا به دنبال فروش خدمات و محصولات فیزیکی یا اینترنتی خود باشید، یا اینکه در یک زمینه بسیار خاص فعالیت می کنید، در هر صورت با نوشتن یک رپورتاژ خبری و توزیع آن از طریق کانال های مناسب می توانید از مزایای آن بهره مند شوید.

جذب مخاطب زیاد

یکی از دلایلی که کسب و کارها را به خرید رپورتاژ اگهی تشویق میکند، پربازدید بودن وب سایت هایی است که متن رپورتاژ در آنها منتشر میشود. اغلب این سایت های خبری یا مجله ای روزانه چندین هزار بازدیدکننده دارند. تعداد زیادی از این بازدیدکننده ها برای مشاهده یک مطلب خاص و از طریق گوگل به سایت مراجعه میکنند و تعداد نسبتا قابل توجهی هم از مخاطبان همیشگی سایت هستند. در این میان تعداد افراد زیادی هم به مقاله تبلیغاتی شما مراجعه کرده و با محصول و برندتان آشنا میشوند.

افزایش بازدید سایت

با توجه به اینکه رپورتاژ خبری حاوی چند لینک به وب سایت شماست، تعدادی از مخاطبانی که آن را مطالعه میکنند ترغیب میشوند که وارد سایت شما شوند. اینکه چه تعداد از بازدیدکنندگان رپورتاژ آگهی تبدیل به بازدیدکننده سایت شما شوند، مربوط به این موضوع است که متن شما چقدر برای آنها جذابیت داشته و چطور آنها را ترغیب به مشاهده سایت کند.

مطالب مرتبط

کلام آخر

رپورتاژ خبری نوعی از محتوای نیمه تبلیغاتی است که بارها در سطح تلویزیون، رادیو، وب، شبکه های مجازی و… با آنها برخورد کرده ایم. رپورتاژ خبری مزایای زیادی برای کسب و کار شما دارد، در این مطلب با مفهوم “رپورتاژ خبری چیست” و “مزایای رپورتاژ خبری” آشنا شدیم. به نظر شما مناسب ترین سایت ها برای رپورتاژ خبری کدام اند؟ تجربه ساخت رپورتاژ در کدام سایت را دارید؟

  • رشد کانال یوتیوب با تقویم محتوایی مناسب!
  • نحوه تبلیغات در تیک تاک
  • معرفی لایسنس های انتشار ویدیو در یوتیوب
  • تجهیزات یوتیوب: وسایل مورد نیاز برای یوتیوبر شدن
  • چگونه دیجیتال مارکتر شویم؟

ادامه مقاله در سایت منبع